zoek een co.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser71505

Guest
Beste

Door omstandigheden is het team Lightning storm (W34) op zoek naar een nieuwe co.
Online tijden zijn te bespreken. (nachter),(ochtend)

Wat heb ik te bieden voor jou:
- Een top 60 account met veel potentieel
- Actieve & ervaren medespeler
- PA/AM/FA is aanwezig, bijdragen is uiteraard welkom
- Een account dat voldoende actie ziet en dus boeiend om op te spelen is.

Wat zoek ik in een co:
- Iemand die dit spel kent en het speelt op een faire manier
- De basisprincipes van TW, zoals snipen ed
- Motivatie (!)
- Dat je zelfstandig kan spelen en wat spelinzicht is daarbij dus zeker een pluspunt
- Skype
- Activiteit

Ik heb nog geen haast bij deze beslissing en als de juiste speler zich niet aanbiedt dan doen we het desnoods met een man minder.

Alvast bedankt,
Lightning Storm (Elias)
 

DeletedUser

Guest
Denk dat bij

Forum: Aanvragen & Aanbiedingen!

moet zijn :p
 

DeletedUser

Guest
afrader, backstabt momenteel al meerdere mensen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71505

Guest
backstap? Zeg me wie ik al gebackstap hebt man? haha Ja onze clears vliegen morghen de deur uit momenteel 24 edels :) die zijn morghen ook weg.

jason tis niet omdat je van justlikeus afgevlogen bent. Da je da hier moet komen uitwerken!!!

En ja we hebben even een groot pak bbdorpen geedelt voor wat snelheid van de troepen te hebben ons dorpen lagen 2 ,3 uur uit 1 heb da even laten korter maken maar nu zijn het weer spelers :)

afrader. Probeerd te scammen


Probeert te scammen :p ? ga ik men eigen acc stelen of zo. Kijk eerst op google wat het wilt zeggen man voor je het hier op het openbaar doet.
 

DeletedUser62454

Guest
ga jij eerst maar naar het aanvragen aandiebingen topic :eek:
 

DeletedUser71505

Guest
ik denk dat je de verkeerde voor je hebt

wa denk je nu da je de grote man bent of zo kom da voor me neus staan zou nieks liever hebben! met mensen beschuldigen voor nieks je weent als ene kind dat je er afgesmeten ben is alleen aan jezelf te danken met je dreigen!
 

DeletedUser

Guest
wa denk je nu da je de grote man bent of zo kom da voor me neus staan zou nieks liever hebben! met mensen beschuldigen voor nieks je weent als ene kind dat je er afgesmeten ben is alleen aan jezelf te danken met je dreigen!

Dit is het perfecte gedrag als je een co wil vinden, keep it up :rolleyes:
 

DeletedUser62799

Guest
Sws al afrader, gedraagt zich ingame ook als een kindje.
 

DeletedUser

Guest
wa denk je nu da je de grote man bent of zo kom da voor me neus staan zou nieks liever hebben! met mensen beschuldigen voor nieks je weent als ene kind dat je er afgesmeten ben is alleen aan jezelf te danken met je dreigen!

ik weet niet waar ik dit aan te danken hebt, maar zoals ik al zei denk ik dat je de verkeerde voor je hebt.
 

DeletedUser71505

Guest
Echt alle dan ga ergens anders spammen :) Nu da je geen tw meer speelt op w34 is het al wat rustiger in men pm's en vriendelijker :)
 

DeletedUser71505

Guest
Dit is het perfecte gedrag als je een co wil vinden, keep it up :rolleyes:


Wil je eens zijn skype bericht eens zien. Die gast verdiend niet beter vraag eens aan animals en al hoe ik echt ben :) das mijn gedrag niet.Die gast stalkt me precies.
 

DeletedUser

Guest
Wil je eens zijn skype bericht eens zien. Die gast verdiend niet beter vraag eens aan animals en al hoe ik echt ben :) das mijn gedrag niet.Die gast stalkt me precies.

Mensen die je niet kennen krijgen nu een indruk die anders is dan zo als je kennelijk echt bent, lijkt me niet de bedoeling als je een co zoekt? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan