Zo aan je einde komen

Reactiescore
24
Beste spelers,

Eigenlijk praat ik nooit hier, maar toch ga ik het maar eens doen dit alles te maken met hoe F. en P. weeral in elkaar steekt. We gaan het maar eens hebben over de ontslag van Ultimate Angel.

Je gaat zelf twee weken op vakantie, en ik zou vrijdag 29-07-2016 terugkomen. Dus ik heb maar uit voorzorg Account Manager aangeschaft, zodat ik toch wel kon blijven groeien. Af en toe heb ik wel even gelogd, om te kijken als alles nog stabiel liep. Maar toen was het vrijdagavond ik keek rond een uur of 23:00 op mijn account en ik zag al 300 incommings aankomen. Ik zelf dacht eerst even aan een fout, maar toen ik naar nader inzien mijn berichten bekeek. Zag ik dat ik al random gescout was, ik vond dit zeer vreemd het eerste wat eigenlijk tot mij doorging dat ze scouts wilden dumpen(Dat gaat om de ene speler Maygar) en dan gaan we ook maar even naar een andere speler ik krijg ook rond de 200 incommings van(KingH5). Ging er eigenlijk vanuit, dat bij KingH5 verkeerde coords zijn doorgegeven. Dus daarom heb ik het maar op het forum aangegeven, maar ik kreeg geen enkele antwoord op mijn bericht. Maar ik kreeg iets heel anders, opeens werd mijn account uit F. gezet. Maar nu gaan de buitenstaanders zich afvragen, waarom ik er uit ben gezet.

Ik ga niet veel geheim houden, want ze hebben jawel 2 conclusies getrokken; Ik ga ze dan ook maar eens noemen.

- Ik heb geweigerd om mee te doen aan Ship, dat is al de meest belachelijke conclusie die er is. Ik heb in zekere zin echt wel mee gedaan, maar ik zag zelf in dat het nogal nutteloos was om echt nog verder te gaan knallen. De enige target die ik kon aanvallen was Theonl2, heb ik ook gedaan. Maar ik zag zelf wel in dat dit erg nutteloos was, want mijn eerste massa moest nog aankomen en toen waren hun al met hun tweede massa bezig. Kortom ik moest in totaal een maand lopen, om me troepen weer terug te krijgen. Dus ik zag zelf in dat het nog niet zo effectief was, om het te gaan doen. Dus ik heb dat gezegd op het fora, en de meesten konden mijn beslissing goed begrijpen.

En als we nu maar een bezig zijn, ga ik ook maar gelijk de tweede conclusie er bij pakken. En dit gaat een lachwekkend verhaaltje worden, omdat dit echt veruit conclusie is waar ze geen enkele feit voor hebben.

- Bas; Er gaan dan bij vele spelers een licht branden, want hij heeft hier gespeeld op Ultimate Angel. En heeft 2 jaar lang met F. spelers gezeten, waar hij veel respect voor had. Maar daar is echt wel verandering in gekomen, F. beschuldigde Bas van spionage door de volgende personen (Meat & Zeehond). Maar feiten nee dat hadden ze nog niet, enkel maar beschuldigen van hun kant.

Bas heeft op mijn account samen gespeeld om het account weer op orde te maken. Dat werd in F. als een gevaar gezien, weer zoiets van waar zit het niveau van sommige mensen hier. Bas logde meestal eerder dan ik, en er komt altijd een blauw wolkje als er iets verschijnt op het fora. Die heb ik altijd geopend, en Bas heeft dat geen enkele keer geopend. Omdat hem geen ene moer boeide wat F. nu eigenlijk te bieden had. Toen hadden we conflict met Meat. ga ik niet veel over uitweiden en toen hebben we besloten dat Bas niet meer logt op Ultimate Angel. En dat heeft hij nooit gedaan, ik kan jullie IP adressen weergeven als je dat wil.

Maar ook hadden ze de conclusie, omdat Bas samenspeelt nou ja gedeeltelijk. Bas speelt samen met spelers van Ship op een andere wereld, dat vonden ze ook al een gevaar. Want ja dat mag niet, als je vijanden bent, dan moet je aan je eigen stam houden. Maar daar is hij al gestopt, omdat hij geen enkele motivatie had om te gaan spelen aldus dat hoorde ik van hem.

En dan gaan we naar ons laatste conclusie; Bas heeft informatie doorgegeven aan Ship, en wij samen hebben connecties met Ship. Ik weet dat Bas wel praat met Ship leden alhoewel ik meen dat het zelden is zou meestal dan over casual3 zijn. En natuurlijk geeft hij informatie door, alhoewel ze hebben nog geen feiten en die gaan ze ook niet krijgen. Maar ik moet volgens onze super leiding uit F. ook connecties hebben met Ship. Ik moest daar wel om lachen, want ik praatte nooit met Ship enkel met de The Incredible Tiger. dat was merendeels waar ik mee praatte. Dus ja dat waren hun conclusies nu kan ze iedereen even weten.

Maar toen vroeg ik uitleg over mijn ontslag, maar ik kreeg gelijk ook aanvallen binnen van mijn lieve vriend Meat. Jawel gewoon een oud stamlid, valt je ook maar gelijk aan. Dat ga ik dan maar even als stab betitelen, want waarom ik dat nu eigenlijk doe, dat is als volgt. Volgens hun werkte ik niet mee om Ship tegen te werken, maar ja toch staat mijn OS bij ezellinnetje en natuurlijk kunnen ze nu hun kansen pakken. Ik heb weinig defensief meer, om echt nog wat uit te gaan richten dus hier stopt het voor mij zeker op dit account.

Wat nu mijn conclusie is; Ik ben in zekere zin gestabt, ik word door 3 spelers aangevallen(Meat(F.) (Maygar(P.) (KingH5(P.) dat noemen ze toch stab neem ik aan.
Wat ik ook heb geleerd op deze wereld, dat deze wereld zeer laag niveau bezit. Dan hoef ik eigenlijk een aantal spelers van F. maar vooral aan te kijken. Ze vragen om elke aanval een vv, geeft wel aan hoe bang ze eigenlijk zijn voor aanvalletjes.
Ik weet natuurlijk niet hoe laag niveau de andere stammen hebben, maar dit geeft toch een beeld van casual weer.

Ik wens vooral Ship nu de overwinning toe, zeker na vrijdagavond sta ik achter jullie. Ik zou zeggen pak ze aan, ze hebben nu ieder geval een vv'er minder die iets zou willen doen. Ik zou zeggen dit was mijn verhaal en alle spelers F. & P. jullie doen o zo groot, maar in mijn ogen zijn jullie aantal nietsnutten.

Ik heb toch voor aantal spelers vooral respect (Fancy. - De Donalds - The Incredible Tiger) dit leken mij toch wel leuke spelers. Maar ja ik zou zeggen succes met deze stab wereld.

Met Vriendelijke Groet,
Ronny(Ultimate Angel)
 

DeletedUser

Guest
Ronny, respect kerel jij hebt in ieder geval account op orde gemaakt maar het blijkt toch dat voor noppes is.
En ja als je dan een leiding hebt, die je ook nog niet gelooft kun jij er maar weinig doen.

Ach ja wat moet je toch met aandachtstrekkers zoals Meat en P0stduif roepen meer, dan ze echt wat doen. Ik vind het eerder lachwekkend hoe het beleid is van F. :D :D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Jammer dat de omhooggevallen ambities van een bende noobs je jouw account kosten.

Je blijft een topspeler, 1 van de weinige op casual en het is een zonde dat je stopt.
 
Reactiescore
60
Beste leden van United Masters,

Is dat nou echt hoe jullie met elkaar om willen gaan. Neem dan op zn minst nog de moeite om iemand eerst te kicken en dan pas incommings te sturen. En als de enige reden is dat het account niet mee wilde doen met een massa op mij is dat al helemaal belachelijk. Volgens mij heeft iedereen nog altijd een eigen wil of hij/zij mee wilt doen aan een massa, of zo is het bij mij in ieder geval wel geweest.

Bas speelt inderdaad met een aantal van ons op casual drie heb ik begrepen, maar ook dat moet toch gewoon kunnen? Ik heb W29 gewonnen terwijl we gelijktijdig op W34 met elkaar in oorlog waren. Zoiets zou gewoon moeten kunnen, hoewel ik ook wel weet dat het af en toe lastige dilemma's geeft.

Ik heb btw ook een jaar of 3 met Extender in de stam gezeten op verschillende werelden, moet ik nu ook gekickt worden?

Dan nog even richting P.: ik had jullie nu toch wel hoger ingeschat, zeker KingH5 (maygar ken ik niet). Jammer dat jullie je door F. laten meepraten in zo'n onzinnige aanval. Anyway, het zal wel bij deze wereld horen.
 

DeletedUser

Guest
Beste leden van United Masters,

Is dat nou echt hoe jullie met elkaar om willen gaan. Neem dan op zn minst nog de moeite om iemand eerst te kicken en dan pas incommings te sturen. En als de enige reden is dat het account niet mee wilde doen met een massa op mij is dat al helemaal belachelijk. Volgens mij heeft iedereen nog altijd een eigen wil of hij/zij mee wilt doen aan een massa, of zo is het bij mij in ieder geval wel geweest.

Bas speelt inderdaad met een aantal van ons op casual drie heb ik begrepen, maar ook dat moet toch gewoon kunnen? Ik heb W29 gewonnen terwijl we gelijktijdig op W34 met elkaar in oorlog waren. Zoiets zou gewoon moeten kunnen, hoewel ik ook wel weet dat het af en toe lastige dilemma's geeft.

Ik heb btw ook een jaar of 3 met Extender in de stam gezeten op verschillende werelden, moet ik nu ook gekickt worden?

Dan nog even richting P.: ik had jullie nu toch wel hoger ingeschat, zeker KingH5 (maygar ken ik niet). Jammer dat jullie je door F. laten meepraten in zo'n onzinnige aanval. Anyway, het zal wel bij deze wereld horen.

Ronny heeft in zekere zin wel meegedaan aan de massa, de eerste massa op jou. Maar daar moest ons account voor een maand totaal lopen. Dus Ronny zag zelf dat het niet zo effectief was om het te gaan doen, wat elke noob wel kan begrijpen. En de andere leden kon hij niet aanvallen lag buiten zijn range.

En sorry ik ben al gestopt op casual 3 ik had wat tijd te kort en mijn motivatie was erg laag.
 
Reactiescore
24
Ik ga even iets wijzigen aan mijn verhaal, ik heb KingH5 als account er bij betrokken maar hij als persoon is er niet bij betrokken geweest hij moet onder vv staan. Alhoewel dat moet ik dan maar geloven.
 

DeletedUser

Guest
Meat 23.07.16 00:05
Beste Bas en Ronny,

Bij deze deel ik jullie mee dat jullie opstaande voet ontslagen zijn uit [ally]F.[/ally] om de volgende redenen:

-Jullie weigerden clears te sturen in de oorlog tegen [ally]SHIP[/ally] en negeerden daardoor het stambelang van [ally]F.[/ally] Jullie deden jullie eigen zin door niet naar ons te luisteren en enkel met 'fakes' naar buiten te komen. Hier bevind zich je verslagen tegenstanders in de oorlog tegen [ally]SHIP[/ally] na 97 dagen. Het weigeren deel te nemen aan massa's is daardoor voor ons al een reden genoeg voor ontslag.

-Bas loog dat hij 'gestopt' was maar logde nog 'af en toe' in op deze wereld. Meer dan genoeg voor een gestopte speler. Op een andere Casual wereld speelt hij samen met SHIP-leden. Dit wil zeggen dat er een vriendschapsband is tussen Bas (En eventueel Ronny) met SHIP. Jullie hadden dus beiden toegang op ons forum waardoor jullie voldoende kansen hadden om informatie door te lekken naar [ally]SHIP[/ally] waardoor onze aanvallen iedere keer niet-suucesvol waren. Ik ben benieuwd bij de volgende massa of [ally]SHIP[/ally] nog zo goed 'voorbereid' zal zijn.

Veel succes gewenst in de toekomst. Ik denk dat jullie dat wel zullen nodig hebben.

[player]Meat[/player]
 
Reactiescore
324
Ik herhaal mn woorden weer, achterlijke stabbers daar in F.

Ten eerste: geen bewijs dat Bas op UA speelde
Ten tweede: als dat het geval was, zou Bas zeker in staat zijn geweest de werelden gescheiden te houden. Een vriendschapsband betekent voor ons dat je fijn samen kan spelen op de ene wereld, maar ook fijn tegen elkaar kan spelen op de andere, gebeurt vaak genoeg op tw. (w47 speelde ik ook tegen stamleden op casual3 )
Ten derde: we hebben ook in Duck! gespeeld met Pascal (sly cooper), gaat hij nu ook gekicked worden?
Ten vierde: Ronny kennen we niet in SHIP (voor zover ik weet)
Ten vijfde: geen opzegtermijn na de kick? maar meteen aanvallen? stabstabstab
Ten zesde: het acc UA kon nauwelijks spelers van SHIP aanvallen.. logisch dat ze niet mee konden doen met die massa.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Verder zijn jullie gigantische noobs en heeft Lord Lexknight nog minder verslagen tegenstanders. Wanneer wordt die gekickt?

Verder had Meat als 3e slechte speler van F qua verslagen tegenstanders in de oorlog niets te zeggen. Om maar aan te tonen wat een hypocriete noobjes er daar de plak zwaaien :D
 
Reactiescore
60
Meat 23.07.16 00:05
Beste Bas en Ronny,

Bij deze deel ik jullie mee dat jullie opstaande voet ontslagen zijn uit [ally]F.[/ally] om de volgende redenen:

-Jullie weigerden clears te sturen in de oorlog tegen [ally]SHIP[/ally] en negeerden daardoor het stambelang van [ally]F.[/ally] Jullie deden jullie eigen zin door niet naar ons te luisteren en enkel met 'fakes' naar buiten te komen. Hier bevind zich je verslagen tegenstanders in de oorlog tegen [ally]SHIP[/ally] na 97 dagen. Het weigeren deel te nemen aan massa's is daardoor voor ons al een reden genoeg voor ontslag.

-Bas loog dat hij 'gestopt' was maar logde nog 'af en toe' in op deze wereld. Meer dan genoeg voor een gestopte speler. Op een andere Casual wereld speelt hij samen met SHIP-leden. Dit wil zeggen dat er een vriendschapsband is tussen Bas (En eventueel Ronny) met SHIP. Jullie hadden dus beiden toegang op ons forum waardoor jullie voldoende kansen hadden om informatie door te lekken naar [ally]SHIP[/ally] waardoor onze aanvallen iedere keer niet-suucesvol waren. Ik ben benieuwd bij de volgende massa of [ally]SHIP[/ally] nog zo goed 'voorbereid' zal zijn.

Veel succes gewenst in de toekomst. Ik denk dat jullie dat wel zullen nodig hebben.

[player]Meat[/player]
Vraag: is de eerste incomming verstuurd voor of nadat dit bericht is verstuurd. Verder vind ik het alsnog een slechte reden om iemand te kicken want wat tim zegt klopt, hij heeft niet eens het minste ODA van F. En bovendien wat kan hij eraan doen dat ik besluit om zijn clears te dodgen (overigens geldt hetzelfde voor meat, die stuurt zn clears wel iets vaker maar worden ook veel gedodged).

Overigens zegt wouter ook een waar woord: Sly Cooper zit/zat ook op casual 3 bij een aantal van ons in de stam. Als jullie het zo willen gaan spelen zou ik nog maar eens een paar accountjes gaan kicken. Leuke sfeer hebben jullie daar in F.
 

DeletedUser

Guest
Ik herhaal mn woorden weer, achterlijke stabbers daar in F.

Ten eerste: geen bewijs dat Bas op UA speelde
Ten tweede: als dat het geval was, zou Bas zeker in staat zijn geweest de werelden gescheiden te houden. Een vriendschapsband betekent voor ons dat je fijn samen kan spelen op de ene wereld, maar ook fijn tegen elkaar kan spelen op de andere, gebeurt vaak genoeg op tw. (w47 speelde ik ook tegen stamleden op casual3 )
Ten derde: we hebben ook in Duck! gespeeld met Pascal (sly cooper), gaat hij nu ook gekicked worden?
Ten vierde: Ronny kennen we niet in SHIP (voor zover ik weet)
Ten vijfde: geen opzegtermijn na de kick? maar meteen aanvallen? stabstabstab
Ten zesde: het acc UA kon nauwelijks spelers van SHIP aanvallen.. logisch dat ze niet mee konden doen met die massa.

Wouter dat eerste punt, mag jij wel weglaten. Want ik heb wel gespeeld, nouja merendeels geholpen voor Ronny. Maar verder niet, dat noem ik geen spelen meer, maar Ronny kon soms dingen niet doen. En dat ging ik dan voor hem opknappen, dat noem ik teamverband achterlijke F. noobs.
Ook al ben ik gestopt, ik heb hem op weg geholpen, niet zo erg lijkt mij.

En Ronny kennen jullie zeker niet, want die heeft nooit met jullie gesproken.

Vraag: is de eerste incomming verstuurd voor of nadat dit bericht is verstuurd. Verder vind ik het alsnog een slechte reden om iemand te kicken want wat tim zegt klopt, hij heeft niet eens het minste ODA van F. En bovendien wat kan hij eraan doen dat ik besluit om zijn clears te dodgen (overigens geldt hetzelfde voor meat, die stuurt zn clears wel iets vaker maar worden ook veel gedodged).

Overigens zegt wouter ook een waar woord: Sly Cooper zit/zat ook op casual 3 bij een aantal van ons in de stam. Als jullie het zo willen gaan spelen zou ik nog maar eens een paar accountjes gaan kicken. Leuke sfeer hebben jullie daar in F.

Ik heb uit Ronny zijn woorden moet horen. Dat er al 200 aanvallen liepen voordat ze eens met een bericht aankwamen. En toen zat die nog in de stam, maar ja toen kwam het verhaal met de grootste bullshit naar de kleine bullshit.
 

DeletedUser65921

Guest
Meat 23.07.16 00:05
Beste Bas en Ronny,

Bij deze deel ik jullie mee dat jullie opstaande voet ontslagen zijn uit [ally]F.[/ally] om de volgende redenen:

-Jullie weigerden clears te sturen in de oorlog tegen [ally]SHIP[/ally] en negeerden daardoor het stambelang van [ally]F.[/ally] Jullie deden jullie eigen zin door niet naar ons te luisteren en enkel met 'fakes' naar buiten te komen. Hier bevind zich je verslagen tegenstanders in de oorlog tegen [ally]SHIP[/ally] na 97 dagen. Het weigeren deel te nemen aan massa's is daardoor voor ons al een reden genoeg voor ontslag.

-Bas loog dat hij 'gestopt' was maar logde nog 'af en toe' in op deze wereld. Meer dan genoeg voor een gestopte speler. Op een andere Casual wereld speelt hij samen met SHIP-leden. Dit wil zeggen dat er een vriendschapsband is tussen Bas (En eventueel Ronny) met SHIP. Jullie hadden dus beiden toegang op ons forum waardoor jullie voldoende kansen hadden om informatie door te lekken naar [ally]SHIP[/ally] waardoor onze aanvallen iedere keer niet-suucesvol waren. Ik ben benieuwd bij de volgende massa of [ally]SHIP[/ally] nog zo goed 'voorbereid' zal zijn.

Veel succes gewenst in de toekomst. Ik denk dat jullie dat wel zullen nodig hebben.

[player]Meat[/player]

Goed dat ik dit topic nog lees, want dit is toch wel het meest hilarische dat ik de afgelopen maand gezien heb :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Binnen United Masters heb ik hier niemand over horen klagen. Dat wilt op zich al genoeg zeggen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Een grote verzameling van stabbers en nietsnutten met een paar normale spelers die door tijdsgebrek of interesse geen zin hebben in eerlijk spel.

Het verbaasd me echt heel hard dat jullie er niet over klagen hoor :eek::eek: Jullie hebben maanden aan een stuk aangetoond dat jullie het op geen andere manier kunnen.
 

DeletedUser65921

Guest
Maanden? De eerste actie op dit niveau die ik me herinner, tiger, mag je al bijna jaren noemen :p
 
Reactiescore
179
Binnen United Masters heb ik hier niemand over horen klagen. Dat wilt op zich al genoeg zeggen.

Nee, ik moet zeggen dat dit helemaal klopt(nod)
Maar laten we het maar gewoon ophouden dat het geen United Masters is, want dat woord "Masters" is van geen kant kloppend.
Laten we het maar gewoon houden op de United StabbersClub, dan zou je werkelijk veel indruk maken op deze wereld.

Laat ik maar niet op al het verdere ingaan, want ik lach mij echt kapot hoe de leiding van F. zich profileert. Ze hebben meer van dat blabla verhaaltjes, wat ook geen enkele waarde van goede inhoud weergeeft.
 

DeletedUser73697

Guest
Binnen United Masters heb ik hier niemand over horen klagen. Dat wilt op zich al genoeg zeggen.

Ik heb niet op Forum geklaagd maar wel in verschillende pm's.
Aangezien op forum klagen toch geen nut zou hebben heb ik het proberen op te lossen via een pm, totdat 1 of andere leider tot op heden geen reactie heeft gegeven nog.
Waarschijnlijk te bang om een verkeerd antwoord te geven of hij moet enorm goed nadenken over wat hij zegt.

In ieder geval vind ik dit een rare actie die ik zelf niet accepteer aangezien er geen echte bewijzen zijn getoond.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik heb niet op Forum geklaagd maar wel in verschillende pm's.
Aangezien op forum klagen toch geen nut zou hebben heb ik het proberen op te lossen via een pm, totdat 1 of andere leider tot op heden geen reactie heeft gegeven nog.
Waarschijnlijk te bang om een verkeerd antwoord te geven of hij moet enorm goed nadenken over wat hij zegt.

In ieder geval vind ik dit een rare actie die ik zelf niet accepteer aangezien er geen echte bewijzen zijn getoond.

Het is ver gekomen als je zo vuil speelt dat zelfs je eigen stabking het niet vindt kunnen :rolleyes2:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niet op Forum geklaagd maar wel in verschillende pm's.
Aangezien op forum klagen toch geen nut zou hebben heb ik het proberen op te lossen via een pm, totdat 1 of andere leider tot op heden geen reactie heeft gegeven nog.
Waarschijnlijk te bang om een verkeerd antwoord te geven of hij moet enorm goed nadenken over wat hij zegt.

In ieder geval vind ik dit een rare actie die ik zelf niet accepteer aangezien er geen echte bewijzen zijn getoond.

Ach de wonderen zijn de wereld nog niet uit, wij blijven wel. Maak je daar maar geen zorgen om, je kunt vrijblijvend bij ons joinen.
Wij maken gewoon het eind van de wereld mee:eek:
 
Bovenaan