Bricke

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22322

Guest
Dit is dan nog niet eens echte informatie, de andere foto's zijn echt taken die ik kreeg, zoals de foto en de profieltekst.. de fronten..

En die taken van een profielfoto, die wil ik dan weleens zien.
Of je dat werkelijk van ons moest doen.

Je ben en blijft een smerig ratje Dylan.
Deze skype bericht van hier boven, zeg helemaal niets dat je van mij het acc Blackmans moest kloten.
je maakt dat er nu zelf van.

En inderdaad dat die troepen niet andere kant van de wereld gingen van Sandam, maar wel weg gestuurd zijn, komt op hetzelfde neer.

Jullie mogen hem hebben die Dylan, met al zijn leugenachtige praatjes.
Het is aan jullie, of je die praatjes van hem gaat geloven.

Mij intreseren zijn praatjes niet meer, op iedere wereld waar Dylan speelt, daar word die al uit gescheten.
Dat zeg al genoeg.
 

DeletedUser17072

Guest
Dit is dan nog niet eens echte informatie, de andere foto's zijn echt taken die ik kreeg, zoals de foto en de profieltekst.. de fronten..

Wel een beetje laf niet dylan/bricke(Of hoe je dan ook wel niet mag heten) Runscape boytje.:rolleyes:

Heb je alweer een nieuwe stabbers plan in gedachten?:eek: Maar jullie mogen hem gerust hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
...
[10:36:23] Bricke: ..
[10:36:36] Bricke: Ik heb namelijk foto's over OVI en Talk..
[12:42:34] Bricke: Kijk Thomas
[12:42:50] Bricke: ik wil dat je dus voor mij stong regeld, anders heb ik niets meer te doen op tribal wars en dan maakt niks me nog uit
[12:43:00] Bricke: je bent altijd goed voor me geweest, maar ik heb alle foto's over jouw en mij
[12:43:08] Bricke: dat JIJ me de opdracht gaf blackmans te laten bannen
[13:01:50] Bricke: wij moeten eens praten

hij heeft zogezegd bezwaren tegen mij :/
maar alles wat hij post van "printscreens" is zeker niet van mij !
100 % zeker!
 

DeletedUser22322

Guest
Nu is hij bezig een speler van ons te chanteren, het is niet alleen een ratje, maar hij is nog oerstom ook.
Dus Talk, geniet maar van zijn verhalen ;)
 

DeletedUser

Guest
Grappig dat ze hun er proberen uit te lullen, maar geef toe vorige foto was niet echt 100% nuttige informatie stond niets concreet, vind niets in oudere gesprekken meer van hem. Maar Senne, die ging wel los op skype :')

Hij gaf leuke instructies.


__



___


__

Lijkt me allemaal vrij duidelijk, als je nu alles nog gaat ontkennen is het echt grappig :D

Nu is hij bezig een speler van ons te chanteren, het is niet alleen een ratje, maar hij is nog oerstom ook.
Dus Talk, geniet maar van zijn verhalen ;)

[13:02:50] Thomas:TI|senne!: [1:08] Bricke:

<<< ...
..
Ik heb namelijk foto's over OVI en Talk..
Kijk Thomas
ik wil dat je dus voor mij stong regeld, anders heb ik niets meer te doen op tribal wars en dan maakt niks me nog uit
je bent altijd goed voor me geweest, maar ik heb alle foto's over jouw en mij
dat JIJ me de opdracht gaf blackmans te laten bannen
wij moeten eens praten
--------------------------


Foto's zijn harde bewijzen, verhaaltjes niet ;)

Ja het Klopt dat ik Thomas nog de kans gaf om zich te redden, als hij kon regelen dat ik wereld 6 terug kon spelen. Heb nooit niets slechts over Thomas gevonden, maar als hij me niet helpt.. Ga ik zijn hachje niet redden, hij was de opdrachtgever van uit OVI, om blackmans te stabben, die foto's zijn gewoon harde feiten en de realiteit. Zo werkt OVI op wereld 1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
OVI snapt nu toch wel dat alles wat wij nu doen gerechtvaardigd is he?
 

DeletedUser17825

Guest
beste dylan

van mij heb je een eerlijke 2de kans gekregen op w6, op stong.
ik heb je op een rechtvaardige manier de kans gegeven je te bewijzen, dat je het spel wel eerlijk kon spelen.
17 april kwam je op het account Stonghbjngokjrhb, dit eerst zonder mijn weten, en toen sprak je me aan, en viel ik achterover dat net jij, degeen die ons vorige zomer zoveel problemen bezorgde en verschillende accounts verprutste ( chaos neos--spijkie--lenaco), zowel dus bij clinic als bij mem.
op chaos neos viel je stamleden plots aan, edelde in de nacht, stookte ruzie, ... en ja ik liet je van het account zetten, door de eigenaar.
jij was boos, en trok naar de vijand, mem, kreeg spijkie aangeboden, die je ook helemaal verneukt hebt, en je gaf omdat je daar ook je zin niet kreeg de vv aan ons, hompie.
daar wij niet met zulke praktijken eens zijn, hebben we omino per direct het account ongeschonden terug gegeven.
maar nog had je toen niet genoeg van je smerig spelletje, nam andere naam aan, en kwam zo op lenaco terecht als co.
dat was een leidersaccount, met alle rechten, dat was nu net wat je moest hebben !
24 uur was je er, ik kreeg telefoon dat ik per direct moest ingrijpen, want dat er iets niet pluis was.
je had idd de stam opgegeven, heel het account was een puin, geen groepen meer, kortom je had je in die korte tijd echt uitgeleefd.

en toch gaf ik je nu 17 april een nieuwe kans, omdat je me beloofd had dat je nooit nog zoiets zou doen, dat je ondertussen stuk volwassener was geworden...
en ja ik had een goeie stamgenoot erbij in het begin, je zette je echt in, je gaf je volledig in het acc, zette aanvallen op, stuurde os, kortom je was een fijne stamgenoot.

maar toen plots liep het weer helemaal mis, je kreeg aan de stok met heel deel van de stam, en op sommige punten had je ook gelijk, dat ontken ik niet, dat weet je.
maar eergisteren ontplofte de bom dan weer, en begon je net als vorig jaar, stamgenoten aan te vallen, warop ik je terecht wees dat dit niet kon.
ik ging slapen, en je profiteerde ervan om per direct aanvallen te lanceren op ons account, en in de nacht zelfs een dorp te edelen.
toen ik de volgende morgen inlogde, zag ik nog treintjes van jou afkomen, en bestond onze stam nog uit 12 leden.
jij was weg, en door jou ook nog verschillende stamgenoten, die door jou geruzie en aanvallen gewoon waren de stam uit gegaan.

ja ik heb je per direct weer van het account laten zetten, dus nu ben ik vast weer de slechterik.

je had ook al contacten gelegd met de vijandelijke stammen om daar terecht te kunnen met het stong account

je sprak me aan op skype, en je zei daar dat je wraak zou nemen op w1, op thomas, van senne acc.

en dat deed je, per direct door in te loggen en alle os van bij hem weg te trekken...dat terwijl hij onder aanval lag

blijkbaar ben je nu nog niet tevreden en wil je nog verder je wraakplannen uitvoeren.

ik vind het heel spijtig dat alles zo loopt met jou, echt zielig

ik had gehoopt dat je dit keer echt je verstand zou gebruiken en er zou voor gaan, maar helaas :(

ik wil je helemaal niet meer zien opdagen op stong account w6, dylan

je kreeg een eerlijke kans, die je dus weer verprutst hebt.

dus ik vraag je om thomas gerust te laten over stong account, hij moet niets regelen daarvoor, want we willen je niet meer verder op het account en in de stam


dit is eerste keer dat ik mijn zeg kom doen op het algemeen forum, omdat ik dit nu echt te ver gaand vond dat je nog zou terug willen keren op het account


grts
dorine, medespeelster hompie, en leidster van clinic w6

en ja ik ben tante d
 

DeletedUser17825

Guest
dat was een reacite op volgende van bricke dylan, daarom ook hier gereageerd



Ik heb namelijk foto's over OVI en Talk..
Kijk Thomas
ik wil dat je dus voor mij stong regeld, anders heb ik niets meer te doen op tribal wars en dan maakt niks me nog uit
je bent altijd goed voor me geweest, maar ik heb alle foto's over jouw en mij
dat JIJ me de opdracht gaf blackmans te laten bannen
wij moeten eens praten
--------------------------
 

DeletedUser17072

Guest
Dorine, vecht dat op W6 uit rn niet op W1 aub


Als je goed leest licht de oorzaak bij W6. Maar echter zit er ook een stukje over W1 in. Is gewoon on-topic hoor.;)

hij was de opdrachtgever van uit OVI, om blackmans te stabben, die foto's zijn gewoon harde feiten en de realiteit. Zo werkt OVI op wereld 1

Hij mag misschien wel de opdrachtgever zijn, maar jij was zo dom om het uit te voeren.(Lijkt me toch wat erger)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
661
Ik ben toch erg zwaar ontgoocheld.

Gisteren ben ik een skype gesprek met bricke aangegaan toen ik vernam via een talk speelster dat bricke via emsee PA punten had doorgestuurd.
Ik schreef kaloco en ja dat bleek dus correct.

Bricke dus aangeschreven en beetje hem op zijn talenten gewezen. Gaat die één 'sarcastisch' zinnetje van me onmiddellijk doorspelen aan thomas|senne die me op zijn beurt onmiddellijk schreef of ik diegene was die de opdracht had gegeven om emsee te kloten. (natuurlijk niet, wie kan nu denken dat ik zoiets zou doen) maar nu ik lees dat thomas eigenlijk zelf heel blackmans verklootte via bricke dan stel ik me toch vragen.

Natuurlijk is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen account en hadden we nooit bricke mogen toelaten, al ben je ter goeder trouw en geef je iedereen een kans. Maar nu je weet dat het met opzet is vanuit ovi gestuurd dan is dat schrijnend.

Duckje zou hier moeten kunnen optreden.

Dat ze dan vanuit OVI zitten vragen achter een aanvalsplanner. Dat vind ik dan helemaal zot. Ik gebruik sinds een maand sangu, laat staan dat ik weet wat een aanvalsplanner is.

Maw de strijd is open, niet met de troepen maar in het zoveel mogelijk proberen te laten bannen van spelers van de tegenpartij.

Aan deze strijd doe ik niet mee.

Thomas en dwergschnauzer, ik heb veel respect voor jullie, ik hoop echt dat die foto's getrukeerd zijn want anders ben ik zwaar ontgoocheld in jullie gedrag.

En ga niet steeds zeggen dat talk sandam verklootte. Ovi heeft meerdere terechte bans gehad (niet gestuurd vanuit talk maar gewoon door zelf verkeerdelijk in te loggen en spelen op verschillende accounts). Ga nu niet steeds tegen de rest van de wereld en andere werelden zeggen dat wij valsspelers zijn. Dat zijn we gewoon niet.

Erg veel tw zin was er al niet maar nu, ppppfff, ...
 

DeletedUser

Guest
Vooraleerst, Bricke, lang geleden dat ik nog eens iets van je had gehoord :)
Het is leuk nog eens iets van je te horen!

Daarnaast heb je enkele fouten gemaakt (of zijn je 'bewijzen' nogal slecht).
- Zo staat in de eerste printscreen met Thomas (Senne) dat je 5 dagen kalm aan moet doen. Dit bericht dateert van 20 april van dit jaar. De avond erna (21 april) zat ik al druk te onderhandelen met het TW-team. Dat zijn dus verre van 5 dagen...
- Ook zat je op het moment van dat gesprek al langer dan 5 dagen op blackmans. Dit weet ik via de support.
- Ergens in dit topic geef je aan dat we niets over je weten. Nu heb ik destijds niet lang moeten zoeken om jou GSM-nummer, geboortedatum, IP-adres, ... te vinden. Daar zit je dus eventjes fout, maar wees gerust, ik zal er niets mee doen. Dat is nogal kinderachtig!

Verder vind ik jou bewijzen nogal 'licht'. Dus als je nog wat meer hebt, mag je dat altijd op dit forum posten!

Al laatste zijn we het er blijkbaar allemaal mee eens dat Bricke een valsspeler is. Ik ben blij dat OVI en Talk. het over bepaalde zaken toch eens zijn ^^
Ik veronderstel ook dat Bricke nu zit te genieten van al deze aandacht. Volgens mij doet die het allemaal speciaal hiervoor. Ik stel dus ook voor om dit hoofdstuk af te sluiten en het aan de Support over te laten.

mvg,
Blackmans!
 

DeletedUser

Guest
Ik hoef hier helemaal niet meer bewijzen, best grappig dat jullie zelfs denken dat de foto's getrukeerd zijn, moet ik echt wel een beest zijn :D

Het boeit me allemaal geen fluit haha ^^

Ik zei, doe ermee wat jullie willen.

Ik wou zeker niet proberen mij goed te praten, want ik ben een backstabber ja i know, als je mij kloot komt dat namelijk dubbel zo hard terug en krijg altijd mijn zin al moet ik me er weken voor stil houden, maar hier wou ik aantonen dat ik niet altijd alleen beslis om te stabben op wereld 1 was het volkomen de wil van OVI ;)

succes nog guys

Prima idee, daar staat ik achter.

ja zal wel, als je word beschuldigd als backstabber ;)

Ik geef mijn feiten teminste toe en regel alles zelf en laat andere mensen het vuile werk niet doen ;)
 
Reactiescore
661
Ik hoef hier helemaal niet meer bewijzen, best grappig dat jullie zelfs denken dat de foto's getrukeerd zijn, moet ik echt wel een beest zijn :D

Het boeit me allemaal geen fluit haha ^^

Ik zei, doe ermee wat jullie willen.

Ik wou zeker niet proberen mij goed te praten, want ik ben een backstabber ja i know, als je mij kloot komt dat namelijk dubbel zo hard terug en krijg altijd mijn zin al moet ik me er weken voor stil houden, maar hier wou ik aantonen dat ik niet altijd alleen beslis om te stabben op wereld 1 was het volkomen de wil van OVI ;)

succes nog guys



ja zal wel, als je word beschuldigd als backstabber ;)

Ik geef mijn feiten teminste toe en regel alles zelf en laat andere mensen het vuile werk niet doen ;)

Je bent dan wel eerlijk in je toegevingen, maar waarom probeerde je mij dan nog als zogezegde opdrachtgever van de smeerlapperij op emsee te beschuldigen via een stukje van een skype bericht aan thomas|senne gericht. Ik heb in de verste verte toch niks met deze zaak te maken, en heb ook u nergens mee geambeteerd. Dus dat je alleen mensen die u iets aandoen weer terugpakt klopt ook niet helemaal. Ik heb niks of niemand iets misdaan en toch probeerde je me zwart te maken.
 
Reactiescore
2.493
Ik heb even een korte schoonmaakborstel door dit topic gehaald:

* RL namen
* printscreens van skype met daarin RL namen
* Afbeeldingen in diezelfde skype die randje kantje zijn
* ... ga maar door.

Laat ik me even herhalen, zaken die buiten tw gebeuren kan ik geen ban voor geven, dus de skypegesprekken als bewijs zijn pointless...

Forumposts aan de andere kant kunnen wel toegepast worden als bewijs, in vergelijking met andere feiten (ip's en dergelijke meer) kunnen we zelf over werelden heen tot bans overgaan indien bewust spelregels overtreden worden om accounts gebanned te krijgen. (of pa te stelen).

De gepaste acties zijn genomen.
 
Reactiescore
661
Ik heb even een korte schoonmaakborstel door dit topic gehaald:

* RL namen
* printscreens van skype met daarin RL namen
* Afbeeldingen in diezelfde skype die randje kantje zijn
* ... ga maar door.

Laat ik me even herhalen, zaken die buiten tw gebeuren kan ik geen ban voor geven, dus de skypegesprekken als bewijs zijn pointless...

Forumposts aan de andere kant kunnen wel toegepast worden als bewijs, in vergelijking met andere feiten (ip's en dergelijke meer) kunnen we zelf over werelden heen tot bans overgaan indien bewust spelregels overtreden worden om accounts gebanned te krijgen. (of pa te stelen).

De gepaste acties zijn genomen.

Nou dan ben ik benieuwd, want er zijn interessante zaken gebeurd waarvan ik weet dat ze echt zijn gebeurd. Of er nu tw machines het aangeven of niet, of het er nu 2000 zijn of NOG MEER, het is waar. Dus als er gepast acties zijn genomen dan hou ik mijn ogen wijd open en aanschouw wat jij nu gaat doen. Buiten het verbannen op het AF van diegene die HANDELDE IN GAME.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.493
Nou dan ben ik benieuwd, want er zijn interessante zaken gebeurd waarvan ik weet dat ze echt zijn gebeurd. Of er nu tw machines het aangeven of niet, of het er nu 2000 zijn of NOG MEER, het is waar. Dus als er gepast acties zijn genomen dan hou ik mijn ogen wijd open en aanschouw wat jij nu gaat doen. Buiten het verbannen op het AF van diegene die HANDELDE IN GAME.

We zullen er verder geen informatie over vrijgeven natuurlijk, dat is tussen ons en hem en dan zal je op je goed vertrouwen moeten afgaan.

Groetjes
 
Reactiescore
661
We zullen er verder geen informatie over vrijgeven natuurlijk, dat is tussen ons en hem en dan zal je op je goed vertrouwen moeten afgaan.

Groetjes


Nou neen , dat durfde ik nu echt niet hopen hoor. Dat jij plotseling info zou doorgeven over een zaak waar je voorlopig nog niet helemaal in verdiept bent.

Dat deze zin je ook ineens indekt om eigenlijk niks te hoeven ondernemen of uitsluitend het makkelijkste en meest opvallende.

Maar goed, ik begrijp wel dat je niet alles kan vinden, al heb ik genoeg om aan te tonen hoe het zat.

Ben al blij dat die tw machientjes hier niet moeten tussen komen anders werd ik misschien nog aangeduid als valsspeler en kon ik mijn account wel vaarwel zeggen.

Het mag natuurlijk geen discussie worden tussen u en mij. Maar het forum is toch spierballengerol (geen idee welke stam dat heeft uitgevonden, jij wel?) en ja, als ik even in vorm geraak kan ik wel wat met de spierballen rollen.

Ik ben voor eerlijk spel. zelfs de tegenstrevers repecteren me daarvoor. Nu maar hopen dat jij in staat bent de valsspelers er uit te halen.

En daarom zei ik dat ik rustig een week in de zetel ga zitten toekijken wat er nu gebeurt. Ben benieuwd.

Ow, nog even reageren op een stukje dat me nu pas op de maag ligt.
Ten eerste is het niet hem alleen maar zijn het er meerdere. Ten tweede is het natuurlijk wel alleen tussen u en hem, helemaal niet erg dat WIJ een account half kapot hebben. Geen auto antwoord dat dat kan vergoeilijken hoor. Maar idd los het maar tussen jullie op, wij zullen wel ons eigen account proberen te redden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser22322

Guest
Tja Robbeke, nu vraag je wel veel van duckje.
Zoals hij al verteld, skype berichten en andere buiten tw zaken, daar heeft het tw team geen zaken mee.
Maar ik hoop wel dat ze iets kunnen doen, aan het verlies van pa punten , aangaande het acc Emsee.
En dat ze een reden hebben, om Bricke voorgoed uit te sluiten voor dit spel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan