Zoek leuk accountje hier

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3537

Guest
Zoek leuk accountje op w28 om vooral veel aanval te versturen opbouwen en weer knallen heb niet zin om veel te deffen.

Heb meer als 8 jaar ervaring dus weet van hoe en wat.

Email naar: raoulbermon@hotmail.com
 

DeletedUser

Guest
Beetje meer info? 8 jaar ervaring wil niets zeggen he, als je 8 jaar op noobaccounts hebt gespeeld...
De manier alleen al waarop je dit post zegt voor mij al genoeg.
 

DeletedUser3537

Guest
Beetje meer info? 8 jaar ervaring wil niets zeggen he, als je 8 jaar op noobaccounts hebt gespeeld...
De manier alleen al waarop je dit post zegt voor mij al genoeg.

Mijn ervaring loopt eigenlijk vanaf jaar of 8 terug heb namelijk eerst op .net servers gespeeld en toen later pas op .nl begonnen in W4.
Op W4 zat ik eerst in MOTTO met hoop vrienden van Catan en later toen de wereld verder gevorderd was ging ik naar het machtige Ares daar heb ik gespeeld tot ik +/-10 miljoen had.
Heb daarnaast nog op vele grote accounts gespeeld als hulpje omdat die accounts even wat minder gingen vanwege RL problemen of vakantie soms kort soms wat langer.
Na W11 en het account Togishi heb ik het even rustig aan gedaan omdat ik het even rustig aan wilden doen omdat ik vader werd en hier even van wilden gaan genieten.

Voor de rest ga ik niet allemaal opnoemen wat ik wel en niet kan want je zult begrijpen dat techniek/tactiek/tools/scrips na 8 jaar allemaal geen probleem meer is.
 

DeletedUser3537

Guest
Er zullen zeker wat accounts zijn maar men is natuurlijk bang dat er een verkeerd iemand op komt.

Ik help graag en als ik het niks vind geef ik account netjes weer terug.

Ik hoor het wel.

Mailen mag ook altijd: raoulbermon@hotmail.com
 

DeletedUser

Guest
Denk dat je best iemand van Time aanspreekt aangezien die boel daar zo inactief is als wat en meerdere accounts draaien door vv's ;)
 

DeletedUser67299

Guest
Denk dat je best iemand van Time aanspreekt aangezien die boel daar zo inactief is als wat en meerdere accounts draaien door vv's ;)

YOU WISH :D man jij denk alles te weten over Time he maar Time is belange niet inactief ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan