zijn er ook nog kleine stammen die iets willen melden over leuke oorlogen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
het is een beetje veel Temp, dus wellicht zijn er nog andere leuke oorlogen die bezig zijn. Persoonlijke vetes...

er moet vast nog wel iets leuks te melden zijn..

Ceasar
 

DeletedUser27722

Guest
Hmmz.. Iets leuks melden.. Laat me denken.. Dit topic sucks? :rolleyes:
Als stammen oorlog hebben gaan ze dit wel op het AF zetten als ze er zelf goesting in hebben en niet in een gezamenlijk topic plaatsen. ;)
 

DeletedUser42569

Guest
Hmmz.. Iets leuks melden.. Laat me denken.. Dit topic sucks? :rolleyes:
Als stammen oorlog hebben gaan ze dit wel op het AF zetten als ze er zelf goesting in hebben en niet in een gezamenlijk topic plaatsen. ;)

hier sluit ik me volledig bij aan! :)
 

DeletedUser37432

Guest
ja maar ik kan je wel iets zeggen fobie mijn stam heeft oorlog verklaart aan sf (96k) klein oorlogje maar ja ze liggen in de weg en ook miss oorlog met s(tu)f (118k)
 

DeletedUser

Guest
OMG..
Zoals je al vaker is verteld, miss is het een slim idee om niet alleen letters en spaties te gebruiken,
maar ook komma's punten vraagtekens en uitroeptekens. Miss kan ik het dan de volgende keer wel in een keer lezen:p:eek:
 

DeletedUser38822

Guest
OMG..
Zoals je al vaker is verteld, miss is het een slim idee om niet alleen letters en spaties te gebruiken,
maar ook komma's punten vraagtekens en uitroeptekens. Miss kan ik het dan de volgende keer wel in een keer lezen:p:eek:

Inderdaad!
 

DeletedUser27722

Guest
ja maar ik kan je wel iets zeggen fobie mijn stam heeft oorlog verklaart aan sf (96k) klein oorlogje maar ja ze liggen in de weg en ook miss oorlog met s(tu)f (118k)

/Care? Wanneer zal je het doorhebben dat je je straalbelachelijk maakt en iedereen je gewoon uitlacht?

Zijn er nu geen mod's die achterlijke mensen bannen? Die zou toch eens in de regels moeten gezet worden: Achterlijke personen die zich belachelijk maken worden uit het forum gebanned tenzij ze na waarschuwing HUN MUILE TOE HOUDEN. :rolleyes: In plaats van brave forumposters te bannen omdat ze overijverig zijn met posts en her en der wat teveel berichten plaatsen die weinig met het onderwerp te maken hebben..
 

DeletedUser

Guest
/Care? Wanneer zal je het doorhebben dat je je straalbelachelijk maakt en iedereen je gewoon uitlacht?

Zijn er nu geen mod's die achterlijke mensen bannen? Die zou toch eens in de regels moeten gezet worden: Achterlijke personen die zich belachelijk maken worden uit het forum gebanned tenzij ze na waarschuwing HUN MUILE TOE HOUDEN. :rolleyes: In plaats van brave forumposters te bannen omdat ze overijverig zijn met posts en her en der wat teveel berichten plaatsen die weinig met het onderwerp te maken hebben..


Promo; het zal niet vaak voorkomen, maar hier ben ik het 100% mee eens:p
 

DeletedUser

Guest
/Care? Wanneer zal je het doorhebben dat je je straalbelachelijk maakt en iedereen je gewoon uitlacht?

Zijn er nu geen mod's die achterlijke mensen bannen? Die zou toch eens in de regels moeten gezet worden: Achterlijke personen die zich belachelijk maken worden uit het forum gebanned tenzij ze na waarschuwing HUN MUILE TOE HOUDEN. :rolleyes: In plaats van brave forumposters te bannen omdat ze overijverig zijn met posts en her en der wat teveel berichten plaatsen die weinig met het onderwerp te maken hebben..

yes, iemand die het snapt :D
pukkul misschien heb je eindelijk door dat iedereen zich aan je irriteert en post je vanaf nu alleen nog nuttige dingen :D.
 

DeletedUser23100

Guest
Mensen, laat iedereen een beetje in hun waarde hoe moeilijk dat in bepaalde gevallen ook is ;-)

Reageer dan niet op zulke posts, als je je er toch alleen maar aan irriteert.

Het afkraken van mensen op het AF is ook wel een soort macht der gewoonte geworden helaas.

En we dwalen hier wat af van het eigenlijke topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan