Babbeltopic wereld 5

DeletedUser

Guest
ramoth zei:
Ik raad jullie aan een algemeen w5 praattopic te maken (als dat er niet al is, dat weet ik niet). (Zie bv het w1 topic van topics). Zolang het met w5 te maken heeft kan alles daar terecht wat niet ergens anders terecht kan

Want hier hoort het niet

Regels

1§)De posts moeten omtrent wereld 5 gaan.
2§)Persoonlijke vetes mogen hier worden uitgevochten , maar beperkt je tot een paar posts en respecteer regel 1.
3§)Oorlogstatistieken mogen gepost worden om zaken aan te tonen.
4§)Toon respect voor andere spelers en stammen, ze hebben ook gevoelens.


Have fun
Viktor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
-.-', dit word zeker een spam-topic.

Waar wil je hier over gaan praten? Dagelijks levens, is al een topic voor. Als je iets leuks hebt over de W5, gaan dan naar topic TWw. Oorlog? Is al topic voor. Leuke plaatjes? Is al topic voor.

Dit topic is gewoon zinloos.
 

DeletedUser

Guest
Oke, zeg me dan waar ik het feit moet posten dat Gebak veel verliest aan DT ( aapje20 vooral) en er niets aan doen?
Tww oorlog al een topic voor?
 

DeletedUser

Guest
Oke, zeg me dan waar ik het feit moet posten dat Gebak veel verliest aan DT ( aapje20 vooral) en er niets aan doen?

Als je zo graag DT is in spotlights wil zetten, begin dan je eigen oorlogtopics, van alle tussenstanden met wie DT vecht of op wie DT zich richt.
 

DeletedUser

Guest
Wat is nu de beste optie?
10tallen topic's over mini oorlogjes
of 1topic met alles wat door elkaar?...

Het is niet omdat je zonder stam zit dat anderen niets meer over hun eigen stam mogen zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Wat is nu de beste optie?
10tallen topic's over mini oorlogjes
of 1topic met alles wat door elkaar?...

1 topic met alle oorlogen door elkaar, of de oorlogen met de meeste prioriteiten/gewicht

Gewicht --> degene op wie jullie je het meest richten.
 

DeletedUser

Guest
Ik welke situatie bevind ik me?Ik ga ff off topic een een mod zegt me een nieuw algemeen topic te starten.En dan komt iemand zagen dat ik men stam niet in de spotlight mag zetten en beter een nieuw topic zou openen voor DT en zijn oorlogen.

Dus laten we gewoon zien of dit werkt, zo niet, ga ik gewoon terug in andere topics off topic.
 

DeletedUser

Guest
Een mooi initiatief.

Topics afbreken is zooooo achterhaald..
En inderdaad als je dan eens over iets wil hebben, weliswaar wat minder "belangrijk", en er zijn alleen maar topics waarover er een specifiek onderwerp is, dan is dit een perfect alternatief.
 

DeletedUser21510

Guest
hihi.

Krijg in C60 OS uit C83 :D
Vind dat gebak wel aardig is.

Je krijgt:
  • ondersteuning.
  • Geen tegenstand.
  • Dorpen bijna gratis.

Stam van het jaar 2010:

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15464

Guest
Beetje zielige post als je weet dat er door Koekje al ettelijke accounts weggevaagd zijn van |DT| (bv. tien/casablanca/trienemiej/viedes/lynnemien/aysereturn/ward1993/weersink/twotimes) en nu para-grenadier zelf en als je even in acht neemt dat Gebak voornamelijk stoppende/inactieve/incapabele leden zijn.....

Het is leuk voor jullie dat jullie daar wat dorpen innemen, maar het is wat rommelen in de marge naar mijn idee.
 

DeletedUser

Guest
Dus jullie nemen het account PARA over?
Voor stoppende spelers vind ik Gebak nog redelijk actief ^^
 

DeletedUser21510

Guest
Dus jullie nemen 'inactieve/stoppende/incapabele' spelers over van ART ?

Allie25, stopt hij, is hij inactief, is hij incapabel ?

Waarom namen jullie de laatste spelers van rivals over toen ?
Stopte ze toen of waren ze inactief ?

En Para weggevaagd, laat me niet lachen.
Hij zou met het leger weer op missie gaan en daarna een reis maken, het eerste gaat niet door en het 2de ook niet.

Maar je zou verwachten dat als iemand op een respectvolle manier afscheid neemt dat hij dan op een respectvolle manier weg zou kunnen gaan, maar nee hoor wat doen jeremy/koentje5/ nog een paar ? Die denken in de richting van :"ow hij stopt, laat ik er maar wat bovenop gooien."
 

DeletedUser

Guest
Hmm daar ga ik niet mee akkoord AdoOen.

Dat Para vertrekt ( vertrok ondertussen ) naar het buitenland is geheler zijn zaak. Dat mensen daar willen van profiteren vind ik ergens wel normaal..

Als er iemand stopt op een account, ga jij minderen met aanvallen? I don't think so, en dat is bij iedereen zo hoor..
 

DeletedUser31895

Guest
Leuk initiatief, helaas al bekritiseerd door een doemdenker. Hij staat wat gespannen lijkt me ;-).

Het is inderdaad zeer normaal dat als men hoort dat de sterkhouder van het account (en van DT) het account verlaat, dat de oogjes beginnen blinken van de buren. Persoonlijk denk ik echter wel dat een kleine afwachtingsperiode op z'n plaats zou geweest zijn... Of is die er geweest?
 

DeletedUser18471

Guest
hmmm ik vind dat we para wel een mooie afscheid hebben gegeven fakes en de dorpsnamen verandert naar veel succes in afganisthan bijv..

tuurlijk er zaten ook gewoon clears bij maar fakes met een mooie zin naar je toe krijgen die overigens geen schade aanbrengen vind ikzelf wel een leuke afscheid.

de cleartjes werden wat opgevoerd door ons maar ik denk dat dat heel normaal is.

en idd de meeste leden die in Gebak zitten zijn leden die worden ge edelt door Koekje omdat ze fuseren of die MB's zijn van Koekje..

De rest is meer bezig met de oorlog zoals ik die geen MB of in fusie ligt met Koekje.
 

DeletedUser

Guest
Het account para Grenadier is wel onder de 7M punten gezakt,(kwam van 7.8M ^^) maar is daar ondertussen al weer bovenop gekomen.Oke, hij heeft veel dorpen verloren...Maar we proberen daar verrandering in te brengen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het nog steeds een prestatie dat |DT| er nog is, en dat komt grotendeels door een sterk beleid, bestaande vooral uit Para-Grenadier. De leden en dergelijke doen hier natuurlijk ook wel wat aan, maar hij is toch wel de pilaar van de stam.
 

DeletedUser

Guest
100% waar, |DT| is door PARA opgericht, en hij wist wat hij moest doen om een stam te onderhouden, een erg ervarenleider met veel ervaring, zonder hem stonden we nergens.
Natuurlijk hebben we ook erg goede leden, zonder twijfel.

Ah hier ben ik weer met mijn DT vs Gebak (*aandachtsgeiler hier *)
Side 1:
Tribes: |DT|
Players:

Side 2:
Tribes: Gebak
Players:

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28
Kant 2: 0
Verschil: 28

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 297,562
Kant 2: 0
Verschil: 297,562

image.php

Gaan jullie niet een of andere goede vv aan aapje geven om hem te verdedigen of laten jullie hem gewoon over.Zijn ligging is erg slecht en , ja er is niet veel meer aan te doen.Maar het zou wel leuk zijn een kleine reddingsactie te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Persoonlijk viktor houd je deze dingen beter stil totdat je écht een deftig aantal dorpen genomen hebt. Achteraf kan je er genoeg over babbelen, maar op dit moment hou je het gewoon beter stil zolang het goed loopt, toch?
 

DeletedUser

Guest
hèh, die aapje-situatie doet mij een beetje denken aan mijn solo-actie tegen djanes een dik half jaar geleden...
Al bracht ik het er toen wel positief van af in tegenstelling tot aapje:p
 
Bovenaan