[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
1.014
Geen lynch vanavond.
BM en lunch wel.
Zijn er teveel burgers??

Maar advies voor de wolven en t humeur van t potje (lees: van mij :p ) :

Wolv,Bloodwolf, Blond en Secret Ambition (nog niet gepost!)
 
Reactiescore
1.804
Zijn er teveel burgers??

Maar advies voor de wolven en t humeur van t potje (lees: van mij :p ) :

Wolv,Bloodwolf, Blond en Secret Ambition (nog niet gepost!)
Voor mij prima om dezen er allemaal uit te stemmen
 
Reactiescore
723
is het niet raar om wel te lunchen maar niet te lynchen. zo hebben de slechtjes voordeel. of is dit protectie voor ons goedjes om ervoor te z0rgen dat we geen medegoedje lynchen?
Heb het altijd vreemd gevonden dat er meteen lynch is.

Het kan misschien zijn dat het bekend is dat er weerwolven in het universum zijn van wvw.
Maar als je ik een nieuw dorp gaat wonen en je weet dat er weerwolven in je dorp mee verhuizen, dan ga je daar niet gaan wonen.
Het is pas van zodra de eerste moord/lunch geweest is, dat je als dorp actie onderneemt.

(Dus deze keuze heb voor mijn potje arbitrair toegepast)

(Dus als de weerwolven infeite in vrede willen samenleven, (i.e. geen lunch) dan hoeven jullie geen actie te ondernemen. I.p.v. random goedjes eruit te kegelen.)
 
Reactiescore
1.000
gegroet vrienden hier ben ik dan eindelijk

stem op mij als bm AUB want ik ben blijkbaar een matige wolf en een ontzettend capabel goedje !!!

gegroet goedje blond
 
Reactiescore
1.000
voor BM stem ik natuurlijk op mijn co en kameraad legende van het noorden





WHAHAH nee natuurlijk niet, hij moet niet denken omdat ik zijn co ben dat ik op hem ga stemmen.. legende van het noorden


spieder
 
Reactiescore
1.014
Ik ga voor bappos
 
Reactiescore
1.707
Heb het altijd vreemd gevonden dat er meteen lynch is.

Het kan misschien zijn dat het bekend is dat er weerwolven in het universum zijn van wvw.
Maar als je ik een nieuw dorp gaat wonen en je weet dat er weerwolven in je dorp mee verhuizen, dan ga je daar niet gaan wonen.
Het is pas van zodra de eerste moord/lunch geweest is, dat je als dorp actie onderneemt.

(Dus deze keuze heb voor mijn potje arbitrair toegepast)

(Dus als de weerwolven infeite in vrede willen samenleven, (i.e. geen lunch) dan hoeven jullie geen actie te ondernemen. I.p.v. random goedjes eruit te kegelen.)
ja dat klinkt wel logisch.


dank voor je heldere uitleg. ik heb idd geen idee dat er wolven zijn in dit dorp. anders was ik wel geemigreerd.
 
Bovenaan