Zullen we eens kappen met elkaar afzeiken?

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser77798

Guest
Onlangs kwam SnDD in de call op skype een keertje hallo zeggen , was heel fijn.
Ik heb zelfs voor hem gitaar gespeeld. Wat een liefde voor mekaar , en geen gezeik!
 

DeletedUser75339

Guest
Effe enkele dingen op een rijtje zetten voor de mensen die pas inschakelen!

snDD/Sander > Mega Pro > Goed > Mega Noob > Runner/Hans

En wat praat die Hans poep over aanvallen, enige wat hij doet is mb's in de clusters van vijanden edelen en dan random overdag op 30 min een trein sturen naar El.S. Hans weet niet eens wat aanvallen inhoud (of moet ik mijn w42 verhaal nog eens bovenhalen toen hij onder de indruk was van een timing dat echt niets voorstelde).

Sorry Duncan maar het zit in mijn aard mijn mening te zeggen en daarom wil ik nog eens duidelijk zeggen, HANS IS GEEN GOEDE TW SPELER en als ik moest kiezen tussen 50 HANS'n of 1 Sander dan koos ik voor die 50 HANS'n omdat het lachen zou zijn om zoveel noobs bij elkaar te zien :D
Lijkt erop dat het hem niet gaat worden Duncan.
Jannes kan zich niet inhouden :p
 
Reactiescore
3.452
Lijkt erop dat het hem niet gaat worden Duncan.
Jannes kan zich niet inhouden :p
Voor het gemak vergeet jij je stamgenoot Gilles die gister alweer begon
Mompelt iets over de splinter in andermans oog wel zien, maar niet de balk in het eigen.

Ik vind je wel wat op dit gozertje lijken btw
Hans

 
Reactiescore
3.536
Wel nadat jij dit post HHP.

e3dacbae1fa2405c9ed10e9e4e5c0962.png
 
Reactiescore
1.468
Gezien mensen hier geen volwassen talk kunnen houden nav de eerste post en dit steeds meer een spamtopic word (dank teletubbie), hierbij een slotje. Voor verdere discussies over dit onderwerp kan je terecht in de praathoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan