[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
276
Ik snap de lynchstemmen op Jan ook niet. Heb even zijn Posts teruggezocht en er zit niet iets in wat hem verdacht maakt vind ik.

Hij benoemt de wolvenchat maar dat heeft hij bij meerdere potjes gedaan en toen is er nooit wat over gezegd. Nu wordt hij om iets vanzelfsprekend aangevallen?

Antra alweer wolfje ja?

Ik vind het hier trouwens apart dat je Antra niet out op het verkeerd interpreteren van je post?
Ik vind de stem van blood verdacht. Op anthraxx gaan terwijl hij soort van lijkt aan te geven het niet te weten of niet gelooft.
En zijn reactie op joker dat anthraxx het bericht van joker “verkeerd heeft geïnterpreteerd” maakt hem voor mij verdacht.

Bloodwolf rood voor nu
 
Reactiescore
223
Trouwens tikkeltje verdacht wel dat Bappos ineens zo scherp is op een lunch die blijkbaar al geweest is

Sinds wanneer lees jij de regels zo goed? Was dat niet voor wolfjes? Als wolf wist je natuurlijk dat er al een lunch was geweest
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Zoals te merken aan mijn activiteit heb ik vanavond niets beters te doen dan wvw spelen. Ik wilde daarom de moeite doen om een overzicht van de stemmen te maken zoals Rovertje vraagt. Echter twijfel ik of alle stemmen vóór de eerste lunch geldig zijn? Immers wisten we volgens de lore van @miketijger niet dat er wolven zijn?
Heb het altijd vreemd gevonden dat er meteen lynch is.

Het kan misschien zijn dat het bekend is dat er weerwolven in het universum zijn van wvw.
Maar als je ik een nieuw dorp gaat wonen en je weet dat er weerwolven in je dorp mee verhuizen, dan ga je daar niet gaan wonen.
Het is pas van zodra de eerste moord/lunch geweest is, dat je als dorp actie onderneemt.

(Dus deze keuze heb voor mijn potje arbitrair toegepast)

(Dus als de weerwolven infeite in vrede willen samenleven, (i.e. geen lunch) dan hoeven jullie geen actie te ondernemen. I.p.v. random goedjes eruit te kegelen.)

Wat is het overzicht btw qua stemmen?
 
Reactiescore
277
Ik zie een heleboel over en weer zonder echt wat nuttigs voort te brengen. Bappos, Victorious, Candiu en Rinske voorlopig goedjes voor mij.

Jan lijkt nu ook op de stapel te worden gegooid voor redenen die ik zelf ook niet zo zie.

Niels verdedigd Antra hard for some reason. Antra goed of slecht maakt beiden Niels (rood) wolfje imo.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Wat is het overzicht btw qua stemmen?
Alstublieft:
1711397717163.png
4x cowboy niels
5x jan
3x sule
2x simeco
1x bloodwolf
1x jokersbrain
2x bappos
1x anthraxxol

Meerdere wolfkes tussen die jan stemmers denk ik.


Enkel MOH dus vóór de eerste lunch met een stem die nog staat. En vooralsnog niet doorslaggevend, dus maakt niet veel uit of die geldig is of niet.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Het 361'ste gehucht van wakkerdam heeft een burgemeester gekozen.
Oh wat kunnen we in vrede samenleven onder het leiderschap van @Speeder.

Azzandra --> speeder
Anthraxxol --> mohniels
Bappos ---> calamus
Blond --> speeder
Bloodwolf
Calamus --> speeder
Candiu --> bappos
Chmegers --> mohniels
Cowboy niels --> speeder
Dash ---> speeder
Jan --> jokersbrain
Jokersbrain --> speeder
Legende --> blond
MOH --> rover ram
Ownage ---> speeder
Rinske --> jan
rover ram --> mohniels
Secret Ambition
Simeco --> speeder
spieder --> calamus
Sule ---> speeder --> bappos
victorious --> bappos --> calamus
Wolv


blond 1
bappos 2
calamus 3
jan 1
joker 1
mohniels 3
rover 1
speeder 8

spelers 23 ontbrekende stemmen 3 som 4 + 3 + 3 + 8 + 2= 20

De eerste nacht was blijkbaar niet vredevol.
We werden deze ochtend wakker met enkele bloedresten van @Wolv.
Er wonen weerwolven in ons dorp????

Wolv was lunch
Hij was burger


@miketijger kan jij de gebeurtenissen post updaten? Mensen lezen niet het hele potje.
 
Reactiescore
448
@victorious Kijk nou uit met al je enthousiasme en activiteit straks denken we allemaal dat je weer een slechtje bent :D

Cowboy Niels. Vind het raar dat die zowel vanochtend als vanmiddag vanuit het niets mij verdacht maakt.

Theorie dat Jan een wolfje zou zijn omdat het woord 'wolvenchat' benoemt valt bij mij in de categorie iedere puntkomma verkeerd op de eerste dag is verdacht.
 
Bovenaan