De Vuile Was van Continent 45

Reactiescore
40
De vuile was van continent 45

Hallo, mij zijn veel eigenaardigheden opgevallen in onze omgeving en ik heb even wat uitgeschreven dat ik hier wil delen aangezien er niks of te weinig gebeurt vanuit het support team. Even een snelle opfrisser van de regels die opgesteld zijn en gedeeld door Duckje: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/pushen-tribal-wars-nl.207316/

Laten we even specifiek kijken naar de regels over boosten en moraalbrekers:

“In het kort kan je onthouden dat elke speler verantwoordelijk is voor zijn eigen overnames. Als 'gegeven' dorpen een merkbaar spelvoordeel opleveren voor een speler kan dit leiden tot een permanente uitsluiting uit de relevante spelwereld. Deze bans zullen uitgedeeld worden op alle betrokken accounts. Mocht dergelijk gedrag wereldoverschrijdend / herhalend gebeuren zullen we niet aarzelen betreffende accounts permanent uit te sluiten van Tribal Wars.nl.”

“We zijn van mening dat het ‘moraal’ systeem bestaat met een reden. Dit om de kleinere spelers een zekere mate van bescherming te bieden doordat een sterkere vijand meer moeite heeft met kleinere spelers. Indien een speler zo snel groeit dat deze heel snel na de wereldstart al een voorsprong heeft dan is het moraal een beperking die daar tegenover staat. Mocht je dan op consistent basis een andere speler gebruiken om dorpen voor je leeg te maken / voor te edelen of dergelijke dan omzeil je de beperkingen die het spel voor je oplegt.

Als grotere account heb je sowieso een schaalvoordeel dat je kan gebruiken (meer dorpen = meer troepen), als je dan alsnog gebruik dient te maken van een kleinere speler om je te helpen dit schaalvoordeel te compenseren dan heb je een competitief voordeel. Dit competitieve voordeel is later in het spel veel minder van belang. Dit punt bereikt de wereld echter pas na een zekere mate van maturiteit en niet zeer snel na de wereldstart.

Het moraalsysteem bestaat om balans te behouden op een wereld, het gebruik maken van moraalbrekers vroeg in het spel brengt dus ook het spel in disbalans.“




Wardje12 & Dreamerx3:

Op 29 februari starten Wardje12, Dreamerx3 en Tovermeester samen in continent 45. Wardje12 zet de stam Gabbers (afkorting Bol) op en Tovermeester en Dreamerx3 sluiten zich aan. Ook Fonckerz start uiteindelijk op 1 maart en sluit zich aan bij de stam Steveke (afkorting St). Ze liggen alle 4 dicht op elkaar bij de start.

Opvallend is dat van deze vier spelers er drie zijn die in dezelfde stam zitten op wereld 95. Dreamerx3, Fonckerz en Tovermeester zitten allemaal in de stam OSRS op die wereld.

Alle vier de spelers groeien goed in de eerste weken van de wereld start. Wat opvalt is dat Fonckerz en Tovermeester enorm veel ODA binnenhalen tot 21 maart. Veel meer dan Wardje12 en Dreamerx3. Maar Fonckerz en Tovermeester nemen nooit een dorp over. Alle dorpen die zij clearen gaan namelijk naar Wardje12 en Dreamerx3.

Stats van Wardje: https://nl.twstats.com/nl97/index.php?page=player&id=743037&tab=history
Stats van Dreamer: https://nl.twstats.com/nl97/index.php?page=player&id=488014595&tab=history
Stats van Fonckerz: https://nl.twstats.com/nl97/index.php?page=player&id=488014360&tab=history
Stats van Tovermeester: https://nl.twstats.com/nl97/index.php?page=player&id=488014594&tab=history

Fonckerz en Tovermeester komen zeker van pas zodra Wardje en Dreamer in punten beginnen te stijgen en het moraal op kleinere spelers daalt. Zoals hier in dit screenshotje te zien wordt duidelijk dat Fonckerz en Tovermeester simpelweg de slaafjes van Wardje en Dreamer zijn om andere mensen te clearen:

ssWuAM-fdFpnqd00UXz1XqAFJslW05D2kGEv5Emt1f_nWFDJ7YxbmZUjbUsYQEENG9GVUalwG2g94zqQfCkP6rtb6NOxsy5N8sRxy1zIsYFpxFhuuQhjvo0k-BMpjA2oVrVeq59Nm31ZWcnjbcOz_0M


Op 18 maart wordt Tovermeest uit de stam gezet, hij sluit zich niet meer aan bij een andere stam wat ik vreemd vind. Ik besluit om wat scouts op hem af te sturen:

raxm0Fwl0djmbL2R11VE2CaTlTfZWdbYZklUNK8Y3g7KQKkezwkdBScqSdFCC_Qxe2fy3JOAxikx_0qCBjXQmeU3DEcbRMYUeIVmMRe0n8lj70FowVY_sUrYTnBrhR8mrbANeIa-MKBK2K_WCZCswrY


Interessante uitkomst! Een offensieve speler met 0 scouts in zijn dorp, net alsof iemand anders alles voor hem aan het scouten is en hij daar geen grondstoffen aan wil uitgeven.

Mijn vermoeden is dat allebei deze moraalbrekers beheerd worden door Wardje en Dreamer zelf. Op 21 maart worden mijn vermoedens zo goed als bevestigd wanneer wardje12 het dorp van Tovermeester overneemt met weinig weerstand. Overduidelijk gevalletje van boosten naast het gebruik maken van een moraalbreker..

xPw5ZzHyne9OS5NsmQbem--43Y8UKNnUoDWBdx0yWgMzpz9VqFkadXr7Gap79H8q6aMwRLJefRTSKZT30rkzO5pHnRHGk996HMy_GklZxYiOdNKZviaPmuhWf3ZYwg3P0jsB16BNEz9KoyjM5Kc75sg



Dreamer heeft in deze periode ook verdachte overnames. Hij neemt op 17 en 21 maart twee dorpen over. Deze dorpen komen oorspronkelijk van stamgenoten van zijn moraalbreker/2e account.

tth4StMqweqRObnd8eACphO4QaneXY0U1zOdNecPaCtRxd3PKBXbvm-lmE8BcEKwBxEZnTvJvSIx6BrrlB9oBegnRuKtdFmzB29g1Da5TB3qXLPpiPd1PtRcWfT70nrTaQMaB5UJkY-_Nlo7bFfYb9Q


Voor beide van deze overnames is er amper weerstand zoals te zien is in de tw stats van deze spelers. Weer opvallend en wat een geluk voor Dreamer dat hij zo makkelijk aan dorpen komt! Wat lief van de stamleden van zijn moraalbreker/2e account om weinig weerstand te bieden.

Tw stats van Quid Pro Quo: https://nl.twstats.com/nl97/index.php?page=player&id=1707061&tab=history
TW stats van BoRmSIE: https://nl.twstats.com/nl97/index.php?page=player&id=13813&tab=history

Met dank aan andere pro-actieve spelers die ook reports versturen naar TW support worden op 23 maart Wardje, Dreamer en Fonckerz gebanned voor het gebruik maken van moraalbrekers. Helaas weten deze slangen zichzelf er uit te wurmen na 2 dagen met een straf van 50% dorpsvermindering. Deze afgenomen dorpen worden barbarendorpen met evenveel zwaard-en speervechters als punten (aka 4k punten 4k zwaard 4k speer). Helaas is het kwaad al geschied en hebben ze nog steeds 3 dorpen, waarvan 2 oneerlijk verkregen, vol met troepen en munten klaar staan. Hiermee lopen ze nog steeds ver uit op de rest van de spelers. Ze weten dan ook snel weer in punten te stijgen door hun oude dorpen over te nemen. Wat hier weer opvalt is dat ze zonder schaamte hun 2e account, Fonckerz, gewoon gebruiken om een van die dorpen te clearen. Zoals op de overgang van 27 tot 28 maart te zien is krijgt Fonckerz +44k ODA waarna Dreamer dat dorp overneemt:

G1bqO49_mjZ1ZEOHC4X_oEKu7YGFXUg0vph-zi56nRRuX21Noewg4qLqPLg-42aFNX7IHW7d8Zi1G9kKe3Z9MM_r3Ulw5qGY0lj4W3pQyGzVktPo73dvFxJC-iRJXJunSDpPNjsgcHWBt6hISB5NSmc


ZfwYVSO2M69ZIKdHECTEfsPe5boWC0R8wZ4s11HJrBppirPD7Z11uWq3HpPAqASRW0HCXYngXnZIMnc3gUM9W1Hk1JpUPGHDb9b31Z8jyh-AvEhrMfTK_YzSEbpVZ_HkLHls5YGvD3r3fr1JNHJ3ZpE


De straf die hun is opgelegd was voor het gebruikmaken van moraalbrekers. Ik zou beargumenteren dat ze dit nog steeds doen door die barbarendorpen te clearen met hun moraalbreker/2e account. Verder zijn ze nooit bestraft voor boosten wat ze overduidelijk ook gedaan hebben. Ten laatste is de straf die ze hebben gekregen simpelweg veel te licht omdat ze vanaf dag 1 aan het valsspelen waren en zo het spel voor anderen verzieken. Ze hebben nog steeds een enorm schaalvoordeel wat oneerlijk verkregen is en misbruiken dat tot op de dag van vandaag.

In totaal behalen de slaven van Wardje en Dreamer zo’n 133k aan ODA zonder een dorp over te nemen voor zichzelf. Dit is bizar veel meer dan Dreamer en Wardje hadden voor vandaag, terwijl deze spelers tig keer zo groot zijn als hun slaven.

Wardje12 verdenkt een aantal mensen van hem te reporten en wil zijn wraak nemen. Hij stuurt vanaf 27 maart aanvallen op spelers uit meerdere dorpen om hun gebouwen kapot te schieten. Hier zijn wat voorbeelden van wat wardje uitspookt na zijn ban:
eBX_zE23GxyBRsR7QHCbIUylz0KaynQMpiIu0jgJU3rXp_VmPOrPr5_dExhTNpfEoawijeb95e6i2vXuUe7YlWwnIbDlPDL6dwaLtppvQBDOunpm4-m-a77g-46WSUeVEsgSTwimHwYOxOiZACzxOF0
bMMe5Mpv5AWdKZhSV2Kj9Dtf7qClv-z2EsT857LtBr6aHnAs-BUM4Y97IZMd-I4hRsZOvbjr_OQfYPcmYNk5uZrmZLAK4UHB-Rrd1VOYPNd9Fiml6U9cjWNFhO84afCUoLU50Ai2DSUz84JeHZWGZSc


tYky993Th7S2WDmapLLXHCN8QhfxyIO5mLIz4GBQu64hJPMPgrUIbp391JnyZjayDABEVRHRXT7EoNBcBIg12ugMb0VOrjW044apo7fWF5Ad3CZ2p2sXkjhLyUq6PV4KhfTW78UO890wgq7IBr95Woc
gsoCU4FWyhxe8wir4AnhOHtsPthBnvYTa7xWltdmxl2UwfLw4-vnlj-6QJ8OqjBzS099QnQuoREUzcrux1WMdwkHt3hq83XTuAHGBaGd7KmNx-iOinbdkRbVPQBwtvkfgwJfhpiYGB-zikwMRGx9J_o




San-der & Captain Grom n Blaze.:

Op 29 februari starten San-der, Captain Grom N Blaze., Olnos en Mayor11 in continent 45. Ze liggen alle vier dicht bij elkaar. Op 23 maart sluiten San-der en Captain Grom n Blaze. zich beiden bij de stam APEX aan.

Op 26 en 27 maart gebeurde er iets heel opmerkelijk. Mayor11 stijgt met 18k ODA tijdens deze twee dagen maar neemt geen dorpen over. Olnos stijgt met bijna 39k ODA en neemt ook geen dorpen over. San-der daarentegen stijgt met 351 ODA en neemt 3 (DRIE!?) dorpen over. Hier begint het duidelijk te worden dat Mayor11 en Olnos de slaafspelers/moraalbrekers zijn van San-der. Helaas wordt door deze actie bijna een volledige stam (TSS) uit het spel gespeeld die wel het spel eerlijk spelen, jammer voor ze dat ze naast San-der en zijn slaven liggen.

ZaMCO8oiwOvydcg1cVjY5eQoiYwpujxoTJ9pWBGI70myCggCc-U0W9rFpzbl1McwImlvxeQckO-aQ3G9PNgEVjz7nwmjhKCtiFmz1pKiK5_nBc2XsKrfgVm34VRb3Kyio_ahVX2NArBYEMBa2eaIWsg


58gPtfFPCghh5sxZdZSfZRbIl_kiOMG-vWCAyNoFVcEdaH77MRqsk565-U-uMx4dJbWTRVPBlpj1kK5hnCyjtdNv5v26Z8KrVMf351E1NxVsVMpvSt4IIzL4wtT27mIC_1QVJpoiUBmJ83eRyrDx1o4


Laten we dan nu Captain Grom n Blaze. even onder de loep nemen. Bij zijn 3e dorp overname gaan de alarmbellen al af bij mij. Ik zie namelijk dat hij op 18 maart een dorp van 2731 punten overneemt wat gepaard gaat met een ODA stijging van maar liefst 0 (nul). Dit kan mogelijks nog afgeschreven worden op het hoge ODA wat hij behaald in de dagen daarvoor.

H3e3NOy9hIvjj6YV196zyac4yvwk2PZ6GMgpi7vGSZgLisqnP-u9kyTC7dmi9n-lIHb4w95ew-ua85YIoehzbUQrWMNISUhltgyh5OhNiv1q6Sr9aXzHzGTwmV8KKoZu6kyxdKV_qm_Ms0TfOY4vkko


Maar dan hebben we weer een vergelijkbaar geval zoals bij San-der. Op 26 en 27 maart krijgt Captain het voor elkaar om twee dorpen over te nemen met een ODA stijging van 20. Zoals hierboven gezegd, Olnos en Mayor11 hadden een ODA stijging van 18k en bijna 39k tijdens deze twee dagen. Blijkbaar zijn ze dus ook de slaafjes van Captain.

L0f1AngjHse6HloC2Mj4PeLTgN7ZuI_AlMLZ6Yr3_iZ-KJe-FqPjc8Yp5E3Acrmxqpf3IN1m-1gDecCy0Z32eYpHg8WXfFmMwFbwKrX9fLvUoMMXKglXdHcv9Isxf0Wk_KhiTxRdT91k5gDVfBGK5z8


Met de twee dorpovernames van Mayor11 weg geteld behalen de slaven van San-der en Captain gezamelijk zo’n 67,734 aan ODA. Dat is meer dan San-der en Captain samen hadden voor vandaag terwijl zij tig keer zo groot zijn als deze twee spelers.

Stats van San-der: https://nl.twstats.com/nl97/index.php?page=player&id=242398&tab=history
Stats van Captain Grom n Blaze.:https://nl.twstats.com/nl97/index.php?page=player&id=487714257&tab=history
Stats van Mayor11: https://nl.twstats.com/nl97/index.php?page=player&id=487967551&tab=history
Stats van Olnos: https://nl.twstats.com/nl97/index.php?page=player&id=487839654&tab=history

Er zijn al talloze spelers weggespeeld door deze valsspelers en dat zal zo blijven tot er een fatsoenlijke straf wordt ingesteld. Helaas kunnen die spelers nooit meer doorzetten op wereld 97 met een eerlijke start.



Treibalguppen & boluufd:

Op 29 februari starten treibalguppen en boluufd in continent 45. Ze liggen naast elkaar. Op 1 maart sluiten ze zichzelf aan in dezelfde stam genaamd CEO. Opvallend is dat ze beide in dezelfde stam zitten op wereld 91, deze stam heet SOF.

Op 19 maart neemt treibalguppen ineens een dorp van boluufd over. Hij stijgt met 40 ODA op deze dag, er is dus niet gevochten om dit dorp maar het is een donatie van zijn goede vriend.

kuczmQGgLavmq1BqVr5O1DUT-35olQz83c7JuSMUq-XhO1T4QDwH86Tmd9KL9Hya96KEBC02ma4Z8lbFWouU9afwwql0rUbx2Eu-Sr0GuVPOv53TvjSCiRZQBTB0pcK4LQJI5uhikwM6BiyVYhyrko8


gf8l9AXchC5CxvZ688pdT2btyMKowwwd1jN0KlCtAElYNZ2HSrCvyoW_yroNLl9v1Rq-Y3q-iGRyN3QkZANMi1UNI1kG5GcJ6Tmk-EYmRPomkDcxwYT0NWVkk6bm6ERjmHmTPwgyfVwwxiIDG8spybM


Op 22 maart verlaat treibalguppen de stam CEO en sluit zich aan bij Esc. Mijn vermoeden is dat boluufd wat dorpen voor zijn vriend aan het uitbouwen is om later overgenomen te worden.



Een andere eigenaardigheid in ons continent:

De speler ghost 1961 had tot een dag of twee geleden nog een profielomschrijving waar hij duidelijk maakte een vriend te zijn van de bovengenoemde boluufd. Dit is ineens verdwenen uit zijn profiel. Wel maakt hij een enorme hoeveelheid scouts voor een speler met 1 dorp. Een defensief account met 2000 scouts dat helemaal niets uithaalt behalve de omgeving scouten. Zouden deze rapporten ook naar de grote spelers gaan? Zouden dit ook slaaf accounts zijn? Niks verbaasd mij meer in wereld 97, maar 1 ding weet ik zeker, geen enkele autonome speler speelt met zoveel scouts en defence en haalt vervolgens niks uit in het continent en is niet bereikbaar voor contact. Jullie zullen het vast wel met mij mee denken: nog een slaafaccount! En ja ook al kan ik het niet hard maken, ik heb dat vermoeden ook ja. De pret van het nostalgische tribalwars wordt zo teniet gedaan door een grote groep cheaters / boosters / pushers en regelovertreders. De eerlijke speler die er zijn hart en ziel en vooral zijn tijd in stopt om er iets moois van te maken is gewoon de klos, tegen zulke omzeilingen van de regels en zulk unfair competitief voordeel is bijna niet tegenop te boksen.:

Hier een rapport van ghost:
1711724217246.png

Zelfs als ik hem terug scout voordat zijn scouts weer in het dorp staan heeft hij er nog meer klaar:

WC6KOrKJQjfVKvkBlm2988eNqeOaC1Kl7l2-FR70-VVDpAH7ZzybubHEyG-I0wHM4LR_mgfpGG831t1YVjt49AkAYuX_BehmdL7eRYNqjfDkh_6gDMvpIewxsHyte6pFeNDkVMIEJliqcjVFInuUjfc
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
141
Kan dit idd bevestigen, ik was leuk solo gestart tussen al deze boostertjes in
 
Reactiescore
42
Erg veel lees werk, een hoop typ werk voor jullie & een dutje later, lezen we allen in het kort: overal wordt er wel vies gespeeld.
Persoonlijk vergeet je ook het volgende te benoemen:
Volgensmij ligt het stamlimiet ook aan 5 man, waarin jullie als BAMBI met 3 stammen dus 15 man bovenin het continent volledig samen spelen.

Zoals ik al zei, helaas wordt er overal wel vies gespeeld, maakt een hoop dingen jammer.
Ik denk dat enkel de grote dingen aangepakt worden, zoals bijvoorbeeld bij Wardje12 en Dreamerx3 het geval was. De mods zullen ook hun handen vol hebben.
 
Reactiescore
33
Ik zou geen andere reactie verwachten van iemand die voordeel haalt bij de welvaart van de boostende en pushende spelers.

Stammen mogen in de wereld een alliantie vormen. Dat de stam Bambi zo’n hechte alliantie heeft en daar zo op vertrouwd waarbij iedere individuele “Bambi” Stam een gelijke stamnaam heeft opgezet overtreed geen enkele regel van het spel. Daarentegen meerdere accounts en gebruik van MB’s in early game en gebruik van slaafaccounts, boosten en pushen duidelijk verboden is en zoals aangegeven in het stuk bestraft hoort te worden.

Ik zie geen overtreding van 3 hechte allianties waarvan de stammen een gelijke naam delen ter betuiging van het vertrouwen in de alliantie. Ik hoor graag welke regel dit overtreedt.. misschien nog een paar dutjes nodig ;)
Erg veel lees werk, een hoop typ werk voor jullie & een dutje later, lezen we allen in het kort: overal wordt er wel vies gespeeld.
Persoonlijk vergeet je ook het volgende te benoemen:
Volgensmij ligt het stamlimiet ook aan 5 man, waarin jullie als BAMBI met 3 stammen dus 15 man bovenin het continent volledig samen spelen.

Zoals ik al zei, helaas wordt er overal wel vies gespeeld, maakt een hoop dingen jammer.
Ik denk dat enkel de grote dingen aangepakt worden, zoals bijvoorbeeld bij Wardje12 en Dreamerx3 het geval was. De mods zullen ook hun handen vol hebben.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
42
Dus om het even op een rijtje te zetten hé!

droess uit BABMI valt met 1 edel aan.
vijfentwintigletterwoord uit BAMBI2 valt met 1 edel aan.
wardje13 uit BABMI3 valt met 1 edel aan.

3 edelaanvallen uit 3 verschillende stammen...
Hmm wat gek? Voor elkaar aan het clearen / edelen?
Goede samenwerking wel! :D
Waar heb ik dit verhaal eerder gehoord maar wordt dit bestempelt als vies spelen? :rolleyes::p
 
Reactiescore
40
Dus om het even op een rijtje te zetten hé!

droess uit BABMI valt met 1 edel aan.
vijfentwintigletterwoord uit BAMBI2 valt met 1 edel aan.
wardje13 uit BABMI3 valt met 1 edel aan.

3 edelaanvallen uit 3 verschillende stammen...
Hmm wat gek? Voor elkaar aan het clearen / edelen?
Goede samenwerking wel! :D
Waar heb ik dit verhaal eerder gehoord maar wordt dit bestempelt als vies spelen? :rolleyes::p
Gelukkig hebben jullie OS in dat dorp kunnen zetten vanuit wat gebooste dorpjes.
 
Reactiescore
42
Als je ons hierin beschuldigt direct, wij hebben moeten vechten voor elk dorp gelukkig.
Zou anders best wel saai worden denk ik zo!

Maar ik denk niet dat je volop in je recht staat andere spelers volledig te beschuldigen als jullie het spel ook niet volledig eerlijk benaderen!
Zoals ik eerder al benoemde, jammer dat het spel zo is geworden, dat ben ik volledig met je eens.
 
Reactiescore
33
De regels zijn duidelijk. Als alliantie mag je elkaar helpen. Maar als slechts 1/2 spelers uit de alliantie groeien t.b.v. de ODA van anderen dan is er duidelijk spraken van boosten / pushen en een oneerlijk competitief voordeel.

Als account a maar ODA blijft stapelen en account b maar geen ODA opbouwt en wel dorpen dan zal je zelfs als je anonymous bent gebanned worden. ;)

Leuk geprobeerd, maar de ODA verschillen zijn zo uit balans dat je ze niet meer kan goed praten. En daar is bij gevormde alliantie van de stammen van Bambi geen spraken van.

Geen unfair competitief voordeel voor een enkele speler en dus geen sprake van pushen of boosten. Gewoon goed samen werken. Geen accounts geboost tot 30.000 punten met spelers die fungeren als dorpenuitbouwers of alt accounts zoals Ghost. De cijfers liegen niet, en ik ben blij om te horen dat er wel wat aan gedaan wordt.
 
Reactiescore
33
Je kan totaal niet aantonen dat de Bambi stammen als alliantie oneerlijk handelen. Alles is volstrekt volgens de regels en je kan geen regel of statistiek erbij halen dat duidt op boosten / pushen , slaafaccounts of MB’s early game. Je argument is volledig ontkracht en onwaar.
Dus om het even op een rijtje te zetten hé!

droess uit BABMI valt met 1 edel aan.
vijfentwintigletterwoord uit BAMBI2 valt met 1 edel aan.
wardje13 uit BABMI3 valt met 1 edel aan.

3 edelaanvallen uit 3 verschillende stammen...
Hmm wat gek? Voor elkaar aan het clearen / edelen?
Goede samenwerking wel! :D
Waar heb ik dit verhaal eerder gehoord maar wordt dit bestempelt als vies spelen? :rolleyes::p

Als je ons hierin beschuldigt direct, wij hebben moeten vechten voor elk dorp gelukkig.
Zou anders best wel saai worden denk ik zo!

Maar ik denk niet dat je volop in je recht staat andere spelers volledig te beschuldigen als jullie het spel ook niet volledig eerlijk benaderen!
Zoals ik eerder al benoemde, jammer dat het spel zo is geworden, dat ben ik volledig met je eens.
 
Reactiescore
42
Weinig om ons aan te beschuldigen maar fijn dat je ons toch even benoemt!
Voor zover wij weten hebben wij ons netjes gedrag maar toch bedankt!
Onze puntjes komen van een hoop wekkeren af! o_O:( 's nachts de aanvalletjes versturen is niet altijd een pretje maar helpt zeker voor groei!

Daarnaast heb ik jullie ook niet beschuldigd van boosten, enkel geef ik aan dat jullie van Bambi uit ook niet helemaal netjes en volgens de regels spelen denk ik zo! Neem aan dat jullie het nou ook niet helemaal eerlijk vinden als er ineens 3 verschillende stammen die volledig samenwerken voor elkaar aan het clearen zijn & vooredelen zijn? Je ziet ook mijn standpunt dacht ik zo toch?
Overigens niet zo'n zin in een zinloos argument verder. Als je de problemen hebt met een speler en 'bewijzen' hebt is het handiger om deze misschien naar het support systeem te nemen, zo'n post op het AF heeft toch weinig zin met de gedachte erachter dat jullie enkel op wat sensatie en discussie uit zijn.
 
Reactiescore
40
Weinig om ons aan te beschuldigen maar fijn dat je ons toch even benoemt!
Voor zover wij weten hebben wij ons netjes gedrag maar toch bedankt!
Onze puntjes komen van een hoop wekkeren af! o_O:( 's nachts de aanvalletjes versturen is niet altijd een pretje maar helpt zeker voor groei!

Daarnaast heb ik jullie ook niet beschuldigd van boosten, enkel geef ik aan dat jullie van Bambi uit ook niet helemaal netjes en volgens de regels spelen denk ik zo! Neem aan dat jullie het nou ook niet helemaal eerlijk vinden als er ineens 3 verschillende stammen die volledig samenwerken voor elkaar aan het clearen zijn & vooredelen zijn? Je ziet ook mijn standpunt dacht ik zo toch?
Overigens niet zo'n zin in een zinloos argument verder. Als je de problemen hebt met een speler en 'bewijzen' hebt is het handiger om deze misschien naar het support systeem te nemen, zo'n post op het AF heeft toch weinig zin met de gedachte erachter dat jullie enkel op wat sensatie en discussie uit zijn.
Hey, anonymous forever. Je staat helemaal niet genoemd in de post, je hoeft je helemaal niet zo aangesproken te voelen. Of wordt je ongemakkelijk van deze post?

Je zou kunnen beargumenteren dat stammen die samenwerken een core gedeelte is van het spel. We willen namelijk graag samen groeien. Alt-accountjes of je vriendjes je laten boosten is dan weer een andere zaak. Maar leuk om te horen dat je het zo moeilijk hebt met ons.
 
Reactiescore
42
De enige die in defensie springt zijn jullie toch echt na het bericht maar wel leuk dat je denkt dat wij ons zo aangesproken voelen!
We zijn enkel niet zo'n fan van onrecht, wat jullie wel afgeven aan deze post.

Je mag zeker onze stats doorspitten hoor!
Wil je dan ook even de puntenverminderingen van Peutertje en Moon2000 in gedachte houden na de 2 dagen lange kata aanvallen? Of die van Rayn13 & E4glez? De recaps & backtimes e.d. ?
Voel je vrij sinds je toch genoeg tijd hebt!

Je zou inderdaad zo kunnen argumenteren, maar zo is ook wat ik al eerder benoemde een valide argument denk ik zo? Dat argument probeer je te omzeilen & goed te praten! ;)
Wij hebben weinig moeite met jullie hoor! Wel mooi dat je zo denkt!
 
Reactiescore
33
Valt niet mee te praten. Kent de regels niet en kan de overtredingen niet benoemen. Echt typerend voor de naam ook, keyboard warrior.
 
Reactiescore
42
Valt niet mee te praten. Kent de regels niet en kan de overtredingen niet benoemen. Echt typerend voor de naam ook, keyboard warrior.
Als je ons hiermee een keyboard warrior noemt moet je even naar boven scrollen op de huidige pagina! Ik denk dat daar een bericht staat met een hoop tekens meer dan dat wij hier delen. :D
Tot dusver heb jij weinig nuttigs ingebracht ten opzichte van Drizzy die in opzichte zeker gelijk heeft in een hoop punten!
 
Bovenaan