De Vuile Was van Continent 45

Reactiescore
10
Ben je nog altijd spelende dan david
Spelen is een understatement. Ik ben mijn hele leven aan het wijden aan het spel. Ik mag met trots zeggen dat ik op plek 32 in de ranglijst sta. Sterker nog, ik ben dit aan typen terwijl ik op date ben met een leuke meid. Zij zegt dat ze het niet snapt maar het is mijn leven.

En om even terug te komen op dialgaman dat is alleen op dinsdag en donderdag.

Welvarende edelmoedige groet,
Daav
 
Reactiescore
14
Spelen is een understatement. Ik ben mijn hele leven aan het wijden aan het spel. Ik mag met trots zeggen dat ik op plek 32 in de ranglijst sta. Sterker nog, ik ben dit aan typen terwijl ik op date ben met een leuke meid. Zij zegt dat ze het niet snapt maar het is mijn leven.

En om even terug te komen op dialgaman dat is alleen op dinsdag en donderdag.

Welvarende edelmoedige groet,
Daav
denk dat ze de andere david bedoelde david
 
Reactiescore
453
Nee vooredelen is een bekende. Ik bedoel inderdaad door middel van overname de nachtbonus veranderen. Al vraag ik me wel af hoe dat werkt. Moraal en 20:1 regel worden bijvoorbeeld gemeten door moment van sturen. Ik begrijp dat dat bij nachtbonus en overnames nu gewoon is bij moment van aankomen? Situatie en context uiteraard ter discussie.

Op wereld 93 waar wij celtic waren hebben we dit meermaals gedaan

Ik raad alleen wel aan dan geen rammen mee te sturen, anders deff je zonder muur en zelfs met 100% extra bonus is dat pijnlijk
 
Reactiescore
539
Ik denk dat jij te klein denkt Grotere

Het antwoord dat andere David geeft is totaal relevant. Sukke mag dan wel geen 32e rang bestrijken, maar wat zou dat toch goed uitkomen voor mijn (date)leven als dat wel was geweest.

@kingDavid ik ben zo trots op je, ik had het niet beter kunnen verwoorden.

@Ezio Auditore da Firenze ik speel
Je logt toch niet? Zie geen problemen voor je dateleven met af en toe een berichtje op het forum zetten.^^
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
waar is het topic van @Legende van het Noorden

ik wou net reageren dat het edelen van barbarendorpen heel gevaariljk is. Als je dat doet zijn er namelijk accounts die zomaar NAPS verbreken en je stabben
 
Bovenaan