2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

DeletedUser

Guest
Dietrix, Waar maak jij je druk om?

Of wil je nou echt hier zo graag nog even je eigen niveau showen?

Srry, ik had weer een zwak moment dat ik er niet aan kon doen dat ik je als persoon/speler niet goed kan hebben op tw ;)

Maar ik doe mijn best om het voor mijn eigen te houden^^
 

DeletedUser858

Guest
Srry, ik had weer een zwak moment dat ik er niet aan kon doen dat ik je als persoon/speler niet goed kan hebben op tw ;)

Maar ik doe mijn best om het voor mijn eigen te houden^^

Geen excuses nodig voor dat zwakke moment hoor, ben het gewend van je.
 

DeletedUser10058

Guest
Kinders.. lief zijn voor elkaar! Anders krijgen jullie de schep van Nanda!
 

DeletedUser

Guest
Lol, na 5 jaar w2 gaan we ff nieuwe regel in verband met vv invoeren? Hoe belachelijk is dit! Op nieuwe werelden oké, maar waarom op zo een oude wereld nog wijzigen... de accounts van spelers die zelf niet meer actief spelen en hun account nog wel in de gaten gehouden worden via vv moeten der tussenuit? Wat is daar de meerwaarde van?

® Permanente vakantievervangingen zijn niet toegestaan. Accounts die over een periode van 120 dagen meer dan 80% (96 dagen) in vakantievervanging doorgebracht zullen geblokkeerd worden.
Deze accounts krijgen geen straf en zullen 14 dagen na de start van de blokkade verdwijnen.

Overgangsperiode

Deze regel gaat in vanaf 1 januari 2013

We geven spelers de kans tot 1 februari 2013 om een nieuwe eigenaar te zoeken voor de account of om de account te internen

Vanaf 1 februari zullen blokkades volgen op accounts die voor meer dan 80% van de tijd in vakantievervanging gespeeld worden.

Binnen TBR gooien we op oude accounts al een jaar of twee - sinds de grote oorlogen op w2 voorbij zijn - geen nieuwe spelers meer op accounts waarvan de speler stopt en deze NIET beslist om barbaren te gaan. Gewoon omdat nieuwe spelers toch dikwijls onbetrouwbaar zijn, geen band met w2 hebben, de geschiedenis niet kennen en enkel blijven zolang ze gemakkelijk bb dorpen kunnen veroveren en zich niet teveel moeten inspannen... ik vind het dan best zuur dat dit dan nu plots gaat veranderen en dat je dan toch nieuwe bespelers moet zoeken om de accounts niet te verliezen... ik zie geen meerwaarde voor w2 door deze wijziging.
 

DeletedUser

Guest
Lol, komt die regel nou serieus hier? Dan gaat w2 hier verloren wrs :(
Jammer na al die tijd. Misschien moet ik dan toch maar terug op een inactief acc gaan spelen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben altijd bereid om zo'n account niet verloren te laten gaan :cool:
Al is het maar om wereld 2 meer in zijn waarde te laten, de accounts zijn veel te mooi om zomaar tot bb te laten veranderen.
Speel het spel al een hele poos.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben altijd bereid om zo'n account niet verloren te laten gaan :cool:
Al is het maar om wereld 2 meer in zijn waarde te laten, de accounts zijn veel te mooi om zomaar tot bb te laten veranderen.
Speel het spel al een hele poos.

Zoals Dietrix al zegt ist wel handig als je de geschiedenis van w2 weet, ik heb zelf tijden lang in de oorlog tussen TBR, KH, KOC vs de rest gezeten en daarin meegevochten en dan is het een leuke wereld, als je daar weinig van af weet is deze wereld zo weer saai :p
 

DeletedUser

Guest
Zoals Dietrix al zegt ist wel handig als je de geschiedenis van w2 weet, ik heb zelf tijden lang in de oorlog tussen TBR, KH, KOC vs de rest gezeten en daarin meegevochten en dan is het een leuke wereld, als je daar weinig van af weet is deze wereld zo weer saai :p

Uiteraard , daarom heb ik ook interesse .. het is een hele poos geleden dat ik wereld 2 gespeeld heb. maar ik weet toch hoe het er aan toe gaat . Ben zowel ex-KH als TBR maar op dit moment heb ik eigenlijk zin op terug op w2 te spelen. waar dan ook :3
 

DeletedUser

Guest
Wereld 2 is in mijn ogen de wereld met de meeste geschiedenis op tw.nl , ik ben er trots op dat ik er ooit deel van was. En daarom zou ik , indien gewenst , gerust mijn steentje willen bijdragen om een account op me te nemen zodat hij niet zomaar verloren gaat. Ik hoop voor deze wereld dat er meerdere er zo over denken.
 

DeletedUser

Guest
Je zou van w2 een boek kunnen schrijven en dat kunnen verfilmen

Weet niet of je aan 1 deel genoeg hebt :p
Beetje jammer dat ik altijd aan de kansloze side was, en dat ik het voor verschillende accounts steeds op mocht lossen als ze onder aanval lagen, maar de fights tussen de twee kanten waren toch altijd nice :p
 

DeletedUser

Guest
Weet niet of je aan 1 deel genoeg hebt :p
Beetje jammer dat ik altijd aan de kansloze side was, en dat ik het voor verschillende accounts steeds op mocht lossen als ze onder aanval lagen, maar de fights tussen de twee kanten waren toch altijd nice :p

Altijd leuk he :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nieuwe speler(s) gaat ook nu niet meer als we de wachtwoorden niet meer hebben...

Echt graaf tw team, jullie overtreffen jezelf... wijzig anders nog een paar regels, dat je enkel met PA kan aanvallen ofzo...
 

DeletedUser

Guest
dieter idd een beetje krap he die nieuwe regel geving.
maar mocht je nou een account willen onder brengen waar ik elke 1-2 dagen effe op moet inloggen zonder veel te doen wil ik dat wel doen dan ligt die geen vv meer.

plus zo kan ik weer met me oude maatjes praten

groet sander
 

DeletedUser

Guest
Mja, bij jou is venom toch ook bb gegaan niet? Of hoe is dat verlopen? :p

Swat, normaal is het gefixt, wachten op het volgende konijn dat ze uit hun hoed gaan toveren... :)
 

DeletedUser

Guest
Mja, bij jou is venom toch ook bb gegaan niet? Of hoe is dat verlopen? :p

Swat, normaal is het gefixt, wachten op het volgende konijn dat ze uit hun hoed gaan toveren... :)

ja venom ging delete omdat ik moest zitten en dus niet meer kon inloggen het lag wel door heel w2 onder atteck en nikolas had geen tijd dus toen was het als vv geven douglas en mas mad preete enso hebben het geinternt hoorde ik
 

DeletedUser

Guest
Ah oké, je bron al niet te betrouwbaar dan, venom is niet intern overgenomen, laat staan door een speler als MM :p
 
Bovenaan