[Speeltopic] Wvw 364

Reactiescore
1.707
Ik wou net zeggenik heb blood gevangen maar kan het niet onderbouwen. Is ie al dood
 
Reactiescore
409
1 babbos bengel met vertraging
2 mali dwaze priester
3 legende oneven illusie wolf even wolp
4 spieder oneven lycantroop even vos
5 combino
6 anthraxxol
7 dash dwaze priester
8 bloodwolf dwaze ketterse wolf
9 ownageforyou bengel met vertraging
10 time
11 chmegers
12 blond oneven lycantroop even ziener
13 victorious
 
Reactiescore
409
Chmegers was oneven wolp even illusie wolf
Time dwaze priester
Combino oneven ziener even lycantroop
Anthraxxol oneven vos even lycantroop
Victorious prins
 
Reactiescore
409
Had misschien bij start meer of duidelijke uitleg kunnen geven over de rol van dwaze priester
Koos voor weggeven in de nacht met dwaze heks wordt het vaak meteen gegeven maar soms pas in de nacht dacht daarom dat nacht wel kon
Was het in belans lastig inschatten door wat inactiviteit
De zieners waren best sterk maar vossen eigenlijk niet omdat er lycantroop inzaten
Dwaze priesters was misschien wel heel sterk maar ketterse wolf kon het effect kleiner maken
Prins kon je alle kanten mee op
 
Reactiescore
1.279
Ik heb hier geen jota van meegekregen, maar kan ik deze als winst opschrijven onder mijn algemene leiding?
 
Reactiescore
451
Ik heb hier geen jota van meegekregen, maar kan ik deze als winst opschrijven onder mijn algemene leiding?
nee want we konden jou als BM gratis lunchen zonder dat er ook maar een lijntje naar ons liep

Bappos beste goedje, die moest dood.

Mali en Victo niet zo handig om openbaar over de rol van Mali te praten als er welpen in het spel zijn XD
 
Reactiescore
1.707
ik vond het een leuk potje maar wel een beetje ingewikkeld met een ziener rol maar dan zoveel lycantropen dat ik alsnog volledig verkeerd zat haha.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
nee want we konden jou als BM gratis lunchen zonder dat er ook maar een lijntje naar ons liep

Bappos beste goedje, die moest dood.

Mali en Victo niet zo handig om openbaar over de rol van Mali te praten als er welpen in het spel zijn XD
Bijzonder dat je mij noemt. Ze claimde het zelf namelijk als eerste, daarna zijn eerst Time en jij er nog op ingegaan voordat ik me erbij aansloot.
Ik heb een rol mogen kiezen inderdaad , helaas is het enigste bewezen goedje dat ik op mijn lijstje had opgegeten

Dat betekent dat je dwaze priester bent of wolf

Nou wat houdt je tegen om mij te wateren Mali

Een dwaze priester kan niet wateren.

Leest er iemand wél de rollenlijst?
 
Reactiescore
2.196
Ik heb claim van Mali gegooid ja, was achteraf niet slim maar heeft voor goedjes wel goed uitgepakt.
 
Bovenaan