Zero vs Vision

DeletedUser25172

Guest
He.. Kikker staat wel derde nu ja.! 5 Miljoen achter mij..:) Zolang die eerste plaats voor mij is, wordt daar niet mee gegoocheld!:p
 

DeletedUser

Guest
Speel natuurlijk niet sollo al licht die oda wel groten deels aan mij tijn kwam nooit verder dan rang 10-15 :) En oxi het is je gegund en ik weet het willem me af gedrag is kut. Net als jij en edith hier ingame spelen en zich gedragen in de stam. O: Echte team players man. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Speel natuurlijk niet sollo al licht die oda wel groten deels aan mij tijn kwam nooit verder dan rang 10-15 :) En oxi het is je gegund en ik weet het willem me af gedrag is kut. Net als jij en edith hier ingame spelen en zich gedragen in de stam. O: Echte team players man. :eek:

oda rang is ook ontzettend belangrijk zeg. :rolleyes:

Verder, ik speel niet op Virtuez, nooit gedaan in de laatste 8-12 maanden, ik vind het alleen leuk wat te zeveren daar. :D Als ik echt actief ben en ik er het nut van inzie ben ik inderdaad een teamplayer.
 

DeletedUser24823

Guest
Team player ben je niet alleen als het je uitkomt volgens mij...;)
 

DeletedUser52179

Guest
Speel natuurlijk niet sollo al licht die oda wel groten deels aan mij tijn kwam nooit verder dan rang 10-15 :) En oxi het is je gegund en ik weet het willem me af gedrag is kut. Net als jij en edith hier ingame spelen en zich gedragen in de stam. O: Echte team players man. :eek:

Ik maak hier uit op dat je edith (virtuez) en willem (ex-virtuez) slechte spelers vind?

Als zij al slecht zijn, wat ben jij dan? :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Kijk na jezelf je kan niks anders dan overal de kantjes er van af lopen en geloof daarom ook geen reet ervan dat jij op die nieuwere werelden zelfs zo actief zou zijn. :eek:
 

DeletedUser52179

Guest
Kijk na jezelf je kan niks anders dan overal de kantjes er van af lopen en geloof daarom ook geen reet ervan dat jij op die nieuwere werelden zelfs zo actief zou zijn. :eek:

Ja, daar hadden we het ook inderdaad over, we hadden het over dat of ik actief zou zijn op een nieuwe wereld. :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kijk na jezelf je kan niks anders dan overal de kantjes er van af lopen en geloof daarom ook geen reet ervan dat jij op die nieuwere werelden zelfs zo actief zou zijn. :eek:

Jij vindt blijkbaar erg lastig om bij het ondwerp van de disucssie te blijven. :rolleyes:

Maar om dan even te antwoorden, hij is WEL actief op nieuwe werelden, nuja, meestal dan. :D
 

DeletedUser52179

Guest
Jij vindt blijkbaar erg lastig om bij het ondwerp van de disucssie te blijven. :rolleyes:

Maar om dan even te antwoorden, hij is WEL actief op nieuwe werelden, nuja, meestal dan. :D

Laat F. maar lekker lullen joh, hij weet duidelijk niks van mij af en hij ontwijkt de vragen door van onderwerp te veranderen, triest imo, maarja zo is hij nu eenmaal.
 

DeletedUser

Guest
och och och vision toch. Dat word aankomende week naar de sport school. Troepen moet je altijd fit houden zet ze op de loop band. En ipv een flesje water. Doe je gewoon een biertje erneer zetten dan lopen ze hard genoeg. ;)
 
Bovenaan