zijn buitenlanders verboden op tw.nl?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
zijn mensen uit andere landen die hun eigen taal spreken verboden op tribalwars.nl:confused: :confused: :confused:
 

DeletedUser

Guest
ik dacht het wel, ik heb ooit eens gelezen op het forum, dat iedereen nederlands moest spreken, maar zeker weten doe ik het niet (ben vergeeetachtig):D :D
 

DeletedUser2826

Guest
Indien je ederelands spreekt, ben je hier welkom zo niet ben je hier eigenlijk niet welkom.

Dan zul je naar de tw van jouw taal moeten gaan ...
 

DeletedUser

Guest
Mij zou het niet veel kunnen schelen als er iemand uit mijn stam niet nederlands is, alleen als ie slecht speelt zou ik hem wel aangeven :p
 

DeletedUser

Guest
:mad: :mad: :mad: staat duidelijk in de regels hoor:
§9) Taalgebruik
Tribalwars.nl is een nederlands spel. De enige taal die gebruikt wordt is nederlands, omdat iedereen dat begrijpt! Alle beschrijvingen en profielen moeten in het nederlands geschreven worden. Het is niet toegestaan stammen te gronden voor één nationaliteit of spraak en anderstalige spelers uit deze stam uit te sluiten. Wij antwoorden alleen in het nederlands en support-aanvragen of mededelingen geschreven in andere talen worden door ons niet beantwoord. Het herhaaldelijk misachten van deze regels voert tot een accountschorsing.
 

DeletedUser

Guest
:mad: :mad: :mad: staat duidelijk in de regels hoor:
§9) Taalgebruik
Tribalwars.nl is een nederlands spel. De enige taal die gebruikt wordt is nederlands, omdat iedereen dat begrijpt! Alle beschrijvingen en profielen moeten in het nederlands geschreven worden. Het is niet toegestaan stammen te gronden voor één nationaliteit of spraak en anderstalige spelers uit deze stam uit te sluiten. Wij antwoorden alleen in het nederlands en support-aanvragen of mededelingen geschreven in andere talen worden door ons niet beantwoord. Het herhaaldelijk misachten van deze regels voert tot een accountschorsing.

weet ik, maar ik zou het niet te serieus nemen, want andere leden willen ook wel eens een andere server proberen
 

DeletedUser

Guest
Jaja, ik ken de regels; maar ik stoor me er niet aan als iemand bijvoorbeeld engels spreekt; dat snapt toch iedereen :p

BTW misschien leer je nog iets :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan