Zoektoch ridder

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Niemand blijkt mij binnen het spel antwoord te kunnen geven, in ieder geval niet op de tweede vraag dus ik maak hier even een topic aan.

Je ridder vind items in verloop van tijd.
Op W15 is mijn ridder nog nooit doodgegaan, maar
hier is bij het clearen het meer een gewoonte dan een uitzondering dat ie nog terugkomt.
ook krijg je bij aanvallen met je ridder % bonussen.

Mijn vragen zijn, loopt je zoektocht percentage terug als je ridder sterft en maakt het voor een grotere bonus uit of je ridder continu naar 1 dorp wordt gestuurd of meerdere?
 

DeletedUser

Guest
Ja bijna niemand let erop :ridder:,
en bij mij gaan ze alleen dood in deze nieuwe wereld door
een nieuwe spelerswijze, niemand blijkt het te weten van de spelers .... mod?
 
Reactiescore
372
Ja bijna niemand let erop :ridder:,
en bij mij gaan ze alleen dood in deze nieuwe wereld door
een nieuwe spelerswijze, niemand blijkt het te weten van de spelers .... mod?

Niemand blijkt het te weten? Er zijn net 2 posts geweest :rolleyes:

Je krijgt sowieso op snelheid 1 3% per dag en op snelheid 2 6% per dag, daar kan je nog bonussen bijkrijgen. Maar als mijn ridder stierf heb ik er nooit procenten af zien gaan ;):p
 

DeletedUser

Guest
Dit staat bij hulp

In je wapenkamer staan de door jouw ridder gevonden items uitgestald. Je ridder vindt nieuwe items door zijn vooruitgang in de wapenkamer te verhogen. De ridder vergaart dagelijks een bepaald aantal percentage (ook vooruitgang genoemd). Je kan dit proces echter versnellen door je ridder met aanvallen mee te sturen, en hem zo te laten vechten tegen verdedigende dorpen.


Meer kan ik niet vinden :confused:
 

DeletedUser

Guest
loopt je zoektocht percentage terug als je ridder sterft? Nee.
maakt het voor een grotere bonus uit of je ridder continu naar 1 dorp wordt gestuurd of meerdere? Nee.

Ik hoop dat het nu duidelijk is ;) dan kan dit topic dicht.

Closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan