zware cavalerie leger

DeletedUser

Guest
Ik heb net een dorpje verkend, maar ik weet niet wat een goed legertje is om er door heen te vegen en daarna te edelen.

zijn leger:
409 :zwaard:
394:boog:
2276:zwaar:

dus weten jullie wat een goed leger is om er door heen te komen. (dus wat goed is tegen zc)
 

DeletedUser

Guest
Dat komt omdat naast de normale berekening er ook dingen bij komen kijken als geluk, nachtbonus, muur en moraal. Probeer dat erbij te berekenen. (met geluk kan je nooit zeker zijn -van de uitslag-, dat wisselt willekeurig van -25 tot +25 dus dat berekenen we -meestal- met het gemiddelde 0).

Probeer hier dus rekening mee te houden.

Richard // Videre Videnda
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56218

Guest
Dat komt omdat naast de normale berekening er ook dingen bij komen kijken als geluk, nachtbonus, muur en moraal. Probeer dat erbij te berekenen. (met geluk kan dat niet, die wisselt willekeurig van -25 tot +25 dus dat berekenen we normaal gesproken met het gemiddelde 0.).

Probeer hier dus op te letten.

Richard // Videre Videnda

Je kan je geluk bij een tweede berekening eens op -25 zetten, dan zie je hoe de strijd in het slechtste geval zal eindigen.
 

DeletedUser

Guest
Lc maar ik denk dat je minder verliezen hebt met je bijl erbij dan zonder je bijl. er van uitgaand dat je niet zo dom bent om dorpen te hebben met enkel LC
 

DeletedUser

Guest
Je kan je geluk bij een tweede berekening eens op -25 zetten, dan zie je hoe de strijd in het slechtste geval zal eindigen.

Je kunt het ook gewoon op 25 zetten om te zien hoe het afloopt in de beste gevallen..

Ik "bedoel" dat je dat niet exact kunt berekenen, omdat je niet weet wat er gaat komen. Het berekenen gaat inderdaad wel. Maar ik denk dat je zelf ook wel begreep dat ik dat bedoelde, niet?

Ik zal het even verduidelijken.

Richard // Videre Videnda
 

DeletedUser

Guest
oow oké, bedankt.
dus ik moet gewoon een beetje experimenteren met de simulator. en geluk op -25 of 0 of 25 zetten en lc en bijl invoeren.
 

DeletedUser57985

Guest
IK reken altijd muur op 20, behalve als ik natuurlijk scout heb met troepen, gebouwen enz..
Dan maar kijken wat je hebt, teweinig, dan hoeveel je wel nodig hebt ;)
 

DeletedUser

Guest
hij heeft zijn handtekening gekopieerd :confused: staat niet overal.

Als je zo pro bent om

__________________
2 ervaren spelers op meerdere account's op verschillende werelden.
veni vidi vici

in je profiel te zetten, waarom dan zo'n nubcake vraag :D
Naja mij maakt het niet uit ;)
 

DeletedUser

Guest
ik had de handtekening hier opnieuw neer gezet, want dit forum acc heb ik pas net..., van mijn andere acc ben het ww vergeten. ben je gelijk onervaren als niet precies het aantal weet waarme je zijn leger kan clearen. ik zelf snapte ook nog wel dat ik het in de simulator moest doen.
 

DeletedUser58625

Guest
ik had de handtekening hier opnieuw neer gezet, want dit forum acc heb ik pas net..., van mijn andere acc ben het ww vergeten. ben je gelijk onervaren als niet precies het aantal weet waarme je zijn leger kan clearen. ik zelf snapte ook nog wel dat ik het in de simulator moest doen.

Gwn normale clear...
6500 - 7000 Bijl
2500 - 3000 Lc
200 - 300 Ram

Je kan trouwens ook een handtekening instellen zodat je dat niet steeds hoeft te kopiëren Ö
 

DeletedUser

Guest
ik had de handtekening hier opnieuw neer gezet, want dit forum acc heb ik pas net..., van mijn andere acc ben het ww vergeten. ben je gelijk onervaren als niet precies het aantal weet waarme je zijn leger kan clearen. ik zelf snapte ook nog wel dat ik het in de simulator moest doen.

Ehm, ja eigenlijk best wel....
Maar hoe dan ook, in dit geval: des te meer LC des te minder verliezen.
Maarja, je vijand zal ondertussen ook wel gewoon doorgaan met bouwen en rekruteren ;)

Greetz, Bas
 
Bovenaan