zijn ze nu helemaal gek geworden bij support??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser11382

Guest
§6) Programmafouten

Iedere speler is verplicht kritische fouten direct te melden aan de support. Als je fouten in het systeem of gaten in de regels bewust uitbuit moet je rekening houden met een accountschorsing of andere straffen. Als je regelschendingen van andere spelers ondersteunt of probeert te verbergen zal je ook gestraft worden.
Voorbeelden:

* Als je merkt dat door het afbreken van eenheden meer grondstoffen terugkomen dan ze kosten, mag je dit niet uitbuiten en moet je deze fout melden.

* Als je merkt dat bij een boerderij met level 30 meer eenheden in je dorp zijn dan werkelijk is toegestaan, moet je dit melden.

* Als je meer premium punten krijgt dan waarvoor je betaald hebt dan moet je dit melden.


Of valt dit probleem niet onder deze regels ?
 

DeletedUser31521

Guest
Dat de spelers die er misbruik van gemaakt hebben de munten terug afpakken dat vind ik niet meer als normaal ....

Maar spelers straffen die lagen te slapen tijdens de bug.

Ik wist nog niet eens dat er een bug was geweest, tot die medeling van 15u. net...


DIT KAN NIET !!!!


En met moet er voor zorgen dat er geen BUG is. Fouten kunnen gebeuren, maar die mogen niet rechtgezet worden op de kap van spelers ( die notabene onschuldig zijn !!!! ) misschien sommige niet, maar daar heb geen weet van.
 

DeletedUser9556

Guest
Dat was dat Child. verhaal, bleek er toch gecheat te zijn?!

Ik heb het niet over Child, maar over het account rawberry, dat niet cheatte, vandaar ook het teniet maken van de ban :)

Wil ik maar zeggen dat tw soms fouten kan maken. Ik ben al blij dat ze destijds hun fout hebben rechtgezet, hopelijk gebeurt dit nu ook.

Verder niks meer over Child, anders dwalen we af.
 

DeletedUser31521

Guest
bekijk laatste 20 keer ingelogt... andere IPadres? Gehackt misschien, iemand die van de situatie gebruik wou maken? Of anders toon je dat je gewoon niet online bent geweest op dat moment?

Ik lag langs mijn vriendin te slapen, dus ik heb bewijs ....


Ik log 20 keer per dag in, dus ik kan niet terg gaan tot zaterdag nacht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan