Zoeken naar Dual Partners

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ja het is wel vroeg maar ik dacht ik open een Dual Partners forum waar je kan vragen of zoeken naar een dual (of meer) account.
Om deze forum overzichtelijk te houden aub alleen verzoeken posten als je wil reageren op iemands aanbod doe dat met een pm of ingame.
Als jou aanvraag vervuld is wilt u aub jou forum bericht ook verwijderen anders gaan mensen op berichten reageren die al lang verlopen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ja het is wel vroeg maar ik dacht ik open een Dual Partners forum waar je kan vragen of zoeken naar een dual (of meer) account.
Om deze forum overzichtelijk te houden aub alleen verzoeken posten als je wil reageren op iemands aanbod doe dat met een pm of ingame.
Als jou aanvraag vervuld is wilt u aub jou forum bericht ook verwijderen anders gaan mensen op berichten reageren die al lang verlopen zijn.

Lolz, kan je toch net zo goed IG vragen of ze dat willen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik zal als eerste beginnen:

Ik ben op zoek naar iemand die skype heeft en ook minimaal een keer per dag bereikbaar is.
Minimaal 3 keer per dag online is.
Minimaal 18 jaar oud is en met ervaring op andere servers.
Een speler die een agressieve speelstijl heeft dus veel farmen enz.

Zelf heb ik op het moment een account met een dorp van bijna 2000 punten en een aardige leger maar ik sta ook open om op een andere account te spelen.

Als je aan de deze eisen voldoet en als je interessen hebt stuur maar een berichtje naar mijn skype account, Genaraln7 is mijn skype naam.

Groeten,

Genaraln7
 

DeletedUser40402

Guest
Misschien is het wel handig dat er hierboven zo'n subforum is waar er opstaat W20 vragen en aanbiedingen?
 

DeletedUser

Guest
-> W19 Aanvraag en aanbiedingen <-

daar moet je wezen kerel ^^

in before the lock :p
 

DeletedUser

Guest
lol, niet eens gezien xD
je moet naar W20 aanvraag en aanbieding
maar dat leek mij al duidelijk :p
 

DeletedUser

Guest
Ik zal als eerste beginnen:

Ik ben op zoek naar iemand die skype heeft en ook minimaal een keer per dag bereikbaar is.
Minimaal 3 keer per dag online is.
Minimaal 18 jaar oud is en met ervaring op andere servers.
Een speler die een agressieve speelstijl heeft dus veel farmen enz.

Zelf heb ik op het moment een account met een dorp van bijna 2000 punten en een aardige leger maar ik sta ook open om op een andere account te spelen.

Als je aan de deze eisen voldoet en als je interessen hebt stuur maar een berichtje naar mijn skype account, Genaraln7 is mijn skype naam.

Groeten,

Genaraln7

Discriminatie:O
 

DeletedUser

Guest
Ja het is wel vroeg maar ik dacht ik open een Dual Partners forum waar je kan vragen of zoeken naar een dual (of meer) account.
Om deze forum overzichtelijk te houden aub alleen verzoeken posten als je wil reageren op iemands aanbod doe dat met een pm of ingame.
Als jou aanvraag vervuld is wilt u aub jou forum bericht ook verwijderen anders gaan mensen op berichten reageren die al lang verlopen zijn.

volgens mij loop jij een paar jaar achter :rolleyes:
 

DeletedUser9420

Guest
Ik zal als eerste beginnen:

Ik ben op zoek naar iemand die skype heeft en ook minimaal een keer per dag bereikbaar is.
Minimaal 3 keer per dag online is.
Minimaal 18 jaar oud is en met ervaring op andere servers.
Een speler die een agressieve speelstijl heeft dus veel farmen enz.

Zelf heb ik op het moment een account met een dorp van bijna 2000 punten en een aardige leger maar ik sta ook open om op een andere account te spelen.

Als je aan de deze eisen voldoet en als je interessen hebt stuur maar een berichtje naar mijn skype account, Genaraln7 is mijn skype naam.

Groeten,

Genaraln7

waar bestaat je leger uit ?

*in before the lock*
 

DeletedUser16899

Guest
Dual Partners? Daar is het W20 aanvragen topic voor. Daar kan iedereen zelf co's aanvragen en kunnen co's zich aanbieden.
Slotje ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan