zijn er al oorlogen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
dat is waar, ik open dit topic gewoon weer op een ander tijdstip, misschien ook een andere titel

Aandachtshoer.... probeer deze dingen ietwat meer te visualiseren en schat het feit in dat we nog niet zo ver zijn. (momenteel..)

Dit soort topics zorgt alleen maar weer voor extra werk voor de mods. (Onnodig werk)

DeletedUser

Guest
Aandachtshoer.... probeer deze dingen ietwat meer te visualiseren en schat het feit in dat we nog niet zo ver zijn. (momenteel..)

Dit soort topics zorgt alleen maar weer voor extra werk voor de mods. (Onnodig werk)

ten eerste ben ik geen hoer,

en ten tweede heb ik gezegd diet topic later weer eens te openen, sorry, dat ik het geopend hebt

en ten derde dit is een belediging, ik vind het jammer dat ik dit niet kan melden!!:mad:

DeletedUser

Guest
Aandachtshoer en Hoer is een enorm verschil qua betekenis.

DeletedUser

Guest
maar toch: hoer is hoer!! en of daar nu een woordje voor staat het is en blijft volgens mij een belediging!!

DeletedUser

Guest
maar toch: hoer is hoer!! en of daar nu een woordje voor staat het is en blijft volgens mij een belediging!!

Ehm...

Een hoer is een ander woord voor prostituee wat heel toevallig een beroep is.
Zowel mannen als vrouwen werken als prostituee... (bla bla bla etc.)

Als ik je voor "Advocaat" uitmaak, is dat dan ook een belediging? :rolleyes:

Ten tweede: Voordat je gaat blaten (Ik blaat, jij blaat..), zoek eerst de betekenis op voor "aandachtshoer" voordat je met rare spammende niet-goed-geargumenteerde berichten komt.

DeletedUser

Guest
Als ik je voor "Advocaat" uitmaak, is dat dan ook een belediging?
nee is geen belediging, maar goed,
en machiel zegt dat het dit betekent:
Aandachtshoer = Iemand die veel aandacht wilt.
dus heb ik me vergist, sorry, ik dacht dat je mij uitmaakte voor hoer, mijn excuses

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4342

Guest
*kuch* nou dacht ik nét zo'n goeie te hebben *kuch*

DeletedUser

Guest
Hier is vrees ik geen on-topic

nu al een oorlog zou dom zijn

DeletedUser

Guest
Lijkt mij slim... Open het maar weer over een half jaar ofsow ^^

Status