Death doet zijn zegje

DeletedUser5312

Guest
Brain word death en death heeft een profielbeschrijving, hier is hij dan, want ik denk dat er veel over te zeggen valt:

Brain weigert simpelweg om deze oorlog te blijven spelen als het zo laaghartig gespeeld wordt.

Quiem had als vrij aardige stam de verantwoordelijkheid samen met ons om deze wereld leuk en fair voor onze spelers te houden. Dat is lang gelukt en daar komt nu een einde aan.

Het is jammer dat jullie deze verantwoordelijkheid niet konden volhouden. Eerst onze eigen spelers recruteren en nu onze bondgenoot, zo kun je inderdaad ook een wereld winnen, waar het met aanvalsrapporten op ons niet lukte.
Daarentegen verdienen jullie geen tegenstander meer nu, ga samen maar een potje kaarten zou ik zeggen. Wat ons betreft doen we, met grote tegenzin, het enige wat gepast is als reactie: we ontnemen jullie het speelveld. Veel plezier, jullie hebben het zelf veroorzaakt.
Gefeliciteerd, alles voor de winst toch, nietwaar?

Aan de overlopers (inclusief die van weleer uit Brain): ook jullie gefeliciteerd, jullie gaan opeens een wereld winnen. Probeer de volgende keer jezelf op te klimmen tot subtopniveau en probeer te winnen met aanvallen en verdedigen.

Proost, op glansrijke werelden en mooie oorlogen, op het verleden, op eer boven winst, op trouw blijven aan je bondgenoten en proost op degenen die in deze wereld werkelijk dominant wilden zijn. Proost op de dagen dat Quiem dit spel met rapporten wilde spelen een tijd. Proost op Brain, die niet alleen de best presterende stam was van deze wereld, zowel tegenover Gentle als tegenover Quiem, maar bovenalles heeft gespeeld volgens onze eeuwige spelnormen en waarden: fair en flair. Proost op onze eervolle vijand Gentle voor wie we nog steeds respect hebben. Op de erecode die Heisenberg en YYZ hadden, op Krondor en Amun-Ra. Op Mark, Jipp, Martijn, Hugo, Yvo, Robin, Jens, Dave, Bas, Sebastien, Sander, de Janusjes, Flo, de oude en de nieuwe Klerkie, Casper, Ark, ixi, basso, ilco, Yuri en op alle anderen. Ik ben ape trots op jullie allemaal; jullie kunnen zeggen dat jullie bij de beste stam van w26 speelden en daarboven; jullie kunnen jezelf nog in de spiegel aankijken, figuurlijk als spelers, en ook elkaar! Op Nikki, Thom, Bjarne, Gerard, Ludo en alle anderen. Op Inge en haar gezondheid.

Op V/R: de beslisser van deze wereld. Glansrijk....

Maar boven alles op vriendschap, gezelligheid en loyaliteit.


Zijde 1:
Stammen: Brain
Zijde 2:
Stammen: Quiem!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 647
Kant 2: 123
Verschil: 524
 

DeletedUser63354

Guest
Death zijn gewoon een stelletje lafaards die beginnen met rennen als ze het even zo lastig krijgen als wij hebben gehad. Durven de realiteit niet in te zien, maar hebben alleen ruimte voor hun eigen mening, die overigens ook nog verkeerd is.

Hiermee zetten ze propaganda op het profiel, propaganda gebasseerd op IG spel, ja inderdaad, maar het verhaal eromheen wordt mooi niet verteld. Q wordt hier zwartgemaakt terwijl we het spel gewoon winnen. Een bijzonder slecht excuus van 'Death' :)D debieltjes) om weg te rennen.

Een laatste schreeuw om aandacht, ga alsjeblieft weg zeg.
 

DeletedUser33425

Guest
Een wijs man zei ooit:

Zij die op delete drukken, geven zich gewonnen.

Dat was vrij wijs van hem. Later kwam hij met een nieuw inzicht:

Zij die niet op delete drukken, zullen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid winnen.

Als laatste zei hij:

Anita Aardbei zal groeien de komende weken. Alsmede enkele andere spelers.
 

DeletedUser5312

Guest
Brain weigert simpelweg om deze oorlog te blijven spelen als het zo laaghartig gespeeld wordt.

Quiem had als vrij aardige stam de verantwoordelijkheid samen met ons om deze wereld leuk en fair voor onze spelers te houden. Dat is lang gelukt en daar komt nu een einde aan.

Het is jammer dat jullie deze verantwoordelijkheid niet konden volhouden. Eerst onze eigen spelers recruteren en nu onze bondgenoot, zo kun je inderdaad ook een wereld winnen, waar het met aanvalsrapporten op ons niet lukte.
Daarentegen verdienen jullie geen tegenstander meer nu, ga samen maar een potje kaarten zou ik zeggen. Wat ons betreft doen we, met grote tegenzin, het enige wat gepast is als reactie: we ontnemen jullie het speelveld. Veel plezier, jullie hebben het zelf veroorzaakt.
Gefeliciteerd, alles voor de winst toch, nietwaar?

bondgenoot rekruteren? (V)(R) is gevallen en verslagen. de (V)(R) spelers zijn dus gewoon stamzoekenden geworden. als ze waren gefuseerd met brain dan was het inderdaad laf spel maar dat is niet zo. brain en (V)(R) zijn 2 aparte stammen en 1 daarvan was na de oorlog met ons geen stam meer. zo simpel is het. en vanaf het moment dat zij stam zoekenden zijn word het natuurlijk rekruteren voor de grote stammen van de wereld. dat is alleen maar logisch. dit had allemaal voorkomen kunnen worden door samen te fuseren maar dat wilden jullie niet. jullie wilden de (V)(R) leden pas vanaf het moment dat er de kans bleek dat ze ook naar Quiem! zouden kunnen gaan.

Proost, op glansrijke werelden en mooie oorlogen, op het verleden, op eer boven winst, op trouw blijven aan je bondgenoten en proost op degenen die in deze wereld werkelijk dominant wilden zijn. Proost op de dagen dat Quiem dit spel met rapporten wilde spelen een tijd. Proost op Brain, die niet alleen de best presterende stam was van deze wereld, zowel tegenover Gentle als tegenover Quiem, maar bovenalles heeft gespeeld volgens onze eeuwige spelnormen en waarden: fair en flair.

Zijde 1:
Stammen: Brain
Zijde 2:
Stammen: Quiem!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 647
Kant 2: 123
Verschil: 524

kom op zeg, best presterende stam? menen jullie dat nou serieus? volgens mij is het altijd wel duidelijk geweest dat Q het best presteerde. toegegeven qua stats staan jullie er goed voor ja. maar betekend dat ook dat jullie het best presteerde? Brain had een onwijs klein front en was qua punten bijna net zo groot als Quiem. dus als brain dan al zijn def aan het front zet is het niet erg moeilijk deffen inderdaad. het front van Quiem was veel groter, ik denk 3 of 4 keer zo groot. en dan kan het uiteraard wel voorkomen dat er deftekorten zijn. op die manier is er ook een keer winst op mij gemaakt tijdens een massa. en dan hebben jullie nog veel winst gemaakt op terr0rNL, zo'n 250 dorpen om precies te zijn. maargoed terr0r was dan natuurlijk zo goed als inactief en ik vind hem dan persoonlijk niet echt quiem! waardig. maargoed hij was iemand van Q en jullie hebben hem goed aangevallen, proficiat. Ik denk dat er geen een moment is geweest tijdens deze oorlog dat er een reQuiemer was die dacht dat we aan het verliezen waren. voor zover ik weet zijn we altijd aan de winnende kant geweest en soms hebben we wat verliezen geleden maar dat maakten we dan vervolgens weer meer dan goed op een ander front of een andere massa.

Proost op onze eervolle vijand Gentle voor wie we nog steeds respect hebben. Op de erecode die Heisenberg en YYZ hadden, op Krondor en Amun-Ra. Op Mark, Jipp, Martijn, Hugo, Yvo, Robin, Jens, Dave, Bas, Sebastien, Sander, de Janusjes, Flo, de oude en de nieuwe Klerkie, Casper, Ark, ixi, basso, ilco, Yuri en op alle anderen. Ik ben ape trots op jullie allemaal; jullie kunnen zeggen dat jullie bij de beste stam van w26 speelden en daarboven; jullie kunnen jezelf nog in de spiegel aankijken, figuurlijk als spelers, en ook elkaar! Op Nikki, Thom, Bjarne, Gerard, Ludo en alle anderen. Op Inge en haar gezondheid.

Op V/R: de beslisser van deze wereld. Glansrijk....

ha proost op mezelf :D toch wel leuk om in die honorable mentions lijst te staan maargoed ik ben toch wel echt een lid van ReQuiem! en ik sta achter de beslissing van mijn stamleiders. ik heb het nog met de een van de leiders gehad over het rekruteren van (V)(R) leden:
[12-11-2013 1:22:09] Nick | nickodinho: thom, hoe sta jij tegenover VR?
[12-11-2013 1:22:18] Nick | nickodinho: bedoel als we daaruit rekruteren?
[12-11-2013 1:22:48] Thom - Emperor: oh hm
[12-11-2013 1:23:01] Thom - Emperor: is een goede vraag
[12-11-2013 1:23:06] Thom - Emperor: ligt er een beetje aan wie denk ik
[12-11-2013 1:23:14] Thom - Emperor: en ik zou dan ook wel wat spelers aan brain gunnen
[12-11-2013 1:23:19] Thom - Emperor: om het eerlijk te houden
[12-11-2013 1:23:30] Nick | nickodinho: boomtak, TGP bvb
[12-11-2013 1:23:50] Nick | nickodinho: ow thom brain is niet zo genadig... Ze willen ALLE leden van VR
[12-11-2013 1:24:22] Thom - Emperor: oh jullie hebben het daar al over gehad? :O
[12-11-2013 1:24:37] Nick | nickodinho: intern
[12-11-2013 1:24:42] Nick | nickodinho: er is contact met VR
[12-11-2013 1:24:51] Thom - Emperor: haha nou ik denk dat dat niet de keuze van brain is maar de keuze van de vr leden

Maar boven alles op vriendschap, gezelligheid en loyaliteit.

ik denk dat elk Q lid hier wel op kan proosten ja :D
 

DeletedUser51186

Guest
Hahahahhaahahahaha!

Dat heb ik erop te zeggen.

De woorden die afgelopen week zijn gevallen goed of slecht zijn dus tot hier gekomen.

De KillerRabbit heeft toe geslagen!

Nee ffe serieus, jullie noemen mij een verrader? Grappen makers.
 

DeletedUser67607

Guest
Iedereenbij Q heeft wel hun mening klaar zeg;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Het is ook geen mening, niemand hoeft er over na te denken. Wij weten de waarheid, en die kun je zo opdreunen.
 

DeletedUser60542

Guest
Claudia je kan trots zijn op je prestaties tegen Q, toch is het hypocriet om te zeggen dat jullie de beste stam waren, als jullie dat zouden zijn hadden jullie ons nu nog kunnen verslaan en deze wereld winnen.
Wat altijd jullie doel is geweest, en terecht enkel omdat je gewoon pissed bent dat VR de rug naar jullie keert is het massa delete.

Wel dat is mijn waardigheid in jullie -100.

Bizar, dat is de minst respectvolle reactie die je kan zetten.
Had het mooier gevonden als jullie nu gewoon doorgezet hadden. Maarja zo zie je maar dat dit een psyche spel kan zijn.
We hebben brain mentaal gesloopt en nu trekken ze het niet meer:)
 

DeletedUser67607

Guest
Claudia je kan trots zijn op je prestaties tegen Q, toch is het hypocriet om te zeggen dat jullie de beste stam waren, als jullie dat zouden zijn hadden jullie ons nu nog kunnen verslaan en deze wereld winnen.
Wat altijd jullie doel is geweest, en terecht enkel omdat je gewoon pissed bent dat VR de rug naar jullie keert is het massa delete.

Wel dat is mijn waardigheid in jullie -100.

Bizar, dat is de minst respectvolle reactie die je kan zetten.
Had het mooier gevonden als jullie nu gewoon doorgezet hadden. Maarja zo zie je maar dat dit een psyche spel kan zijn.
We hebben brain mentaal gesloopt en nu trekken ze het niet meer:)

Jaa, moest er een beetje van huilen vanmiddag:'(

Nee snap dat julliee r zo naar kijken end at respecteer ik, wij kijken er weer anders naar^^
 

DeletedUser65249

Guest
Kijk Brainers, wat er gebeurd is, hebben jullie enkel en alleen aan jezelf te danken. Hieronder mijn mening, doe er mee wat je wil.

Brain weigert simpelweg om deze oorlog te blijven spelen als het zo laaghartig gespeeld wordt.

Dus omdat wij nu in de numerieke meerderheid zijn (zoals jullie samen met VR altijd geweest zijn trouwens), knijpen jullie hem?

Quiem had als vrij aardige stam de verantwoordelijkheid samen met ons om deze wereld leuk en fair voor onze spelers te houden. Dat is lang gelukt en daar komt nu een einde aan.

Quiem samen met jullie? Je beschouwt VR dus als een aanhangsel van Brain toen deze stam nog bestond? Beetje meer respect voor VR was mss op zn plaats geweest, ze waren tenslotte jullie BG o_O. Dan hadden sommigen leden waarschijnlijk een solli bij Brain, en niet bij Q ingediend.

Het is jammer dat jullie deze verantwoordelijkheid niet konden volhouden. Eerst onze eigen spelers recruteren en nu onze bondgenoot, zo kun je inderdaad ook een wereld winnen, waar het met aanvalsrapporten op ons niet lukte.

Correctie; het is (V)(R) en onrechtstreeks dus ook Brain, die deze verantwoordelijkheid niet kon volhouden. Wie had er kunnen ingrijpen toen het met VR minder ging? Wie had kunnen inspelen op de inactiviteit van VR? Juist ja, Brain. Zo goede 'bondgenoten' waren jullie dus blijkbaar niet. VR werd gewoon gebruikt als afleiding, als kanonnenvoer. Kom dus niet opzetten met praat over 'aanvalsrapporten'. We hebben er hier genoeg op ons forum staan waar we nog dagelijks mee moeten lachen.

Daarentegen verdienen jullie geen tegenstander meer nu, ga samen maar een potje kaarten zou ik zeggen. Wat ons betreft doen we, met grote tegenzin, het enige wat gepast is als reactie: we ontnemen jullie het speelveld. Veel plezier, jullie hebben het zelf veroorzaakt.
Gefeliciteerd, alles voor de winst toch, nietwaar?

Wij verdienen geen tegenstander meer? Omdat wij het slim aangepakt hebben en jullie niet? Volg even mee:
VR en Brain vechten tegen Q. Q doet het goed tegen VR, maar niet tegen Brain. Reden: 2 frontenoorlog. Brain weigert OS te sturen naar VR en blijft hen gebruiken als afleiding. Resultaat: VR leden worden inactief en leggen het loodje erbij neer. Vervolgens is het dus niet vreemd dat de actievelingen van het oude VR bij Quiem komen aankloppen in plaats van bij hun """bondgenoot""" Brain.

Aan de overlopers (inclusief die van weleer uit Brain): ook jullie gefeliciteerd, jullie gaan opeens een wereld winnen. Probeer de volgende keer jezelf op te klimmen tot subtopniveau en probeer te winnen met aanvallen en verdedigen.

Grappig dat jullie het woord 'overlopers' naar voren brengen. Ene Jens, aka Bartmaster, op welk account zat die vroeger ook alweer? Juist ja: greefjes.
Dat account zat in PAR, een bondgenoot van Quiem. Deze jongen is nu dus 'leider' van Brain. Zwijg dus aub over overlopers. You made my day.

Proost, op glansrijke werelden en mooie oorlogen, op het verleden, op eer boven winst, op trouw blijven aan je bondgenoten en proost op degenen die in deze wereld werkelijk dominant wilden zijn. Proost op de dagen dat Quiem dit spel met rapporten wilde spelen een tijd.

Eer boven winst? Brain dreigt op delete te gaan omdat ze niet kunnen winnen volgens hen. Is dat eer boven winst?

Q wil nog altijd spelen hoor.

Proost op Brain, die niet alleen de best presterende stam was van deze wereld, zowel tegenover Gentle als tegenover Quiem, maar bovenalles heeft gespeeld volgens onze eeuwige spelnormen en waarden: fair en flair.

Die eerste zin heb ik mn twijfels over, de rest kan ik mee leven.

Op V/R: de beslisser van deze wereld. Glansrijk....
Fout, jullie hebben VR gebruikt. Jullie hebben dit zelf veroorzaakt. Quiem heeft gewoon goed opgelet, waar jullie tekortkwamen.


Zijde 1:
Stammen: Brain
Zijde 2:
Stammen: Quiem!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 647
Kant 2: 123
Verschil: 524

Je bent iets heel belangrijks vergeten. De cijfers van je "BG":

Zijde 1:
Stammen: Quiem!
Zijde 2:
Stammen: (V)(R)

Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 1,149
Kant 2: 97
Verschil: 1,052


Ga Quiem dus niet zwart maken, omdat jullie tekortkwamen als BG.

Oh en nog iets: Vergeet niet dat (V)(R) vroeger de BG van Quiem was, voordat jullie ze kwamen wegplukken. Ga dus AUB niet zeuren over het feit dat wij ENKELE VR-leden hebben gerekruteerd, omdat jullie hen misbruikten. Jullie hadden hetzelfde gedaan in hun plaats.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14450

Guest
Claudia je kan trots zijn op je prestaties tegen Q, toch is het hypocriet om te zeggen dat jullie de beste stam waren, als jullie dat zouden zijn hadden jullie ons nu nog kunnen verslaan en deze wereld winnen.
Wat altijd jullie doel is geweest, en terecht enkel omdat je gewoon pissed bent dat VR de rug naar jullie keert is het massa delete.

Wel dat is mijn waardigheid in jullie -100.

Bizar, dat is de minst respectvolle reactie die je kan zetten.
Had het mooier gevonden als jullie nu gewoon doorgezet hadden. Maarja zo zie je maar dat dit een psyche spel kan zijn.
We hebben brain mentaal gesloopt en nu trekken ze het niet meer:)

Amen. En nu chop op delete Brain.
 

DeletedUser

Guest
Die argumenten zijn al vele malen aangehaald... Brain (+ sympathisanten) blijven deze negeren, ze zien enkel zichzelf. Simpelweg om dat ze blijven hammeren op zaken die ze fout voor hebben.

Ik blijf erbij men heeft 7 maand geleden een grote fout gemaakt. Toen is die oorlog er gekomen waar niemand eigenlijk echt klaar voor was. Ze kwam er gewoon te vroeg en dat maakte de wereld saai. Elke maand cleartjes sparen, je cleartjes naar de fronten sturen en vervolgens weer een maandje bouwen. Veel plezier was er van dat moment niet meer aan. Begrijp me niet verkeerd, ik heb altijd met alle plezier mijn clears gedonneerd. Maar veel mensen zowel bij Brain, VR al Quiem raakten wat gedemotiveerd. Je kon geen kloot meer doen...

Ik heb altijd respect gehad voor Brain maar momenteel is dat enorm aan het dalen. We hadden nu de kans om een 100% confrontatie aan te gaan. Quiem wilde bewijzen dat ze weldegelijk iets kunnen tegen Brain, zeker omdat er nu met eerlijke fronten zou worden gestreden. (Andersom verwacht ik ook van Brain dat ze hun lust zouden voortzetten.) Echter is er niets minder waar, Brain kapt hem gewoon waarschijnlijk omdat ze beseffen datze een enorm front krijgen. Jongens, dat heeft Quiem dus gewoon altijd al gehad, en zelfs nog meer front dan dat...

Nog even over stats: We groeiden nog altijd harden dan jullie, we liepen verder uit op werelddomminatie. Niet omdat er wat verliezen waren tegen jullie dat gelijk die ganse lijn doorgetrokken moet worden. We namen van VR alleen al dubbel zoveel meer... We goeiden iedereen eraf!
 

DeletedUser71834

Guest
bambambam
We Are Simply the best ;)

_____________________
Jens|[player]Bartmaster[/player]
Brain The Best, Q The Worst
 

DeletedUser51839

Guest
Die argumenten zijn al vele malen aangehaald... Brain (+ sympathisanten) blijven deze negeren, ze zien enkel zichzelf. Simpelweg om dat ze blijven hammeren op zaken die ze fout voor hebben.

Ik blijf erbij men heeft 7 maand geleden een grote fout gemaakt. Toen is die oorlog er gekomen waar niemand eigenlijk echt klaar voor was. Ze kwam er gewoon te vroeg en dat maakte de wereld saai. Elke maand cleartjes sparen, je cleartjes naar de fronten sturen en vervolgens weer een maandje bouwen. Veel plezier was er van dat moment niet meer aan. Begrijp me niet verkeerd, ik heb altijd met alle plezier mijn clears gedonneerd. Maar veel mensen zowel bij Brain, VR al Quiem raakten wat gedemotiveerd. Je kon geen kloot meer doen...

Ik heb altijd respect gehad voor Brain maar momenteel is dat enorm aan het dalen. We hadden nu de kans om een 100% confrontatie aan te gaan. Quiem wilde bewijzen dat ze weldegelijk iets kunnen tegen Brain, zeker omdat er nu met eerlijke fronten zou worden gestreden. (Andersom verwacht ik ook van Brain dat ze hun lust zouden voortzetten.) Echter is er niets minder waar, Brain kapt hem gewoon waarschijnlijk omdat ze beseffen datze een enorm front krijgen. Jongens, dat heeft Quiem dus gewoon altijd al gehad, en zelfs nog meer front dan dat...

Nog even over stats: We groeiden nog altijd harden dan jullie, we liepen verder uit op werelddomminatie. Niet omdat er wat verliezen waren tegen jullie dat gelijk die ganse lijn doorgetrokken moet worden. We namen van VR alleen al dubbel zoveel meer... We goeiden iedereen eraf!


Idd, en meestal (bij vr dan) werden ze geëist, maw, tegen je ze terug opgebouwd had mocht je ze weer sturen.
 

DeletedUser14450

Guest
bambambam
We Are Simply the best ;)

_____________________
Jens|[player]Bartmaster[/player]
Brain The Best, Q The Worst

Dank Bart, maar je hoef ons nog niet te feliciteren. Ga nu maar snel op delete en tot ziens.
 
Bovenaan