Zipiii VS Keltvn/Kelt 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser34283

Guest
Wij van het account Zipiii verklaren de oorlog aan Keltvn en kelt 2. Ja, na weken, wat zeg ik? Maanden! Moet het er eindelijk eens van komen. Vrij frappant dat ik deze aankondiging schrijf, deze moet eigenlijk van de hoofdspeler komen. Helaas is die banned. Nja, /Care, terug na de boodschap. Wij irriteerden ons sterk aan onze buurt. Slechts Keltvn spelers en Cons. spelers en zinloze spelers en Faith.
Om de Faith. te bewaren, begonnen we maar met aanvallen op Keltvn. Van oud-kelt2-ers hoorden wij dat men wanhopig was: Ze hadden geen uitgroeimogelijkheden. De eerste aanval van schoener was een feit. Hij was blijkbaar opperslaaf van kelt 2 en Keltvn. Wie anders zou zo'n domme stap anders ondernemen...
Goed, na een lang onzingesprek met hem en terugdeinzende reacties van schoener, die ik tot mijn spijt heb weggegooid, kwamen we tot de conclusie dat er niets anders meer kon komen, behalve een oorlog. Man tot man. Helaas houden Kelten daar niet van. Ze hebben namelijk woeste punkkapsels, met gips doorlaten*. Ze spelen altijd met de hele stam, al gaat dat ook wel eens verkeerd. Nu is dat moment aangebroken. Want hun Keltic Vision stoot tegen Zipiii's oor.
2176-Audeo-Zip-III-Express.jpg


*
Krijgers

Volgens verslagen van Romeinse schrijvers waren de Kelten zeer krijgshaftig: ze streden dikwijls naakt met hun haren met kalk en leem opgestijfd tot een soort 'punkkapsel'. Vaak werkten de strijders zich op tot een staat van razernij/extase waardoor ze in de strijd geen vermoeidheid of angst meer voelden en doorgingen tot ze overwonnen of sneuvelden. Ook bij de Germanen werden deze 'berserkers' door de Romeinen waargenomen. Hun uiterlijk wordt beschreven als over het algemeen grote gespierde kerels, roodharig of blond met hangsnorren en vaak tatoeages op hun lichaam. Bij de strijd verfden ze hun lichamen met "oorlogskleuren". - Wikipedia

Alle gekheid op een stokje, hier een kaartje.
  • Groen=Zipiii
  • Wit=Keltvn
  • Paars=kelt 2
Kaartje:

En de bekende stats. Een stijgende lijn.
Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11
Kant 2: 1
Verschil: 10

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 89,967
Kant 2: 9,763
Verschil: 80,204

chart
 

DeletedUser54305

Guest
Nieuw spreekwoord 'wie tegen Zippi's oor stoot heeft het vlaggen'
 

DeletedUser

Guest
Doet me denken aan een soort van 1 tegen 100. Je hebt zelfs de hulp mogelijkheden die ze bij het echte spel ook hebben. 25%, 50% of 75% van je dorpen inleveren. Misschien kan je wel een dealtje sluiten met support daarover.

Succes, ik ben benieuwd of Keltic Vision op deze oorlogsverklaring ingaat.
 

DeletedUser22681

Guest
Doet me denken aan een soort van 1 tegen 100. Je hebt zelfs de hulp mogelijkheden die ze bij het echte spel ook hebben. 25%, 50% of 75% van je dorpen inleveren. Misschien kan je wel een dealtje sluiten met support daarover.

Succes, ik ben benieuwd of Keltic Vision op deze oorlogsverklaring ingaat.

We gaan voor de winst, wij zien het meer als weekend millionairs, wij gaan voor de miljoen.
 

DeletedUser26726

Guest
Als je gewoon Ome Lou opruimt ben je direct van die 2 flutstammen af :D
 

DeletedUser

Guest
Dan die vent op ruimen ( Cons licht daar wel goed voor :D

En natuurlijk ben ik voor Onze IA :)
 

DeletedUser42161

Guest
Hmm

we gaan echt af op 1 tegen 100 zekers ^^

Als zippii 25% bij ons inlevert is dat zijn 1ste hulplijn ^^
Levert hij 50% bij (C)ons in dan willen de oud Frozen leden die nu bij Cons zitten HEEL GRAAG de oude tijden herleven en Keltvn kloten.
Lever je 75% in wil Cons ook wel 1 gokje wagen ^^

en dit alles met 3 gezichten en 6 wenkbrouwen :verkenner:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan