Appreciatie topic

Reactiescore
496
Dat is echt zeker niet waar hoor Luc, ik heb echt zelden met hulp gespeeld...

Daarom sta ik wss nooit in de top 25...
 
Reactiescore
541
Het is gewoon een feit dat nieuwere, onbekende, of hoe je ook noemen, aandacht zoeken bij grote namen. Vervolgens begint het billenlikspelletje, en dan kan je opeens tw’en.

Echt TW spelen, daar moet je gwn een hele reis voor maken denk ik.
 
Reactiescore
2.477
Een beetje hulp heeft ieder top 25 account wel, of ze het nu eerlijk zeggen of niet. Maar veel van de dingen die je benoemd zijn niet waar of incorrect.
Jammer genoeg geen hulp gehad, me werd verteld dat boosten absoluut niet mocht. anders had ik wel 10 accounts laten starten?
 
Reactiescore
442
Een beetje hulp heeft ieder top 25 account wel, of ze het nu eerlijk zeggen of niet. Maar veel van de dingen die je benoemd zijn niet waar of incorrect.

Iedereen weet gwn dat QQ veel/vaak boost he, staat ervoor bekend.
Het acc krijgt niet voor niets de bans die het gekregen heeft.

Om je pm te beantwoorden: of ze nu neergelegd zijn of als het nu ouur toeval is, ze lagen er wel en er werd wel degelijk van geprofiteerd
 
Reactiescore
5.702
Ik apprecieer Meister Willy
 
Reactiescore
1.602
Iedereen weet gwn dat QQ veel/vaak boost he, staat ervoor bekend.
Het acc krijgt niet voor niets de bans die het gekregen heeft.

Om je pm te beantwoorden: of ze nu neergelegd zijn of als het nu ouur toeval is, ze lagen er wel en er werd wel degelijk van geprofiteerd
Alsnog hebben we 1x ooit een ban gehad voor een bullshit reden dus dat valt allemaal wel mee. Voor de rest doen we gwn ons ding en dat gaat vgm aardig goed ;)
 
Bovenaan