Account jatten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74646

Guest
Wie van Juvy wilt de verantwoordelijkheid aan gaan en praten met mij over het jatten van mijn eigen account TheArrow.

Ik begin het spuugzat te raken, dat eerst de stab van captain uitgevoerd word. Dat tot daar aan toe, maar vervolgens ook nog godver mijn eigen account gejat word door jullie?! Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig!

Ik wil binnen nu en 15 minuten iemand zien die het contact aan gaat en het account thearrow teruggeeft aan ons. Voor de gene die geïnteresseerd zijn in het verhaal. Ask for it.
 

DeletedUser

Guest
Ik mag hopen dat het niet je eigen account is want dan ga ik je reporten voor dual-account :mad:
voor de rest als je echt denkt dat er sprake is van 'jatten'? dan is het de eigenaar z'n schuld want volgens mij kent het account een eigenaar (degene op wiens naam het e-mail staat) dus die zou er volledig bewust van moeten zijn als het e-mail wordt gechanged of het ww wordt veranderd. En kiest de eigenaar zijn eigen pad dan heb jij er niks over te zeggen. Gelieve dus ook deze onzin niet op het AF te voeren maar lekker IG of ga desnoods support lastig vallen.
 
Reactiescore
111
Ik snap er niks van, meer info zou handig zijn? :confused:
 

DeletedUser74646

Guest
Over paar min staat de volledige uitleg er. Ik kan je vast een korte intro geven. Toen wij destijds in Hippo zaten, was het de bedoeling dat I am Legion en toen nog xRadical (thearrow.) zouden fuseren. Yves was hippo beu en wou al een langere tijd stoppen. Ik heb hem de mogelijkheid gegeven om bij ons verder te komen spelen om zijn spelplezier terug op te bouwen. Dit heeft hij aangenomen, maar nu, waar???? De fusie tussen radical en legion stop gezet en yves op radical laten spelen.

Na een poosje heb ik na een aantal keer aandringen goedgekeurd dat de mail veranderd werd. Nu paar weken later, het account weg! Yves die stopt en dit account richting juvy!...

Waarom moet in godsnaam dit account naar Juvy!? Dit is mijn account en van niemand anders. Yves had gewoon de privelege om op het account te mogen spelen en verder helemaal niets. Yves was tevens mijn buddy, iemand die ik kon vertrouwen. Dat zelfde gold ook voor Carlo. Blijkbaar zitten er meer aasgieren in dit spel dan verwacht word.
 

DeletedUser54257

Guest
Beste mensen,

Waarschijnlijk gaan mensen van Juvy ter verdediging het verleden opbrengen.
Een verleden van een mislukte Fusie tussen vijanden die daarna terug vijanden werden.

Tevens vinden de ene mensen de ander leugenaars of CF's....

Maar dit slaat alles. Wij worden benaderd door een account dat inactief was en dorpen verloor. Namelijk captain hook.
Wij aanvaarden hem in onze stam. Bij de eerste stamacties werd al snel duidelijk dat Captain niet wou/kon meedoen.

Nog niets ergs aan de hand.
Een tijdje later 2de stamactie, meneer kon/wou nog niet meedoen, ik persoonljik kreeg argwaan in zijn toetreding naar FeL en werd kritischer in mijn vragen. Carlo kon dan bljikbaar alleen maar kwaad worden of zeggen dat ik een te dominante leiders was.... Wat eigenlijk achteraf alleen maar bleek dat ik gelijk had om hem te wantrouwen.

Ondertussen begon zijn fusie met een speler van FeL (TheArrow account), alsook het interne van Ex Zwollenaars dorpen (die op bb was gegaan).

Bij de volgende stamactie liep het volledig mis tussen mijzelf en captain. Hij hou alweer niet meedoen aan een stamactie tegen juvy! hij had dit keer een NAP afgesloten met de vjiand. Je kan mss geloven dat iemand echt zo achterlijk kan zijn om een NAP aan te gaan met je vijand zonder dit op voorhand te besprken met de stamleiding, maar er zat uiteraard meer achter, een flauw excuus om weer niet te moeten troepen inzetten.

Hierdoor is captain uit de stam gegaan, raar genoeg ook Arrow account, wat oorspronkelijk een Kern account van Fel was en groot gemaakt door Maarten (I am legion) Dit vonden we ook al verdacht dat die arrow plots zijn trouw vertoont aan captain ipv ons. Tot een week terug werd er besproken en beloofd dat captain toch zal deelnemen aan onze acties en terug zal keren naar FeL.

Tijdje later, krijgen we te horen dat Captain terug naar Juvy zal gaan, alsook zwart op wit bewijs dat hij maanden lang de spion was die info lekte aan onze 2 vijanden, Juvy en STARK.
Captain ondertussen 1,4 mil punten rijker van dorpen van FeL opent de aanval op een onbewaakt stuk grens met I am legion... Ja waarom zou je je "front" bewaken voor een man die al maanden in je stam heeft gezeten en weldra mss terug komt.

Neen Hij gaat naar Juvy, Juvy is meer dan blij om een man die in de eerste plaats al wegliep van juvy om die gewoon terug te nemen, waarschijnlijk voor bewezen diensten van spionage.
Om dit verhaal nog gekker te maken, worden de spelers vanop Arrow verplicht mee te gaan Juvy omdat ze anders het account op delete laten gaan.... Geen idee hoe ze in bezit zijn geraakt van het account maar goed.

Dit alles getuigd van het laagste van het laagste, hoe het verleden ook gelopen is, waarbij er eens een CF of een mislukte fusie is gebeurd, is dit gewoon rampzalig zielig dat je dit moet doen om te kunnen blijven winnen.

Maanden lang bedrog, mensen doelbewust tegen elkaar opzetten en intriges waar zelfs "bold and the beautifull" niet aan kunnen tippen. Ik denk dat we hiermee kunnen besluiten dat Juvy! de meest onrespectable winnende stam ooit is.

Verder ben ik benieuwd wat iemand als verdediging zou kunnen hebben, want die is er niet... Het verleden is penuts vergelijk met dit. Verder heb ik ook gesproken met sommige leden van Juvy!, de meeste interesseert het weinig en zeggen er niets mee te maken te hebben, maar aangezien je een deel van juvy bent ben je een deel van deze acties. Alleen je stilzwijgen al steunt het. Jullie zijn als het ware de poortwachters van een concentratiekamp en denken onschuldig te zijn. De geschiedenis leert anders.

Met heel veel haat naar de verantwoordelijken,

Pieter
 

DeletedUser74646

Guest
Charizard reageer aub even serieus.

Ik ben hier pisnijdig over, dat dit nu weer moet gebeuren. Hoe kan dit in godsnaam alleen al door Juvy geaccepteerd worden? Waarom! Wat heeft Juvy ooit met het account arrow gehad? Waarom zouden zij het nu moeten krijgen? Alleen om ons nog maar verder mee te nakken zeker????
 

DeletedUser

Guest
Bedreigingen via Facebook/ Skype vind ik ook niet echt normaal.
 

DeletedUser26776

Guest
Beste allemaal,

Hoe vervelend dit ook is en hoe boos (terecht of onterecht) je hier ook over bent, ik geloof dat dit niet op het algemene forum thuis hoort.
Wellicht is een berichtje naar support een optie? Of misschien per pm elkaar benaderen en het uitpraten?

Ik wens jullie veel wijsheid in deze discussie en hoop oprecht dat jullie op een normale manier tot een oplossing komen.

Groet Tara
 

DeletedUser

Guest
Vind dit zelf niet echt een zaak om een topic over te openen op het AF.
Het is een probleem tussen personen niet echt een AF topic waardig.
Denk ook niet dat dit topic lang online blijft als het aan de mods ligt.
 

DeletedUser65908

Guest
account jatten, de eigenaar is degene met het mail adres als juvy het mail heeft dan is het account van juvy als fel het mail heeft dan is het account van fel

leg mij eens uit hoe het jatten is als jij het account niet bezit?
 

DeletedUser59368

Guest
De spelers op de accounts Captain Hook en TheArrow. zijn goede vrienden met enkele mensen in Juvy!.
Deze gesprekken waren al een tijdje gaande..

Hier is intern bij ons heel lang discussie over geweest. Of we hun wel of niet in Juvy! zouden opnemen. Beide spelers van captain hook en thearrow hadden geen zin meer om met |F|EL in zee te gaan, en zochten een andere weg. van mij persoonlijk hoefde het totaal niet.
Heb gezegd dat de frontspelers daar mogen kiezen, en of we hier als stam beter van worden?
Grote meerderheid van de gehele stam heeft akkoord gestemd en daarmee heb ik alles gezegd.

Groeten,
Jordy
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54257

Guest
De gesprekken waren al een tjidje gaande...

Je bedoeld, doelbewust een spy steken in onze stam, en mensen overhalen om naar juvy te komen en ons in de rug een mes te steken.
Arrow uberhaubt een account groot gemaakt door maarten.

Iedereen dit deze actie steunt of normaal vind is ofwel medeplichting ofwel knettergek.
En ja ik ben bereid heel ver te gaan om hiermee....

Maanden werk , geld , en ziel steken om ons met zo'n actie te naaien sta ik niet zomaar toe. Er zijn grenzen, en die grenzen zijn overschreden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Blijft een leuke wereld dit he, altijd weer verassingen.:eek:

Als je geen eindeloze discussie wilt, met mensen die constant naar elkaar wijzen en dingen van het verleden ophalen, is het misschien toch verstandiger om dit inderdaad persoonlijk te bespreken en een supportje te doen. (ook al denk ik dat het al is gebeurd)
Aan de andere kant is het natuurlijk wel goed om te weten welke spelers vies spel spelen, verpest ook een hoop 'Tribal-Wars-Toekomst' voor hen.

Het blijft en vieze streek, en ik vind het bijzonder om te zien hoeveel accounts op W38 'gehackt' raken. Verder heb ik hier ook maar weinig over te zeggen...
 

DeletedUser73561

Guest
Ik kijk al uit naar het volgende gekloot op 38. Lijkt me wel iets om eens een tijdlijn op te stellen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Blijft een leuke wereld dit he, altijd weer verassingen.:eek:

Als je geen eindeloze discussie wilt, met mensen die constant naar elkaar wijzen en dingen van het verleden ophalen, is het misschien toch verstandiger om dit inderdaad persoonlijk te bespreken en een supportje te doen. (ook al denk ik dat het al is gebeurd)
Aan de andere kant is het natuurlijk wel goed om te weten welke spelers vies spel spelen, verpest ook een hoop 'Tribal-Wars-Toekomst' voor hen.

Het blijft en vieze streek, en ik vind het bijzonder om te zien hoeveel accounts op W38 'gehackt' raken. Verder heb ik hier ook maar weinig over te zeggen...

Ja he :p
 

DeletedUser

Guest
Even een vraagje ..

Sinds wanneer heb ik een fusie afgesproken ? De enige fusie die ik afgesproken heb ooit was met CPT .
Of ik heb alzheimer of een andere ziekte , dit kan ?

Ps : voor het geval sommigen de neiging krijgen om te gaan schelden op skype , mijn achternaam te gaan veralgemenen zoals met de oudspeler op CPT is gebeurd. Of heel persoonlijke bedreigingen te gaan doen , dit als leider zijnde binnen een stam? .. Voor het geval dat mensen hier de moeite voor gaan doen.. Vergeet dat plan en steek het in de prullenbak. Want het werkt averechts.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog geen bewijzen gezien, Zolang ik geen bewijs zie i am legion over die fusie dan kan ik niks doen voor je.
 

DeletedUser

Guest
Als we het nou allemaal nog ietsjes erger maken, dan is het natuurlijk wel vet om te zeggen dat je op de verschrikkelijkste wereld van Nederland hebt gespeeld:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan