Zomer meeting! :D

Wanneer kan je?


  • Totaal aantal stemmers
    28
  • Enquête gesloten .

DeletedUser52001

Guest
Hallo allemaal!
Oke, misschien is de titel wat misleidend, aangezien het hier in de zomer niet altijd zomerweer is, maar daar even los van. Ik ga weer een meeting organiseren! Net zo als vorig jaar (die een groot succes was) en het jaar daarvoor! (ook een succes) Dus bij deze nodig ik jullie weer uit!

Maar hoe gaan we dit doen? Omdat ik lui ben ga ik gewoon stukken van mijn geweldige tekst van vorig jaar kopieren (net zo makkelijk!)

Hallo vrije forum gangers! Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd voor een vrije forum meeting! Geweldig toch! Maar, dat kan niet zomaar natuurlijk. Dus daarom zal ik jullie wat meer vertellen. Ten eerste gaat de meeting plaats vinden bij mij in de tuin. (Voor de slimmerds die waarom denken, omdat ik het organiseer en dat makkelijk vind!) En waar mijn tuin zich dan bevind? In de achterhoek! Geweldige plek. Beetje saai af en toe, maar ideaal genoeg voor een meeting. Omdat het dan voor de belgjes onder ons niet eens zo heeeel ver weg is! (want jullie moeten wel komen natuurlijk)

De meeting gaat op 2 dagen gehouden worden. Jullie komen de eerste dag, blijven gezellig slapen in een tent en gaan de volgende dag weer weg. De tijden van beide dagen gaan we nog verzinnen. Als je maar 1 dag wil komen, ook helemaal prima natuurlijk. We gaan even uit van droog weer (ook al zitten we hier in Nederland) dus dan kunnen we als eten BBQ’en omdat vlees geweldig is en BBQ’en natuurlijk ook. (als er vegetariers willen komen, er gaat ook genoeg vleesvrij voedsel zijn voor jullie!) Verder zorg ik er voor dat er genoeg te doen is, dat er een voetbal aanwezig is etc. En als we een goede opkomst hebben kunnen we natuurlijk ook nog een potje wvw doen! Daarnaast kan de avond natuurlijk ook gebruikt worden om gezellig rond een kampvuur te zitten praten, wat natuurlijk ook helemaal top is. Oh, er gaan geen stopcontacten en wifi zijn voor de diehard tw verslaafden, dus kan je geen dagje zonder kom je maar beter niet!

Oke, als je nog niet afgeschrikt bent van al die gezelligheid, dan zal ik je nu vertellen wat je moet doen als je wil komen. Het is best simpel eigenlijk. Je stuurt mij een PM. En niet zomaar een pm! De volgende dingen moeten vermeld staan in de pm, in een mooi lijstje (zodat ik die makkelijk kan kopieren):
Je forumnaam
Je echte naam
Je leeftijd
Je woonplaats (of grotere plaats in de buurt, ivm reizen)
Of je over een ovkaart waarmee je anderen korting kan geven/rijbewijs beschikt
Welke dagen je wel en niet zou kunnen (denk aan wanneer je werkt etc)
Of je vegetariër/allergisch bent
En je emailadres!

Best logisch lijkt me allemaal, maar voor wie denkt ho shit waarom al die info?! Zal ik het even uitleggen. Je forumnaam in het lijstje omdat ik het makkelijk vind. Je echte naam (alleen voornaam) omdat je dan aan te spreken bent op de meeting zelf. Lijkt me wel zo praktisch. Je leeftijd zo dat ik kan zien hoe oud iedereen is en of dat gaat werken. Je woonplaats voor het reizen, als je bijvoorbeeld in de buurt woont van iemand anders kan je meereizen met iemand die een rijbewijs of ov met korting heeft. Welke dagen je kan lijkt me ook logisch, en of je vegetariër of allergisch bent. Je mailadres is er voor dat ik iedereen die komt een mail kan sturen met alle informatie, wat makkelijker is. Als er nog vragen zijn over mijn lijstje hoor ik dat graag!

Ik wil jullie er ook nog op wijzen dat het niet gratis zal zijn. Ik ga namelijk niet voor een groep eten kopen zodat jullie het op kunnen eten. Dus zal er een bedrag aan zitten. Dit gaat dan voor het eten zijn (avondeten alswel ontbijt, als je maar 1 dag wil komen hou hier rekening mee dus, hoef je niet alles te betalen) en dit bedrag MOET vooraf worden betaald. Doe je dit niet, ben je niet welkom. Simpelweg om de reden dat ik geen rijke student ben en niet wil dat ik mensen moet voorschieten die het niet terugbetalen. Heel redelijk allemaal lijkt me. Ik ga jullie dan ook niet voor meer laten betalen dan nodig is. Dus, als je er geen geld voor het eten voor over hebt, kom niet. Lijkt me prima duidelijk!

De meeting zal ergens na 23 Juni plaatsvinden. Dit omdat ik dan terug kom uit Japan (en als ik in Japan zit kunnen we niet in mijn tuin meeten). Ik zal een lijstje bijhouden van iedereen die wil komen.

Dan nog een aantal algemene zooi voor de mensen dit denken, tl;dr
- Meeting in mijn achtertuin, na 23 juni (grote tuin, ruimte voor iedereen!)
- Wil je komen, vul lijstje in.
- Leeftijd is minimaal 18 jaar. Uitleg komt hier onder.
- Je betaald geld voor het eten, vooraf!
- Geplant voor 2 dagen, dus komen-slapen-gaan.
- Het gaat geweldig worden!

Dan wat betreft de drank
Zoals iedereen wel weet, en niet iedereen blij mee zal zijn, is de leeftijdsgrens voor alcohol in Nederland 18 jaar nu. De meeting wordt georganiseerd in mijn achtertuin, er zal drank zijn, daarom is de meeting ook voor 18+. Onder andere een wens van mijn ouders, en het lijkt me qua sfeer ook fijner voor iedereen dat dat de grens is.
Dan over het inkopen van drank. Ik ga een bedrag vaststellen voor het eten en drinken, exclusief drank. Dat betaald iedereen, daarvan ga ik boodschappen doen. Als je wil dat er drank gaat zijn, moet je dat zelf regelen. (omdat niet iedereen drinkt, en mensen laten betalen voor drank, die niet drinken, oneerlijk is) Je kan het zelf meenemen, maar ik vind het ook prima als je mij van te voren geld geeft om het te halen (met duidelijke wensen erbij) dat is allemaal geen probleem. Als er een deel van de mensen is die allemaal drank willen, overleg je dat met elkaar, betaal je allemaal een deel en dan zorg ik dat het er is. Daar doen we niet moeilijk over!

Oke. volgensmij is alles wel duidelijk nu. Ik zal bijhouden wie allemaal willen komen, en jullie kunnen hier ideeën spuiten over wanneer goed is, wat we nog meer kunnen doen, bladiebladie bla. You get the point!

Aanwezigen
- Ik (Noralie)
- Khaduffi (Jesper)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
De meeting zal ergens na 23 Juni plaatsvinden. Dit omdat ik dan terug kom uit Japan (en als ik in Japan zit kunnen we niet in mijn tuin meeten). Ik zal een lijstje bijhouden van iedereen die wil komen.

Kun je niet in Japan blijven:D
 

DeletedUser66220

Guest
Noralie misschien moet je er een mooie foto van je tuin bij laten zetten dan weten ze waar ze aan toe zijn :p
Ik mag niet komen van je regels sorry :D
 

DeletedUser52001

Guest
Noralie misschien moet je er een mooie foto van je tuin bij laten zetten dan weten ze waar ze aan toe zijn :p
Ik mag niet komen van je regels sorry :D

Hoezo een mooie foto van mijn tuin? XD
Ik heb iig een minimeer om in te zwemmen en het oppervlakte is ongeveer 3 voetbalvelden!
 

DeletedUser31224

Guest
Als je geen tent hebt mag je dan in jouw bed slapen Marwo?
 

DeletedUser18987

Guest
Als er veel leuke mensjes komen, zal ik het overwegen!
Leuk initiatief Noralie! :)
 
Reactiescore
770
Khad ook graag gekomen maar mag dus niet ben te jong :( #broekie
 
Bovenaan