zomaar een idee

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
steeds als ik een gevechts simulatie wil maken, moet ik alleen een heden steed onhouden of in een teks document zetten om ze vervolgens in de gevechts simulatie in te vullen. zou het niet gewoon veel makkelijker zijn als je vanuit een gevechts verslag op een link kon drukken naar de gevecht simulatie en dat dan alle, geschoute eenheden (dus ook die buiten het dorp als je die kunt shouten) en de muur alvast zijn ingevult, dus dat je verder niets anders hoeft te doen dan de eenheden in te vullen waar je me wilt aanvallen, moreel, geluk en eventueel het level van het katapult trajet hoeft in te vullen. dit zou namelijk veel makelijker zijn:D
 

DeletedUser

Guest
Dat kan met een premium account, als je dat niet hebt moet je het inderdaad opschrijven of uit je hoofd doen...:eek:
 

DeletedUser

Guest
ach, als je snel veel punten maakt, krijg je gratis premium account. binnen een week meer dan 300 punten was het in world 2 en 3 op .net. Dus als de wereld begint moet je snel punten halen, dan krijg je waarschijnlijk gratis week premium.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan me niet herinneren dat het ook op w2 .net was, ik had vaneigen al premium, anders ben ik gewoon een week G****d;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan