Zijn Cryptomunten een gevaar of onderdeel van het huidig monetair stelsel?

Reactiescore
1.468
Ik zal allereerst toegeven dat ik het filmpje niet heb gezien en eigenlijk niet wil zien ook :p
Als je een bron hebt naast dat filmpje, graag :)

Wel ben ik benieuwd waar dat bovenste screenshot boven je stukje over acchain vandaan komt, dat screenshot zegt op zich namelijk 0,0.

De huidige vorm van crypto's is iig zodanig opgezet dat alles moet worden geverifieerd door miners. Waardebepaling vanuit 1 punt is technisch momenteel simpelweg niet mogelijk tenzij je een compleet nieuwe techniek bedenkt die vrijwel geen overeenkomsten heeft met de.vorm.van crypto's en blockchain zoals wij die nu kennen.

Voor wie is een transactie zichtbaar, denk daar maar over na;). Dan de anonimiteit is wel gevaarlijk, logischerwijs dat de criminele wereld cryptocurrencies zo populair vinden.

http://www.daytondailynews.com/busi...use-bitcoin-illegally/ispfn3mqvwWcsPRI1AKC0L/

Transacties tussen twee bitcoinadressen zijn ALTIJD zichtbaar. Enige wat niet zichtbaar is zijn de namen achter de adressen, daarom dus dat die ID check er aan komt.
 

DeletedUser78666

Guest
Ik zal allereerst toegeven dat ik het filmpje niet heb gezien en eigenlijk niet wil zien ook :p
Als je een bron hebt naast dat filmpje, graag :)

Wel ben ik benieuwd waar dat bovenste screenshot boven je stukje over acchain vandaan komt, dat screenshot zegt op zich namelijk 0,0.

De huidige vorm van crypto's is iig zodanig opgezet dat alles moet worden geverifieerd door miners. Waardebepaling vanuit 1 punt is technisch momenteel simpelweg niet mogelijk tenzij je een compleet nieuwe techniek bedenkt die vrijwel geen overeenkomsten heeft met de.vorm.van crypto's en blockchain zoals wij die nu kennen.



Transacties tussen twee bitcoinadressen zijn ALTIJD zichtbaar. Enige wat niet zichtbaar is zijn de namen achter de adressen, daarom dus dat die ID check er aan komt.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2588818.0

Niet echt zin om alles puur te screenen, maar volgens mij is dit het wel. Wat jij zegt is wat men nu denkt hoe cryptomunten etc. in elkaar zit. Heel mijn betoog is bedoeld om te laten zien dat niets is wat het lijkt en dat het mogelijk anders in elkaar steekt dan jij en ik denken. Discussiepunt is dus niet om uit te leggen wat het is, maar om te weerleggen waarom de redenatie van diegene in het filmpje niet kan kloppen.

Groetekes
 
Reactiescore
1.468
Als ik het goed begrijp kan dus die acchain beïnvloed worden door het IMF? Broncode staat gewoon publiek, dat zou dan eenvoudig te bewijzen zijn toch?
 

DeletedUser78666

Guest
Als ik het goed begrijp kan dus die acchain beïnvloed worden door het IMF? Broncode staat gewoon publiek, dat zou dan eenvoudig te bewijzen zijn toch?

Nee dan begrijp je het niet de acchain is juist bedacht door het IMF om wat meer controle te hebben over de cryptocurrencies. Zodat er niet meer uit anonimiteit kan worden gehandeld etc.
 
Bovenaan