Zero VS LIEF

DeletedUser56695

Guest
Update !

Wat is er verleden week gebeurd ?
Nou we pakken even de stats erbij.

Zijde 1:
Stammen: Zero
Zijde 2:
Stammen: LIEF

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 70
Kant 2: 4
Verschil: 66

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 640,315
Kant 2: 34,271
Verschil: 606,044

chart


Zoals je kan zien 64 dorpen winst voor Zero.

Als we ons er meer in gaan verdiepen zien we een massa vanuit 2 kanten.
En massa van de kant van Zero, en een Massa van de kant van LIEF.
Alleen bij de ene valt het op en bij de andere niet.

Zullen we is kijken wie de doel witten warren van Zero ?
Jan 1 en Helimund warren de doel witten van Zero.

Eens kijken wat heb Jan 1 verloren ?
Zijde 1:
Stammen: Zero
Zijde 2:
Spelers: jan 1

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 39
Kant 2: 1
Verschil: 38

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 362,820
Kant 2: 8,832
Verschil: 353,988

chart

Eens kijken wat heb Helimund verloren ?
Zijde 1:
Stammen: Zero
Zijde 2:
Spelers: helimund

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 22
Kant 2: 2
Verschil: 20

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 195,441
Kant 2: 16,795
Verschil: 178,646

chart


En nu gaan we het omdraaien.
Wie had LIEF gekozen als Massa target ?
EdwinEV was het doel wit van LIEF.
Aangezien ik het zelf ben weet ik nog precies hoe veel incommings het warren.
Het warren +/- 1500 incommings.
Zullen we is kijken hoe veel LIEF daar mee is opgeschoten ?
Zijde 1:
Spelers: edwinEV
Zijde 2:
Spelers: jan 1

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11
Kant 2: 1
Verschil: 10

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 98,997
Kant 2: 8,832
Verschil: 90,165

chart

10 Dorpen verlies voor LIEF ?
Tijdens een Massa vanuit hun kant ?
" Ik vroeg me vanmiddag af tijdens wiskunde hoe kan het dat LIEF maar 1 dorp te pakken kreeg en ook al weer kwijt is ?"
" Zijn wij nou zo goed ? Of zijn hun nou zo slecht ? "
Ieder geval ik zou me diep en diep schamen !
Maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag, dus dit hoor ik graag van een LIEF'er.


Dit was mijn update'je.
 

DeletedUser

Guest
Bij deze wil ik zero feliciteren met het feit dat ze overall tegen lief een kleine winst laten zien. Per slot van rekening vallen de stats tegen Cons, Vision en FFC zwaar negatief uit, dat het logisch is dat onze lieve nulletjes tevreden zijn met een kleine winst tegenover Lief.

Zijde 1:
Stammen: Zero, SPA!
Zijde 2:
Stammen: LIEF

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 709
Kant 2: 556
Verschil: 153

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6,637,073
Kant 2: 5,190,763
Verschil: 1,446,310

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50794

Guest
Bij deze wil ik zero feliciteren met het feit dat ze overall tegen lief een kleine winst laten zien. Per slot van rekening vallen de stats tegen Cons, Vision en FFC zwaar negatief uit, dat het logisch is dat onze lieve nulletjes tevreden zijn met een kleine winst tegenover Lief.

Zijde 1:
Stammen: Zero, SPA!
Zijde 2:
Stammen: LIEF

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 709
Kant 2: 556
Verschil: 153

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6,637,073
Kant 2: 5,190,763
Verschil: 1,446,310

chart

Wij groeien gewoon naar links, terwijl vision rechts ons opschuift, en jullie van onder:p

Dan zitten wij rim en slaan we terug xD

Yes, this is a dream:)
 

DeletedUser

Guest
Wij groeien gewoon naar links, terwijl vision rechts ons opschuift, en jullie van onder:p

Dan zitten wij rim en slaan we terug xD

Yes, this is a dream:)


Gaat inderdaad verbluffend hard. Toen je dit topic opende op 16 augustus 2011, 16:31 was de totale winst op Lief 158 dorpen. Bijna twee maanden later is dit 153 dorpen. Oftewel 2 maanden battelen heeft een verlies opgeleverd van 5 dorpen voor zero.
 

DeletedUser50794

Guest
Ja, dat kun je niet vergelijken hé. Misschien was net daarvoor een massa van ons af, en begonnen hun net;)

Je moet gewoon of, over all time kijken of per massa.
 

DeletedUser25172

Guest
Je kan ze wel vergelijken.. Variaties zijn er natuurlijk altijd. En dit geeft maar gewoon aan dat jullie in de afgelopen twee maanden zelfs bij LIEF niks zijn opgeschoten..:p (No offense LIEF :p)
 

DeletedUser

Guest
Ja, dat kun je niet vergelijken hé. Misschien was net daarvoor een massa van ons af, en begonnen hun net;)

Je moet gewoon of, over all time kijken of per massa.

Mark, je bent een lieve jongen. Maar wil je niet termen als massa en zero in dezelfde zin gebruiken. Je kunt beter spreken over massa gepruts dan over massa aanvallen. ;)
 

DeletedUser50794

Guest
Mark, je bent een lieve jongen. Maar wil je niet termen als massa en zero in dezelfde zin gebruiken. Je kunt beter spreken over massa gepruts dan over massa aanvallen. ;)

Lol, ik wist wel dat jij geen hoge hoed van ons op had :p.

Maar toch, we zijn hier in Zero VS LIEF, dus hier mogen we wel spreken van een massa, omdat het vergeleken met LIEF veel meer clears zijn + minder gepruts als bij jullie :p

Maar ik zal het in Zero vs Ffc wel niet meer gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Lief is inderdaad dom bezig gezien sommige leden noodgedwongen met off soms moeten deffen. Als lief net zo goede lui op hun accounts had als vision en betere van FFC. Hadden een aantal leden aan die kant ook al weg geveegd geweest.
 

DeletedUser

Guest
Lol, ik wist wel dat jij geen hoge hoed van ons op had :p.

Maar toch, we zijn hier in Zero VS LIEF, dus hier mogen we wel spreken van een massa, omdat het vergeleken met LIEF veel meer clears zijn + minder gepruts als bij jullie :p

Maar ik zal het in Zero vs Ffc wel niet meer gebruiken.

Het is een team spel. Als je puur kijkt op spelersniveau dan heeft zero echt wel leuke spelers. Alleen als collectiviteit bakken ze er geen malle moer van.
 

DeletedUser50794

Guest
Het is een team spel. Als je puur kijkt op spelersniveau dan heeft zero echt wel leuke spelers. Alleen als collectiviteit bakken ze er geen malle moer van.

Waar ligt dat dan aan volgens jou? ;)
 

DeletedUser56695

Guest
Bij deze wil ik zero feliciteren met het feit dat ze overall tegen lief een kleine winst laten zien. Per slot van rekening vallen de stats tegen Cons, Vision en FFC zwaar negatief uit, dat het logisch is dat onze lieve nulletjes tevreden zijn met een kleine winst tegenover Lief.

Zijde 1:
Stammen: Zero, SPA!
Zijde 2:
Stammen: LIEF

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 709
Kant 2: 556
Verschil: 153

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6,637,073
Kant 2: 5,190,763
Verschil: 1,446,310

chart


Dit is dan ook het "Zero Vs. LIEF" topic.
En niet het Zero Vs. Vision of Zero Vs. ~FFC~ of makkelijk gezegd het Zero Vs. W11 topic.
En je kan wel zeggen dat wij kleine winsten maken op LIEF.

Maar als je even realistisch kijkt, het is W11 Vs. Zero.
Omdat wij de kern van w11 zijn grenzen wij met alle top stammen van W11.
En wij hebben ook oorlog met die top stammen als je ze nog een keer wild horen : Vision,~FFC~,LIEF,Cons.
Dus 4 top stammen Vs. Zero ook al vallen ze apart aan.
Dan lijkt mij het goed dat wij winst maken op 1 van die stammen daarvan.
Ook al zijn ze klein, de aanhouder wint.

Maar zoals ik al aangaf dit is het Zero Vs. LIEF topic en niet het Zero Vs. W11 topic.
Mark, je bent een lieve jongen. Maar wil je niet termen als massa en zero in dezelfde zin gebruiken. Je kunt beter spreken over massa gepruts dan over massa aanvallen. ;)

Dus o zo grote/goede Gent wij Zero mogen niet praten over een Massa ?
En LIEF wel ?
Zoals je kan zien wint LIEF maar 1 dorp en verliest hem gelijk daarna bij een Massa van hun.
 

DeletedUser

Guest
Waar ligt dat dan aan volgens jou? ;)

Antwoord op die vraag is simpel. Teveel egoïsten welke elkaar niet ondersteunen. Gecombineerd met een matige leiding en een matige aanvalscoordinatie. Tel daar nog het slechte positiespel bovenop qua clustervorming en diplomatie en je komt uit op een matige stam.
 

DeletedUser56695

Guest
Antwoord op die vraag is simpel. Teveel egoïsten welke elkaar niet ondersteunen. Gecombineerd met een matige leiding en een matige aanvalscoordinatie. Tel daar nog het slechte positiespel bovenop qua clustervorming en diplomatie en je komt uit op een matige stam.

Gent raar genoeg ben ik het deels met je eens.
Maar er is niet voor niks een nieuwe Leiding in Zero gekomen.
Die leiding is er gekomen omdat we in zagen dat het niet goed gaat.

En daar zal dus wat aangedaan worden.
 

DeletedUser

Guest
O.a jij ja en ik weet van jezelf dat je het beste voor hebt. Maar alleen de leiding red het nooit. Het moet van de leden komen. En net van die vaste groepen. Maar van elk lid. Die laatste reorgaisatie voordat jij leider werd klopte ook niet geheel. Na ( Mij mening. ) Maja hierbij wens ik beide stammen succes in de strijd. Ik weet dat beide stammen Hun krachten beter zouden kunnen benutten. Maar natuurlijk is dat overal wel zo :)
 

DeletedUser27685

Guest
Tragikomisch dat die nieuwe leiding vooral uit de ex-Sinner leiding bestaat, ben benieuwd hoe lang dat zal duren :D

En wat is de rol van de Leiding Interne Zaken? Behalve dan informatie proberen ontfutselen bij externe zaken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gezien sinner varianten niet lang bestonden. Niet lang lijkt mij. Maar het was in die varianten altijd gezzeliger. Dan het in zero was sinds begin dit jaar.
 
Bovenaan