Zullen we eens kappen met elkaar afzeiken?

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487871837

Guest
Dag mede 51 af gangers,

Iedereen die kan lezen en twee hersencellen heeft die ziet wel dat het hier een puinhoop is. Op ieder topic is er pagina aan pagina van discussies die omslaan in elkaar verwijten van dingen, op de man spelen en simpelweg elkaar de grond in boren. Nu snap ik dat het af bedoeld is om p&p te voeren, maar dat stadium zijn we echt al lang voorbij.

Ik weet dat ik zelf ook hier en daar wat onenigheidjes aansticht en soms wat olie op het vuur gooi, maar ik ben daar wel een beetje klaar mee. Ik vind het jammer om te zien hoe iedereen elkaar alleen maar afzeikt en dit een plek is geworden vol haat en nijd terwijl dat echt nergens voor nodig is. We spelen allemaal nog steeds gewoon een spel.

Vandaar deze vraag: kunnen we niet gewoon weer normaal doen tegen elkaar? Gewoon weer af en toe een GA lijstje posten en daar objectief over praten, soms een speler raten en een beetje ouwehoeren in de praathoek.

Ik hoef echt geen regenbogen en eenhoorns, dat verwacht ik niet, maar een beetje human decency kan geen kwaad toch?

Ik wil hieronder ook geen 'als hij het doet dan doe ik het ook' of 'ja maar zij begonnen' of whatever te lezen, we zijn geen vijf meer.

Persoonlijk denk ik dat het wel zou moeten kunnen, dus waarom het niet proberen?

Hoe is jullie weekend?
 

Deleted User - 1942737

Guest
Sinds lang heeft er weer iemand iets zinnig gezegd op het AF. Waarvoor dank. Je kan nog steeds wle eens iets zeggen over hoe een massa ging ofzo maar laten we het een beetje redelijk houden.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Sinds lang heeft er weer iemand iets zinnig gezegd op het AF. Waarvoor dank. Je kan nog steeds wle eens iets zeggen over hoe een massa ging ofzo maar laten we het een beetje redelijk houden.

Ik was wel zat toen ik dit typte maar sta er nog steeds achter. Ben dat eeuwige gezeik gewoon zat :p
 

DeletedUser77798

Guest
Elke keer als ik iets positiefs, zinnigs of leuk wil komen zeggen op het AF ben ik al helemaal verziekt tot voor ik aan de onderkant van de huidige pagina geraak.

Soms nogal moeilijk om dan in een goede bui te blijven.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Elke keer als ik iets positiefs, zinnigs of leuk wil komen zeggen op het AF ben ik al helemaal verziekt tot voor ik aan de onderkant van de huidige pagina geraak.

Soms nogal moeilijk om dan in een goede bui te blijven.

Vandaar deze post ;)
 

DeletedUser31490

Guest
Op mij kun je rekenen, niet dat ik ooit iemand heb afgezeikt hier, dat doe ik wel in Skype chats:eek:
 

Deleted User - 1942737

Guest
Op mij kun je rekenen, niet dat ik ooit iemand heb afgezeikt hier, dat doe ik wel in Skype chats:eek:
Daarom breek jij in in onze calls :eek: zodat je op ons kan zijken zonder het op het forum moet :eek:
 
Reactiescore
123
Zijn 3de pas dat valt dan nog wel mee :)
 

DeletedUser77324

Guest
Ben het voor de verandering een keer met je eens Duncan;). Er is wel heel veel trash talk op het forum van w51. Iets meer inhoudelijke posts zouden geen kwaad kunnen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ben het voor de verandering een keer met je eens Duncan;). Er is wel heel veel trash talk op het forum van w51. Iets meer inhoudelijke posts zouden geen kwaad kunnen.

Dankje :)

IK BEN DIE COMMENTAAR VAN DIE MODS NU WEL MEER DAN BEU, ALTIJD MOETEN ZE MAAR WEER OP DE MAN SPELEN (Duncan in dit geval). WORD DRINGEND TIJD DAT IEMAND DAAR IETS AAN GAAT DOEN.

DANKJEWEL JANNES
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan