Golden Awards - W97

Reactiescore
521
Reactiescore
159

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Reactiescore
521
Ff kijken wanneer ik tijd heb
 
Reactiescore
982
Misschien volgende week.
 
Reactiescore
521
Hij komt donderdag :p
 
Reactiescore
521
Je kan vast nog wel paar uur wachten.
Ga eerst nog lekker in een veels te warm bad liggen
 
Reactiescore
521
Beste speler: Deze geef ik aan QQEEZZ. heeft goed standgehouden tegen een overmacht en is er in tegenstellling tot stamgenoot .Da Vinci. eigenllijk helemaal niet zo slecht uitgekomen. Ze hebben laten zien dat ze niet snel klein te krijgen zijn. Ik hoop alleen dat ze niet te hoogmoedig worden, want het cluster heeft straks bijna de lengte van driekwart continent, daar me een beetje optimistisch. Ondanks alle tegenstand toch een mooie rang 2 veroverd. Ze hebben met hun ligging wel geluk dat verder alle accounts in de top 10 zuid liggen, dus daarmee kunnen ze lekker farmen.

Beste stam: Ik denk dat op het moment Dei de beste papieren heeft. Het is denk ik een kwestie van tijd voordat QQEEZZ. zal joinen, en als je dan puur naar de namen in de stam kijkt, is het toch wel een aardig stammetje. En alle accounts draaien ook goed. Cluster kan nog wel wat aan gewerkt worden. Maar zien geen directe dreigingen voor hun op het moment.

De beste stam speler: Ik kan me alleen baseren op eigen stam natuurlijk. Dan ga ik voor De Sukke.

Het grootste ego: Rogier van @De Sukke zou het me niet vergeven als ik hem hier niet neerzet.
Beste leider: Dit is natuurlijk gewoon Roald! @Roald97

Slechtste leider: Ikzelf probably, maar wil ook geen leider zijn dus dat scheelt.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat wij met Chaos wel ergens onderschat worden. Heb al paar keer zien langskomen dat we het niet zouden kunnen winnen van Dei mocht dat de eindstrijd worden. Maar ik ben wel benieuwd. Ik denk dat het wel leuk kan worden.

Meest overschatte stam:
Misschien Dei? Heb echt geen idee, maar dat is de stam to beat i guess.

Meest overschatte speler: Celtic Warrior ging wel heer makkelijk naar beneden.

Meest onderschatte speler: Misschien de Sukke?

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Schedel, Conceived by Communism, QQEEZZ., .Da Vinci, United Masters, Invicta Dominus, Zaeres, De Sukke, Roald97, Emilia Clarke, Vanquisher, Ultimo Choro, Speeder, Memorized., Chameleon

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik ben bereid iedereen elke wereld opnieuw weer een kans te geven.

Mooiste spelers naam: Conceived by Communism

Mooiste stam naam: Vind ze eerlijk gezegd allemaal niet echt bijzonder. Maar Ballie (De gehaktballen) vind ik dan nog wel droog.

Favoriete forum poster: Dit is natuurlijk onze David @Leaving Behind , altijd sterk onderbouwde posts. Als je nou die tijd en energie ook in het spel stopt zou het nog beter zijn :p

Minst favoriete forum poster: Iedereen ie maar wat roept zonder iets te onderbouwen

Mooiste profiel foto van spelers: Ben er geen fan van op mezelf neer te zetten. Maar vind mijn eigen plaatje toch het mooiste.
1715897767283.png

Mooiste profiel foto van stammen: Alles met een historisch tintje doet het gezien mijn studie meestal wel goed. Dus ik ga dan toch voor die van Dei.
1715897984838.png

Mooiste actie van de wereld: Ik denk dat deze voor de meeste mensen geldt. Maar dat is dan toch de gezamenlijke actie op .Da Vinci waarbij ze praktisch helemaal van de kaart geveegd waren. De volgende mooiste actie is natuurlijk als ze straks gwn weer terug top 10 staan.

Meest belovende speler voor de toekomst: .Da Vinci.

Meest belovende stam voor de toekomst: Chaos/Dei of een stam die nog gevormd moet worden. Ben niet zo goed op de hoogte van alles haha.

Voor wie heb je nu echt respect: Dit vind ik een leuke deze keer. TW zegt dat je max 5 aanvallen per seconde kan sturen. Een uur heeft 3600 seconden. Dat betekent dat je maximaal 18.000 dorpen kan plunderen per uur. Dit zou betekenen dat je na ongeveer 5,5 uur non-stop met FarmGod de enter ingedrukt houdt en af en toe klikt je op de 100.000 dorpen zit, ervan uitgaande dat je 5 aanvaller per sec eruit gooit (Lukt mij de over de gehele ronde niet namelijk). Dus mijn respect gaat wel uit naar iedereen die ver boven de 100k plunders zit, zelfs met genoeg co's ^^.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Ik formuleer deze liever anders, namelijk welke spelers motiveren mij het meeste: Maar dan kom ik tot te conclusie eigenlijk iedereen met een grote mond zorgt weer voor meer motivatie.

Ik wil graag nog meedelen dat: Er wel meer lijstjes mogen komen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.292
Beste speler: Deze geef ik aan QQEEZZ. heeft goed standgehouden tegen een overmacht en is er in tegenstellling tot stamgenoot .Da Vinci. eigenllijk helemaal niet zo slecht uitgekomen. Ze hebben laten zien dat ze niet snel klein te krijgen zijn. Ik hoop alleen dat ze niet te hoogmoedig worden, want het cluster heeft straks bijna de lengte van driekwart continent, daar me een beetje optimistisch. Ondanks alle tegenstand toch een mooie rang 2 veroverd. Ze hebben met hun ligging wel geluk dat verder alle accounts in de top 10 zuid liggen, dus daarmee kunnen ze lekker farmen.

Beste stam: Ik denk dat op het moment Dei de beste papieren heeft. Het is denk ik een kwestie van tijd voordat QQEEZZ. zal joinen, en als je dan puur naar de namen in de stam kijkt, is het toch wel een aardig stammetje. En alle accounts draaien ook goed. Cluster kan nog wel wat aan gewerkt worden. Maar zien geen directe dreigingen voor hun op het moment.

De beste stam speler: Ik kan me alleen baseren op eigen stam natuurlijk. Dan ga ik voor De Sukke.

Het grootste ego: Rogier van @De Sukke zou het me niet vergeven als ik hem hier niet neerzet.
Beste leider: Dit is natuurlijk gewoon Roald! @Roald97

Slechtste leider: Ikzelf probably, maar wil ook geen leider zijn dus dat scheelt.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat wij met Chaos wel ergens onderschat worden. Heb al paar keer zien langskomen dat we het niet zouden kunnen winnen van Dei mocht dat de eindstrijd worden. Maar ik ben wel benieuwd. Ik denk dat het wel leuk kan worden.

Meest overschatte stam: Misschien Dei? Heb echt geen idee, maar dat is de stam to beat i guess.

Meest overschatte speler: Celtic Warrior ging wel heer makkelijk naar beneden.

Meest onderschatte speler: Misschien de Sukke?

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Schedel, Conceived by Communism, QQEEZZ., .Da Vinci, United Masters, Invicta Dominus, Zaeres, De Sukke, Roald97, Emilia Clarke, Vanquisher, Ultimo Choro, Speeder, Memorized., Chameleon

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik ben bereid iedereen elke wereld opnieuw weer een kans te geven.

Mooiste spelers naam: Conceived by Communism

Mooiste stam naam: Vind ze eerlijk gezegd allemaal niet echt bijzonder. Maar Ballie (De gehaktballen) vind ik dan nog wel droog.

Favoriete forum poster: Dit is natuurlijk onze David @Leaving Behind , altijd sterk onderbouwde posts. Als je nou die tijd en energie ook in het spel stopt zou het nog beter zijn :p

Minst favoriete forum poster: Iedereen ie maar wat roept zonder iets te onderbouwen

Mooiste profiel foto van spelers: Ben er geen fan van op mezelf neer te zetten. Maar vind mijn eigen plaatje toch het mooiste.
Bekijk bijlage 35560

Mooiste profiel foto van stammen: Alles met een historisch tintje doet het gezien mijn studie meestal wel goed. Dus ik ga dan toch voor die van Dei.
Bekijk bijlage 35561

Mooiste actie van de wereld: Ik denk dat deze voor de meeste mensen geldt. Maar dat is dan toch de gezamenlijke actie op .Da Vinci waarbij ze praktisch helemaal van de kaart geveegd waren. De volgende mooiste actie is natuurlijk als ze straks gwn weer terug top 10 staan.

Meest belovende speler voor de toekomst: .Da Vinci.

Meest belovende stam voor de toekomst: Chaos/Dei of een stam die nog gevormd moet worden. Ben niet zo goed op de hoogte van alles haha.

Voor wie heb je nu echt respect: Dit vind ik een leuke deze keer. TW zegt dat je max 5 aanvallen per seconde kan sturen. Een uur heeft 3600 seconden. Dat betekent dat je maximaal 18.000 dorpen kan plunderen per uur. Dit zou betekenen dat je na ongeveer 5,5 uur non-stop met FarmGod de enter ingedrukt houdt en af en toe klikt je op de 100.000 dorpen zit, ervan uitgaande dat je 5 aanvaller per sec eruit gooit (Lukt mij de over de gehele ronde niet namelijk). Dus mijn respect gaat wel uit naar iedereen die ver boven de 100k plunders zit, zelfs met genoeg co's ^^.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ik formuleer deze liever anders, namelijk welke spelers motiveren mij het meeste: Maar dan kom ik tot te conclusie eigenlijk iedereen met een grote mond zorgt weer voor meer motivatie.

Ik wil graag nog meedelen dat: Er wel meer lijstjes mogen komen.

Wie zegt dat allemaal dan dat chaos kansloos is om te winnen van dei? Of zijn dat vooral geluiden binnen chaos zelf zodat er reden is om je vijanden te recruteren ipv te verslaan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
567
Beste speler: Mohniels1

Beste stam: Vfsnip

De beste stam speler: Mohniels1

Het grootste ego: Speeder

Beste leider: Anthraxxol

Slechtste leider: Speeder/Blond

Meest onderschatte stam: Vfsnip

Meest overschatte stam: geen idee

Meest overschatte speler: geen idee

Meest onderschatte speler: Mohniels1

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: geen idee, vraag het aan zeker

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: niemand mag spieder

Mooiste spelers naam: Mohniels1

Mooiste stam naam: Vfsnip maar dan god

Het tofste topic: os-aanvraag topic

Het domste topic: speeder-only subforum

Favoriete forum poster: mohniels / legende

Minst favoriete forum poster: de modkes

Dikste wannabe op het forum: legende

Dikste wannabe in het spel: antiwoke hahahaha

Mooiste profiel foto van spelers: mohniels1

Mooiste profiel foto van stammen: Vfsnip

Mooiste actie van de wereld:
1716022152991.png

Meest belovende speler voor de toekomst: Mohniels1

Meest belovende stam voor de toekomst: Wol

Grootste blunder: van het eigen account:
1716022283078.png

Voor wie heb je nu echt respect: jonas, goede massa

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: niels

Ik wil graag nog meedelen dat: Vfsnip top
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.292
Beste speler:

Schedel.
Valt me zwaar dit toe te geven, maar als je hun achterstand meerekent in de start, ziet hoeveel ODA ze hebben gepakt en dan alsnog nu rond rang 1 staan is dat wel enorm te respecteren. Daarnaast hebben ze ook gewoon een heel goed team voor de endgame.

Beste stam:
INC . Stam die in echt grote stammenstrijd die deze wereld kent het meeste laten zien.

De beste stam speler:

Lastige om te zeggen, ik vind dat er binnen DEI best goed voor de stam is gespeeld om Vinci er bovenop te helpen.

Het grootste ego:

Warre

Beste leider:

Spieder

Slechtste leider:
Kevinvd as leider van de coalitie , immers was hij het volgende slachtoffer?

Meest onderschatte stam:

Apex, ik denk dat onderschat wordt hoe groot en potentieel sterk dat in noord nog gaat kunnen zijn, speel ze maar eens weg zon groot en sterk blok.

Meest overschatte stam:
Chaos.
En dat is eigenlijk juist gek, want ik vind dat ze zichzelf enorm onderschatten, waardoor ze blijkbaar allerlei manieren moeten aangrijpen om groter te worden die ze niet nodig hebben, maar blijkbaar zelf vinden van wel. Nuja zover ik weet hebben ze ook wel vrij hard gefaald met hun massa op ultimo die ze nu gerecruteerd hebben dus misschien dat ze zichzelf terecht onderschatten, maar alsnog denk ik dat ze gewoon op eigen kracht makkelijk een goeie uitgangspositie voor endgame kunnen gaan bereiken.


Meest overschatte speler:
QQEZZ. Daarmee wil ik zeker niet zeggen dat het een slecht account is, integendeel, het heeft wss 1 van de sterkste teams van deze wereld. Maar ik denk dat het misschien wel overschat is hoe lastig het deze wereld voor ze is geweest nadat de coalitie eigenlijk gewoon viel na de jump van vinci en QQ dat heel slim heeft opgepakt.

Meest onderschatte speler:

Blond

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Spelers van VFSNIP

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

One pepperoni sir

Mooiste spelers naam:

Vind Hunterz wel nice eigenlijk, simpel maar klinkt gewoon strak.

Mooiste stam naam:

Dei

Het tofste topic:

Arithmetic topic was best lachen destijds


Dikste wannabe op het forum:
One pepperoni sir

Mooiste profiel foto van spelers:

LKO

Mooiste profiel foto van stammen:

DEI

Mooiste actie van de wereld:
Alhoewel ik er destijds veel drama over heb gemaakt is 7 stammen regelen die ook nog eens semi gecoordineerd een massa laten landen slechts enkele weken in het begin van de spel best goed gedaan. Hoe vinci wave 1 en 2 verdedigde was dan ook weer knap.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Invicta Dominus

Meest belovende stam voor de toekomst:

VFsnip

Grootste blunder:

CBC ban

Voor wie heb je nu echt respect:

Tibo van UM

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Jordi van CBC

Ik wil graag nog meedelen dat:

Jona is de nieuwe Jordi met zijn excuses.
 
Reactiescore
3
Beste speler:

Schedel.
Valt me zwaar dit toe te geven, maar als je hun achterstand meerekent in de start, ziet hoeveel ODA ze hebben gepakt en dan alsnog nu rond rang 1 staan is dat wel enorm te respecteren. Daarnaast hebben ze ook gewoon een heel goed team voor de endgame.

Beste stam:
INC . Stam die in echt grote stammenstrijd die deze wereld kent het meeste laten zien.

De beste stam speler:

Lastige om te zeggen, ik vind dat er binnen DEI best goed voor de stam is gespeeld om Vinci er bovenop te helpen.

Het grootste ego:

Warre

Beste leider:

Spieder

Slechtste leider:
Kevinvd as leider van de coalitie , immers was hij het volgende slachtoffer?

Meest onderschatte stam:

Apex, ik denk dat onderschat wordt hoe groot en potentieel sterk dat in noord nog gaat kunnen zijn, speel ze maar eens weg zon groot en sterk blok.

Meest overschatte stam:
Chaos.
En dat is eigenlijk juist gek, want ik vind dat ze zichzelf enorm onderschatten, waardoor ze blijkbaar allerlei manieren moeten aangrijpen om groter te worden die ze niet nodig hebben, maar blijkbaar zelf vinden van wel. Nuja zover ik weet hebben ze ook wel vrij hard gefaald met hun massa op ultimo die ze nu gerecruteerd hebben dus misschien dat ze zichzelf terecht onderschatten, maar alsnog denk ik dat ze gewoon op eigen kracht makkelijk een goeie uitgangspositie voor endgame kunnen gaan bereiken.


Meest overschatte speler:
QQEZZ. Daarmee wil ik zeker niet zeggen dat het een slecht account is, integendeel, het heeft wss 1 van de sterkste teams van deze wereld. Maar ik denk dat het misschien wel overschat is hoe lastig het deze wereld voor ze is geweest nadat de coalitie eigenlijk gewoon viel na de jump van vinci en QQ dat heel slim heeft opgepakt.

Meest onderschatte speler:

Blond

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Spelers van VFSNIP

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

One pepperoni sir

Mooiste spelers naam:

Vind Hunterz wel nice eigenlijk, simpel maar klinkt gewoon strak.

Mooiste stam naam:

Dei

Het tofste topic:

Arithmetic topic was best lachen destijds


Dikste wannabe op het forum:
One pepperoni sir

Mooiste profiel foto van spelers:

LKO

Mooiste profiel foto van stammen:

DEI

Mooiste actie van de wereld:
Alhoewel ik er destijds veel drama over heb gemaakt is 7 stammen regelen die ook nog eens semi gecoordineerd een massa laten landen slechts enkele weken in het begin van de spel best goed gedaan. Hoe vinci wave 1 en 2 verdedigde was dan ook weer knap.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Invicta Dominus

Meest belovende stam voor de toekomst:

VFsnip

Grootste blunder:

CBC ban

Voor wie heb je nu echt respect:

Tibo van UM

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Jordi van CBC

Ik wil graag nog meedelen dat:

Jona is de nieuwe Jordi met zijn excuses.
Je spreekt je hier wel wat tegen, kevinvd slechtste leider benoemen maar dan mooiste actie eigenlijk lof sturen naar zijn leiderschap want hij heeft dit allemaal geregeld en gecoördineerd :D

En de val van het acc heeft niets met leiderschap te maken lijkt me.

Toch mooi lijstje
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
Je spreekt je hier wel wat tegen, kevinvd slechtste leider benoemen maar dan mooiste actie eigenlijk lof sturen naar zijn leiderschap want hij heeft dit allemaal geregeld en gecoördineerd :D

En de val van het acc heeft niets met leiderschap te maken lijkt me.

Toch mooi lijstje

En wat jij beschrijft is inderdaad wel hetgeen dat ook de doemval geweest is. Het is best een grote taak om zoveel stammen te coördineren bij één aanval en dan het ook tot een succes te brengen, maar het is niks anders dan een groot aantal leden beheren. Een coalitie van die grootte en een massa van die grootte in deze fase is kudo's, maar het was al vanaf het begin wel gedoemd om te falen op politiek gebied: dat werkt gewoon niet op een kleine wereld als deze. Ik denk dat de nominatie daarom ook zeker niet vreemd is.
 
Bovenaan