Zoekt iemand een co-player?

DeletedUser

Guest
Beste mensen,

Ik ben misschien van plan om weer speed werelden te gaan spelen. Zijn er mooie teams die een goede co-player zoeken?
Mijn ervaring staat in mijn spoiler en de oudere speed-players weten mijn kwaliteiten ook.

Ik zie jullie reacties wel verschijnen.

Groeten,
Johan
 

DeletedUser

Guest
Beste mensen,

Ik ben misschien van plan om weer speed werelden te gaan spelen. Zijn er mooie teams die een goede co-player zoeken?
Mijn ervaring staat in mijn spoiler en de oudere speed-players weten mijn kwaliteiten ook.

Ik zie jullie reacties wel verschijnen.

Groeten,
Johan

Ja, kom teamen!! Gaan we de huidige top steeds verslaan :cool:
 
Reactiescore
2.064
hopelijk ga je spelen tegenstand lijkt me wel leuk :D
 

DeletedUser

Guest
Ik bied me graag aan. Als je wilt kun je op mijn PM reageren.
 

DeletedUser

Guest
Succes Johan. :)

Hee Thijs, hoe gaat het er mee? Spelen er nog meer mensen van de oude garde speeds of enkel jij nog zo af en toe?

Ga even kijken wat de opties zijn en of ik nog eens ga deelnemen, eerst maar eens zien wat er allemaal veranderd is :)
 

DeletedUser39729

Guest
Hee Thijs, hoe gaat het er mee? Spelen er nog meer mensen van de oude garde speeds of enkel jij nog zo af en toe?

Ga even kijken wat de opties zijn en of ik nog eens ga deelnemen, eerst maar eens zien wat er allemaal veranderd is :)

Haha gaat goed hoor. :) Van de oude garde speelt er niet veel meer, of heel af en toe. Ik bijv heel af en toe. Eigenlijk geen tijd meer hiervoor.
 
Bovenaan