[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
408
Eender als wat de rest al zegt. Erg verdachte posts dag 1 al heel anders dan hoe je normaal reageert.

candiu verdedigt je ook wel paar x soft dus die staat wel op mijn lijstje bovenaan als jij slechtje blijkt te zijn.

jokertje ook vreemde stem nog steeds op antra en veel mensen die volgen. daar wil ik wel wat meer uitleg bij zie het namelijk nog niet @JokersBrain @blond @BloodWolf14

Dat ik verdacht poost is volgens mij alleen benoemt door ownageforyou
Dash heeft dit niet benoemt
En babbos ook niet bij zijn stem op mij
Het lijkt me dat mijn poost besproken is in een chat
Want citeren wat ze bedoelen wordt niet gedaan door cowboy en ownageforyou
 
Reactiescore
1.014
Omdat ik jan verdacht vind reageren dit potje. En jou erg vreemd vind verdedigen op jan. Kan er niet 3 tegelijk uitstemmen of wel
Wil weten waarom op antrax
Ik verdedig Jan niet ^^
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.279
Op basis van wat heren? Gaan we nu weer zo makkelijk potentiële goedjes eruit halen?

Jan speelt altijd erg scherp. Waarom toch weer nu al op dag 1 het risico lopen zo iemand eruit te stemmen.

2 potjes op rij is wolf geluncht zonder wat te zeggen
Een sportieve lunch
Dit benoemen. Benoemen Wolvenchat zoals bappos terecht opmerkt en het ontbreken van enige interactie richting andere spelers.

Wordt wel ook makkelijk meegelopen
 
Reactiescore
223
'potentieel goedje' is echt opvallend voorzichtig posten, je staat op m'n verdachtenlijst sule. ik hoor graag van je, ben je wolf?
Absoluut geen wolf nee. Ik ben voorzichtig omdat ik in tegenstelling tot de vorige potjes geen voorkennis heb.

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik dit wat ongemakkelijker spelen vind. Als dat voor jou reden is om op mij te stemmen, ga je gang.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Zou speeder wolf zijn denken jullie?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Waarom is smieco zo actief dit zaakje stinkt aan alle kanten (vooral naar juin en look)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Denk dat we dan onze wolf hebben voor vanavond.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Hoe weet jij dat er een wolvenchat is Jan?
Bovenstaande post plaatste ik als grapje naar Jan, maar hieronder volgen meerdere posts van Bappos waarin hij hierop blijft doordrammen. Voor iemand van het kaliber Bappos vind ik het erg vreemd om zo door te drammen op het feit dat Jan "weet" dat er een wolvenchat is, terwijl "de wolvenchat" al sinds potje #1 bestaat. Immers hoe kun je anders met elkaar communiceren. Bappos zal zelf ook vaak genoeg in een wolvenchat hebben gezeten in zijn rijke WvW verleden. Vervolgens gebruikt hij dit ook als reden om op Jan te stemmen. Zijn stem is later weliswaar gedraaid naar Sule Silmad, maar dit vind ik erg merkwaardig gedrag van iemand als Bappos. Bappos rood vandaag voor mij. Blijven we toch nog even doorruziën na vorig potje.
Staat er in de instellingen dat er een wolvenchat is?

Ben benieuwd naar de reactie van Jan op mijn post

Jan reageer je nog even?
Waar staat dat er een wolvenchat is.

Jij zegt dat je de instellingen leest en daar zag dat er een wolvenchat was

Maar waar zie je staan dat er een wolvenchat is

Jan rood voor nu
 
Reactiescore
1.503
Bovenstaande post plaatste ik als grapje naar Jan, maar hieronder volgen meerdere posts van Bappos waarin hij hierop blijft doordrammen. Voor iemand van het kaliber Bappos vind ik het erg vreemd om zo door te drammen op het feit dat Jan "weet" dat er een wolvenchat is, terwijl "de wolvenchat" al sinds potje #1 bestaat. Immers hoe kun je anders met elkaar communiceren. Bappos zal zelf ook vaak genoeg in een wolvenchat hebben gezeten in zijn rijke WvW verleden. Vervolgens gebruikt hij dit ook als reden om op Jan te stemmen. Zijn stem is later weliswaar gedraaid naar Sule Silmad, maar dit vind ik erg merkwaardig gedrag van iemand als Bappos. Bappos rood vandaag voor mij. Blijven we toch nog even doorruziën na vorig potje.
Niet de rollen omdraaien, Jan negeerde mij de hele tijd, dus daarom moest ik het blijven vragen.
Ik geef niet op omdat iemand besluit niet te reageren.

Het is gewoon heel vreemd om specifiek te zeggen dat er in de instellingen staat dat er een wolvenchat is. Dat vind jij niet vreemd?
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Niet de rollen omdraaien, Jan negeerde mij de hele tijd, dus daarom moest ik het blijven vragen.
Ik geef niet op omdat iemand besluit niet te reageren.

Het is gewoon heel vreemd om specifiek te zeggen dat er in de instellingen staat dat er een wolvenchat is. Dat vind jij niet vreemd?
Het staat zelfs twee keer in de instellingen. Dus bevestigt mijn gedachte dat je erg goedkoop de aandacht (inclusief lynch stem) op jan zet.
- De Ketterse wolf zit, in tegenstelling tot de Ketters, wel vanaf het begin in de Wolvenchat.

- De Slechte Beul mag iedere dag twee spelersnamen doorgeven aan de spelleiding. Wanneer tussen deze twee namen een Slechtje (die in de Wolvenchat zit) zit, dan zal de Slechte Beul na de deadline toetreden tot de wolvenchat.
 
Reactiescore
999
bappos speelt heel wolfs inderdaad

anthraxxol

bappos


zou mij niet verbazen als ze bijde wolf zein
 
Bovenaan