Zo kan iedereen makkelijk in de top 10 komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
323
dat komt omdat 9995 gewoon de perfecte balans is. Je houd op die manier een perfect aantal troepen over en je gebouwen worden snel genoeg weer opgebouwd. Het is namelijk zo dat wanneer je een massa krijgt met kata's de dorpen achter het front meestal kapot gaan. Met een level 25 HQ worden deze dorpen misschien sneller opgebouwd maar met 2000 dorpen mis je flink wat troepen. troepen waarmee je meer had kunnen opvangen in de massa. Ook praten we over ongeveer 15 uur meer opbouwtijd. Ik zou het vreemd vinden als die 15 uur doorslaggevend zou zijn.

Dan heb ik nog liever 10019.. standbeeldje erbij ofzo. En tijdens een massa kunnen die 15 uurtjes heel belangrijk zijn, kan net het verschil zijn tussen dorpje behouden of dorpje kwijt.

Desnoods zet je alleen je frontdorpen op HQ 25 ofzow, maar het kan ideaal zijn.
 

DeletedUser13579

Guest
dat komt omdat 9995 gewoon de perfecte balans is. Je houd op die manier een perfect aantal troepen over en je gebouwen worden snel genoeg weer opgebouwd. Het is namelijk zo dat wanneer je een massa krijgt met kata's de dorpen achter het front meestal kapot gaan. Met een level 25 HQ worden deze dorpen misschien sneller opgebouwd maar met 2000 dorpen mis je flink wat troepen. troepen waarmee je meer had kunnen opvangen in de massa. Ook praten we over ongeveer 15 uur meer opbouwtijd. Ik zou het vreemd vinden als die 15 uur doorslaggevend zou zijn.

we praten dus over 12 dorpen dan, op 2000 dorpen heb je er dan 12 extra. heb je dus geen bal aan.

15 uur... als al je dorpen gekatad worden ben jij heel blij met die 15 uur per dorp hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan