De Musical gaat in première

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.791
Of jullie zijn bang? :eek:
En durven er zelf niet voor te gaan? Nou geloof me, dit zal enkel jullie speeltijd op deze wereld inkorten :D

jij bent echt grappig. ze boeken nu juist winst op spelers ipv barbjes (ED-Style)
ten tweede, ze hebben nu juist toekomst, iets wat jij vergooid heb toen je in ED ging. (ja je begrijpt me goed, jij heb geen toekomst)

als ze deze stab niet hadden gedaan hadden ze nog niks bereikt. een mustang of een lambor krijg je niet plat ;) dannog is het niet onze keuze maar hun eigen. in mijn ogen een stab die ik zelf ook begaan was (alleen dan veeeeel eerder indien mogelijk)
 
Reactiescore
1.042
sorry hoor, maar ik denk toch nog steeds dat jij/jullie bang zijn, anders hadden jullie niet gekozen voor de stam die ed aanvalt, je weet even goed dat ED zich niet echt op jullie kan/zal richten, en daarbij liggen jullie dus nog steeds safe

Eerst kom je meerdere keren aan met de dorpen die ik verlies, en daarna zeg je dat ze zich niet op ons gaan focussen. Daarbij, als ik zo keek gister willen ze ons eerst weg uit het cluster, en gaan ze zich daarna pas op W19TM focussen

Het zelfde gebeurt met ED als met C66 :p
& Er word nog steeds aan gewerkt :eek:

~ED~ gaat alleen niet ten onder aan inactieviteit

Ach ze zijn nu zelf de dupe.

Nee joh, juist niet denk ik. Al zouden we onze eigen accounts voor een groot deel verliezen, edels beschikbaar:D

jij bent echt grappig. ze boeken nu juist winst op spelers ipv barbjes (ED-Style)
ten tweede, ze hebben nu juist toekomst, iets wat jij vergooid heb toen je in ED ging. (ja je begrijpt me goed, jij heb geen toekomst)

als ze deze stab niet hadden gedaan hadden ze nog niks bereikt. een mustang of een lambor krijg je niet plat ;) dannog is het niet onze keuze maar hun eigen. in mijn ogen een stab die ik zelf ook begaan was (alleen dan veeeeel eerder indien mogelijk)

Hij is idd soms grappig ja :D
Ik hoop dat we toekomst hebben, we kunnen hier in ieder geval veel leren, en dat is meer dan dat ik kan zeggen van mijn tijd in ~ED~ :eek:
En als we het eerder hadden gedaan had men het misschien geen stab gevonden ;) Maar zoals ik al zij. Ik had het er al meerdere malen met meerdere spelers over gehad, en dit was voor ons gewoon de druppel. Ik heb nog gesprekken gehad met meerdere ~ED~ ers (die ook op het af te vinden zijn, alleen niet even actief allemaal), daarin heb ik bij sommigen maar 1 reden hoeven noemen. Bij Stan kwam ik erachter dat hij gevraagd heeft of hij Jordyken aan mag vallen aan de leiding, en het mocht
 

DeletedUser56496

Guest
Eerst kom je meerdere keren aan met de dorpen die ik verlies, en daarna zeg je dat ze zich niet op ons gaan focussen. Daarbij, als ik zo keek gister willen ze ons eerst weg uit het cluster, en gaan ze zich daarna pas op W19TM focussen



~ED~ gaat alleen niet ten onder aan inactieviteit



Nee joh, juist niet denk ik. Al zouden we onze eigen accounts voor een groot deel verliezen, edels beschikbaar:D



Hij is idd soms grappig ja :D
Ik hoop dat we toekomst hebben, we kunnen hier in ieder geval veel leren, en dat is meer dan dat ik kan zeggen van mijn tijd in ~ED~ :eek:
En als we het eerder hadden gedaan had men het misschien geen stab gevonden ;) Maar zoals ik al zij. Ik had het er al meerdere malen met meerdere spelers over gehad, en dit was voor ons gewoon de druppel. Ik heb nog gesprekken gehad met meerdere ~ED~ ers (die ook op het af te vinden zijn, alleen niet even actief allemaal), daarin heb ik bij sommigen maar 1 reden hoeven noemen. Bij Stan kwam ik erachter dat hij gevraagd heeft of hij Jordyken aan mag vallen aan de leiding, en het mocht

tjah echt focussen heet ik een massa, dit zal vast maar om enkele aanvallen gaan, die je daarbij nog eens niet aankunt
 

DeletedUser

Guest
tjah echt focussen heet ik een massa, dit zal vast maar om enkele aanvallen gaan, die je daarbij nog eens niet aankunt

Volgens mij heb jij ook nog geen echte massa van Ctrl. gehad als ik hun zo hoor :D
 
Reactiescore
1.042
tjah echt focussen heet ik een massa, dit zal vast maar om enkele aanvallen gaan, die je daarbij nog eens niet aankunt

Als ik met mijn eigen ogen op hun forum zie dat ze zich eerst op ons gaan focussen, en daarna op W19TM (wat ik later ook nog via skye hoorde), wat is dan logischerwijs mijn conclusie ;)
En ja, wij hebbebn hun forum een tijdje kunnen lezen. puur omdat donckey nu al een dag langer weg is dan hij hoort te zijn
Volgens mij heb jij ook nog geen echte massa van Ctrl. gehad als ik hun zo hoor :D

+1

2500+ kan je denk wel een massa heetten..

Lees het dikgedrukte stukje nog eens... Hoor gaat om mening, en het aantal doet er niet toe. We weten niet hoeveel fakes en dergelijke er tussen zaten. Iets wat je ons vast kunt vertellen
 

DeletedUser56496

Guest
Als ik met mijn eigen ogen op hun forum zie dat ze zich eerst op ons gaan focussen, en daarna op W19TM (wat ik later ook nog via skye hoorde), wat is dan logischerwijs mijn conclusie ;)
En ja, wij hebbebn hun forum een tijdje kunnen lezen. puur omdat donckey nu al een dag langer weg is dan hij hoort te zijn


+1



Lees het dikgedrukte stukje nog eens... Hoor gaat om mening, en het aantal doet er niet toe. We weten niet hoeveel fakes en dergelijke er tussen zaten. Iets wat je ons vast kunt vertellen

Er zaten wel geteld 0 fakes tussen
 
Reactiescore
1.042
Fijn dat je het eventjes geteld hebt :D
Maar je weet zelf ook dat 2500+ (hoeveel is dat eig?) niet echt Ctrl. style is voor een massa ;)
 

DeletedUser56496

Guest
weet echt niet het precieze aantal, zal ergens tussen 2800 en 3000 gezeten hebben, vergeet niet dat pinkie* ook nog een massa kreeg he
 
Reactiescore
1.042
weet echt niet het precieze aantal, zal ergens tussen 2800 en 3000 gezeten hebben, vergeet niet dat pinkie* ook nog een massa kreeg he

Vergeet ik zeker niet, denk dat hij hetzelfde aantal of iets meer gehad hebben. Hoeveel off-dorpen denk je dat Ctrl. tot beschikking heeft? 5000 maar :eek: en dan CC nog meerekenen.
 

DeletedUser

Guest
Control heeft 32k dorpen
dus tel maar uit hoeveel cleartjes dat zijn :p :D

Ik kan je vertellen daar ben je een aardig tijdje mee aan het deffen :)
 

DeletedUser56496

Guest
Moet toch al minstens 20% af als je weet dat de meesten 20% voor hunzelf houden
 

Deleted User - 44652

Guest
Ff een reactie van mij over die discussie van "alweer een stab". Het "schijnt vrij normaal te zijn om over te stappen naar je vijand - ja het is een stab - maar het gebeurd niet vaker dan op de werelden waar ik heb gespeeld. Ik heb persoonlijk een hoop stabs meegemaakt, en zelf in 3 maanden tijd 2x "gestabt" :eek:. Alleen wel met ingrijpende gevolgen voor een wereld in een laat stadium.
Ff kort, de eerste keer ben ik na flinke ruzies opgestapt en naar de bg van die stam gegaan, wat ze in de eerste als stab zagen. Die overstap was eigenlijk bij gebrek aan beter, ik was liever ergens anders heen gegaan, enkel was mijn acc niet zo mooi. De tweede stab was een echte, en heeft grote gevolgen gehad. Ik ben naar een ander account gegaan, de vijand van de eerste stam. Daar was de tweede stam niet zo blij mee dus 2 weken later zijn ze met zn allen op delete gegaan. Voor wereld 1 een kleine stam, maar je merkt wel hoewel dorpen het zijn als er 150 mio aan punten in een keer op delete gaat. Dat delete heeft voor flinke veranderingen gezorgd, namelijk de eerste stam was de ruggesteun kwijt, en kreeg geen de meer, en mijn huidige stam had in plaats van een inactieve vijand in een een massa aan bb's in hun veilige front, een plek waar nu ook spelers met skills heen konden! Sommige spelers daar hebben tot 600 edels beschikbaar, dus maak een voorstelling. Als het goed is zijn die bb'snog niet weg dus kijk in de noordoost hoek van w1. nog geen 2 maanden later hadden zich nog 4 overstappen gedaan, allen naar een vijand.

Boodschap: overstappen naar een vijand is een stab, maar het gebeurd niet zelden, dus ik wil nu graag een keer een overzicht van de overnames zien tussen ED en W19TM omdat gister om 12 uur alle remmen zijn losgegaan hoop ik :).
Nogmaals, veel succes aan beide!
 

DeletedUser

Guest
Omdat onze mod erom vraagt :D

Zijde 1:
Stammen: W19TM
Zijde 2:
Stammen: ~ED~

Timeframe: 30/05/2012 12:00:00tot31/05/2012 23:55:48

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 47
Kant 2: 5
Verschil: 42

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 428,984
Kant 2: 46,835
Verschil: 382,149

chart
 

DeletedUser

Guest
2500+ kan je denk wel een massa heetten..

Control heeft ruim 32.000 dorpen & ctrl² een 1.000+. Dit was gewoon even een vrijwillgersactie. Als Control echt even alles op één speler gooit zit je vrij makkelijk aan 10.000 clears en als dat niet volstaat moeten er nog maar 10.000 fakes bij.

Moet toch al minstens 20% af als je weet dat de meesten 20% voor hunzelf houden
Wat is daar het nut van? Dat was inderdaad c66 style waar ze blijkbaar nooit alle clears konden verzamelen iets waar ik niet goed bij kan. Je kan perfect alles gooien, een ondertussen weekje niet groeien en edels sparen. Dat is toch geen ramp? Ik denk dat iedereen in Ctrl. bijna altijd 100% van hun clears inzette toen we oorlog hadden met .BA. & c66 want elke clear telt dan. Ik stuur trouwens nooit 20% of 80% van mijn clears of pad en zeker niet naar 2 tegenstanders tegelijk. Of wel gooi ik ze allemaal weg voor de stam en spaar ik edels of wel allemaal voor mezelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Omdat onze mod erom vraagt :D

Zijde 1:
Stammen: W19TM
Zijde 2:
Stammen: ~ED~

Timeframe: 30/05/2012 12:00:00tot31/05/2012 23:55:48

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 47
Kant 2: 5
Verschil: 42

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 428,984
Kant 2: 46,835
Verschil: 382,149

chart

We zijn hier echt los aan het gaan! ^^ .. Zo veel gesloopt tot nu toe en we zijn nog maar net begonnen! ;)
 

DeletedUser58575

Guest
2nlh1cn.png


Let vooral op de ODA stijgingen. Dat geeft wel een leuk beeld over hoe eenzijdig deze oorlog in werkelijkheid is. Van de 10 door ~ED~ overgenomen dorpen, waren er 4 op Mustang Sally terwijl hij offline was, terwijl de NAP nog duurde en hij dus nog geen aanvallen verwachtte. Niet dat je nu moet denken van: oh maar ze edelen toch nog redelijk terug.
 
Bovenaan