zoek de DeletedUser

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
is het account dashba al gevonden?


Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

blond
, het gooien wijst denk ik op een heksactie. immers een beschermengel gooit niet specifiek iets, maar een heks kan wel een drankje gooien. verder lijkt het me handig als we in het blauw stemmen één persoon laten bekijken door blond. dan weten we zeker dat het de persoon is die wij gezien willen hebben en voorkomt liegen vanwege infectie mogelijk?

Gedegradeerd tot guest :confused2:
 
Reactiescore
942
ja ik ben ook guest maar waarom? wanneer is iemand deleted user en wanneer is iemand guest?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
hmm raar, hoe kan je berichten terugvinden van zo iemand dan?

Zoekbalk rechtsboven, username invullen en dan de oudste resultaten. Krijg je berichten waarin diegene is vernoemd en vaak staat er ook een bericht van het account zelf in de buurt.
 

Deleted User - 487971361

Guest
ja ik ben ook guest maar waarom? wanneer is iemand deleted user en wanneer is iemand guest?
vanwege de GDPR wetgeving mogen we inactieve accounts niet meer in ons bestand houden. Ook is het zo dat een forumaccount gekoppeld moet zijn aan het gameaccount. Is een account dus een jaar inactief geweest op game en forum of is het account niet gekoppeld aan een gameaccount, dan zijn deze accounts verwijderd. Je ziet dan dus geen naam meer op het forum
 
Reactiescore
1.449
Thnx Nonkel Jos. Wel jammer dat mijn naam er niet meer bij staat! Kan daar helemaal niks aan gedaan worden?
 

Deleted User - 487974942

Guest
DeletedUser34772 = edward van woodstock
toevallig tegengekomen

zou glenn zijn account verwijderd hebben omdat ik terug ben?
 
Bovenaan