Zwaarste straf

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hey folks, ik heb een nogal euhmmmm aparte vraag :)

Op welke actie staat de zwaarste straf waarop twee spelers tegelijk al zijn dorpen kwijt raakt?

Met andere woorden, wat moet je doen zodat per direct AL je dorpen tot barbarendorpen worden?
 

DeletedUser33213

Guest
Lol, en jij wil dat ofzo?
Nouja, dan moet je gewoon es goed schelde ofzo :p.
Nee, geen aanrader... Mss kan je het ook gwn es vragen...
 

DeletedUser

Guest
Bizarre vraag... je moet gewoon de regels niet overtreden, hoe moeilijk is dat? Het weten van welke straf waarop staat kan enkel leiden tot het nemen van ingecalculeerde risico's en dus zie ik geen enkele reden waarom iemand je dit zou vertellen.
 

DeletedUser

Guest
De moeder van een Mod beledigen ?
Of gewoon 96x met eigen account en vv doelwit aanvallen (Wat mijn vroegere buurman deed). Beide in 1x weg :D
 

DeletedUser

Guest
Hey folks, ik heb een nogal euhmmmm aparte vraag :)

Op welke actie staat de zwaarste straf waarop twee spelers tegelijk al zijn dorpen kwijt raakt?

Met andere woorden, wat moet je doen zodat per direct AL je dorpen tot barbarendorpen worden?

Op het leveren van GS

Ik ben enkele maanden terug een top10 acc kwijt geraakt + 2 andere top100 accs...
Had 1 keer ingelogd op mijn pc om de buurman het spel te laten zien ofzo, want hij zou het acc overnemen... en er zijn in die 24 uur blijkbaar het één en ander aan gs geleverd, dus kregen de volgende accs de straf te herstarten aan de rand van de wereld:
- een top100 vv
- die top100 voor mn buurman
- mijn top10 acc

als je dus wat zwaars zoekt: bevoorraad van 2 accs opdezelfde verbinding

Dit moet je niet gebruiken als je een pass van iemand weet en hem zo wilt laten bannen (zoals mijn oppaskindjes heeft gedaan met mijn W14... 13 accs gemaakt op de wereld waar ik ook speelde en toen ban)
 

DeletedUser

Guest
Hey, ik had jullie al gewaarschuwd dat het een aparte vraag was :)

Schelden vind ik niet netjes dus dat zal ik achterwege laten :)


Op het leveren van GS

Ik ben enkele maanden terug een top10 acc kwijt geraakt + 2 andere top100 accs...
Had 1 keer ingelogd op mijn pc om de buurman het spel te laten zien ofzo, want hij zou het acc overnemen... en er zijn in die 24 uur blijkbaar het één en ander aan gs geleverd, dus kregen de volgende accs de straf te herstarten aan de rand van de wereld:
- een top100 vv
- die top100 voor mn buurman
- mijn top10 acc

als je dus wat zwaars zoekt: bevoorraad van 2 accs opdezelfde verbinding

Dit moet je niet gebruiken als je een pass van iemand weet en hem zo wilt laten bannen (zoals mijn oppaskindjes heeft gedaan met mijn W14... 13 accs gemaakt op de wereld waar ik ook speelde en toen ban)
Thanks voor de tip!
Ben je toen aangegeven door iemand, of kwamen de "mods" daar zelf achter?

Of gewoon 96x met eigen account en vv doelwit aanvallen (Wat mijn vroegere buurman deed). Beide in 1x weg :D
Hm dat is ook wel interessante :)

Ik wil niemand een oor aannaaien daar is het mij niet om te doen. Ik vroeg me dus gewoon af wat per definitie de meest zware straf zou zijn.
 
Reactiescore
25
Straffen worden niet bekend gemaakt. Het is intern bij de game mods bekend welke straffen je krijgt voor welke overtreding. Dit zal ook niet veranderen.

Om je dorpen barbaar te maken -> account verwijderen en 5 dagen wachten. Dan zijn de dorpen van beide spelers barbaar en je hoeft je er toch niet om te bekommeren.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan