Zelfmoord

DeletedUser7072

Guest
Hehe je analyse over Frankrijk klopt wel :D

Allemaal stokbroodvreters daar, hoef je niet bang voor te zijn. Maar ze hebben nog wel illusies van grandeur en weigen de Engelse taal te leren.
 

DeletedUser65921

Guest
Wat een veralgemeningen, ik durf er een miljoen op in te zetten dat in elk genoemd land minstens 10 mensen niet aan de beschrijving voldoen.
 

DeletedUser73016

Guest
Wat een veralgemeningen, ik durf er een miljoen op in te zetten dat in elk genoemd land minstens 10 mensen niet aan de beschrijving voldoen.

Nu belichaam jij even politiek correct links hoor. Als we alles moeten nuanceren, is er geen plaats meer voor een grap in de wereld.
 
Reactiescore
1.075
Amerikanen zijn allemaal macho's, rednecks en i love guns-type mannen die elke vrijdag naar de brico gaan. Italie is ook erg... Het woord macho is niet voor niets een Italiaans leenwoord. Griekenland en Spanje zijn op dat vlak trouwens niet veel beter. En in de Balkan wil je ook niet vertoeven. Engeland en Rusland hebben ook struis getypte mannen. IJslandse mannen zijn heel erg op zichzelf gesteld en verlegen wel. Japan is ook geen land voor watjes. En Turkije is ook een no-go zone, net zoals grote delen van Midden- en Zuid-Amerika en de islamwereld.

Ik denk dat Frankrijk, Canada en Oostenrijk op dat vlak doetjes als mannen heeft. Denemarken, Portugal, Nederland, Belgie, Duitsland, Ierland, Noorwegen, Zweden, Tunesie, Vietnam en China volgen.

ik hoop toch dat je dit niet serieus bedoeld :p macho is trouwens spaans :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73016

Guest
ik hoop toch dat je dit niet serieus bedoeld :p macho is trouwens spaans :p

ah oeps maar spanje is niet veel beter. Neen, ik bedoel niet serieus. Maar goed ja, als we denken aan mooie / knappe vrouwen, dan denken we ook spontaan aan een bepaald aantal landen (Zweden, Colombia, Venezuela, Brazilie, Mexico, Frankrijk, Spanje), of meisjes zullen aan Italianen, en soms Grieken/Turken denken. Hangt er ook vanaf wat je zoekt in een vrouw natuurlijk, en of je op zuiderse types valt of niet. Wanneer niet, zal Nederland, Finland, Noorwegen, IJsland, Polen, Estland, Duitsland, misschien Oekraine beter doen op je lijstje.
 
Reactiescore
2.191
Trouwens Stalov, het is jij die niet eens een woord of een reactie plaatst op het verhaal van Pedrosa, maar wel een mooie lap tekst neerzet om mij de grond in te boren. Maar een woord over Pedrosa. Een woord van medelijden. Een woord van begrip. Dat is er niet.

Ik heb dat wel gedaan gisteren. En vanmorgen had ik TOEVALLIG deze post geplaatst zonder dat ik rekening ermee hield dat het verhaal van Pedrosa hier werd gedaan (als dat al een ongeschreven regel is), dus draai de rollen eens om.

Jij bent dehene die zijn aandacht afneemt door er een gezamenlijke "laten we laki NOG MAAR EENS-aanvallen"-gangbang er van te maken. Jij bent EXACT het voorbeeld van wat er mis is met deze maatschappij. Jij bent EXACT HET TYPE MENS waarom ik het in de eerste plaats zo moeilijk heb. Of waarom ik me schaam om een man te zijn. Denk daar maar eens over na. Het zijn mannen zoals jij die het me al een heel leven moeilijk maken. Ook in tijden wanneer het niet "oh arme ik oh arme ik" was, maar wanneer in de eerste plaats al mijn zelfvertrouwen en levenslust werd afgenomen door jouw type.

Ben vooral trots op dat je al je problemen bij andere gaat aanwijzen.
 

DeletedUser73016

Guest
och ja

't zal ook mijn schuld zijn dat mijn ma me mishandeld heeft als ik een kind was. En mijn ma zei dat indertijd op de rechtbank. Ze legde ook de schuld op mij, terwijl ik vier jaar was, alsjeblief zeg.

gepest worden op school zal ook wel mijn schuld zijn. moest ik maar een beetje meer mannelijker, egoïstischer en een grotere klootzak voor zijn zodat ik niet uitgesloten zou worden.

maar iedereen zegt dat ik alles bij mezelf moet zoeken. ik zal wel geen geweldige persoonlijkheid hebben, en ik heb veel foute keuzes gemaakt (ook vooral in mijn kindertijd), en misschien één v/d redenen waarom ik nu liever geen keuzes neem (lees: actie neem). vergeet niet dat ik veel gevolgen van vroeger met me mee draag. was ik niet mishandeld, dan was ik misschien populairder op school. was ik populairder op school, dan had ik misschien nu wel meer zelfvertrouwen en levenslust. met meer zelfvertrouwen en levenslust, gaan ook weer veel nieuwe deuren open. alle problemen waar ik nu mee kamp zijn gevolgen die afstammen van het verleden.

maar ik wil hier niet meer over praten. het is toch altijd mijn schuld. het enige wat hier gedaan wordt, is mijn beeld over de maatschappij versterken. ik heb al gezegd dat ik me schaam om mens / man te zijn, en dit voor mij niet meer hoeft. ik heb nooit gekozen voor een leven, en ik denk dat anderen me dat recht moeten gunnen om me van mijn leven te beroven, dan zal ik misschien ook niet 10.000 fora gaan volspammen met depressieve shit en is iedereen van me af. win-win situatie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.191
Dus omdat jouw verleden kut is geweest, is iedereen kut en zijn we allemaal klootzakken. Omdat jij gepest werd zijn we allemaal pestkoppen. Omdat jij niet populair was waren we allemaal populair. Omdat jij mishandeld werd door je ouders worden we allemaal ouders die onze kinderen gaan mishandelen.

Het enige wat je doet is zelf de handdoek in de ring gooien zonder ooit er voor gevochten te hebben (want zo post je hier gewoon) en dan andere gaan verwijten dat het hun schuld is dat je dit doet. Kijk je fucking reactie op Stalov, die heeft hier enkel medeleven getoond en wat doe je: "mensen zoals jij zijn de reden..." roepen .

Daarna ga je zeggen dat je volle respect hebt voor mensen die zelfmoord plegen. Ben je gvd als baby op je kop gevallen... geen idee zeker hoeveel gezeik en pijn ze hun naasten aandoen die er wel voor ze klaar stonden. Nee tuurlijk niet want je hoeft niet egoïstischer te worden, dat ben je al voor de 100 procent.
 

DeletedUser73016

Guest
Tja.

Ik heb gewoon zelden tot heel weinig het tegendeel gezien, dus ik ben het geloof in de "goede" mens wel kwijt. Ik zeg niet dat ze bestaan, maar ze zien mij toch niet staan. In het algemeen is de mens een slecht wezen. Ik heb meer problemen met het overgrote merendeel dat "te laf" is om in te grijpen, dan de kleine groep die uiteindelijk ook pest. En in feite zijn dat juist de mensen die ook hulp nodig hebben. Pesten uitte zich bij mij vooral uit in keer op keer uitsluiten. En dat heeft mij emotioneel, mentaal en als mens geschaad, voor zover dat het al niet om zeep was. Want de schuld steek ik niet op pesters, ik steek de schuld op de maatschappij dat kapitalistisch, haatdragend en hypocriet is (het steunen van de LGBT-community en dierenrechten, maar uiteindelijk is een absolute minderheid veganist, en pest iedereen homo's tot ze er bij neervallen).

(want zo post je hier gewoon)

En hiermee bewijs je dat je zelf niet eens gelooft, wat je post. Anders zou je dit niet eens toevoegen. Ik ben moe en uitgeput. De levensenergie is weg, en neen, ik ga geen hulp zoeken. Ik heb al heel mijn leven hulp gehad, en het heeft nooit wat uitgehaald. Mensen zouden eens mijn wil moeten respecteren. Verder ben ik niet egoistisch, er is niemand die tenminste pijn zal hebben aan mijn dood. En ik blijf bij mijn mening dat ik mensen die zelfmoord plegen respecteer, want ik vind dat geen makkelijke keuze (anders had ik het al gedaan). Als je zelfmoord pleegt, dan is het laatste wat je bent toch wel een lafaard.

Maar goed, idc over je mening. Boeit me echt geen hol ofzo, en het enige dat ik gemeen heb met Stalov is dat we dezelfde psychiater of psycholoog hebben gehad. Voor de rest kan zijn mening, en hoe hij me telkens opnieuw de grond probeert in te boren, me gestolen worden. De mening van de gemiddelde Belg op het internet ken ik ondertussen al, maar toch dank je wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.191
En alweer volledig in de slachtoffer rol kruipen. Ja want zo wordt het leven een stuk beter!
 
Reactiescore
110
Een ding weet ik wel. Met alleen maar films kijken en posten op fora gaat je leven er echt niet beter op worden. Dan blijf je hangen in het negatieve. Nee, kijk naar wat je wel kan. Zoek een hobby of vrijwilligerswerk, ga sporten, of wat dan ook. Een zinvolle bezigheid is echt noodzakelijk als je uit die negatieve spiraal wilt stappen.
 

DeletedUser73016

Guest
Ik heb eens gekeken wat ik kan doen. Er zijn redelijk veel die ik kan doen. Een v/d dingen die ik zal doen is mijn internetleven wat gaan beperken, en dus zal ik vanaf vandaag terug inactief zijn op het TW forum, dus vaarwel mensen.
 

DeletedUser61134

Guest
Dezelfde psycholoog? Dat is grappig, wereld is toch weer klein ^^
Maar laat je niet pesten door de jongens op dit forum.

Zoals je misschien zelf zal ervaren zijn psychologen vaak mensen die op 1-2 symptonen focussen en deze eventueel verminderen op oplossen.
Jongens zoals PlanB, Notorious, Robbepoes en zogaande leren zichzelf ook weer 1-2 slechte symptomen aan in de tijd dat 1-2 verminderd of opgelost worden.
Zijn simpelweg hopeloze gevallen :eek:

De beste mentale hulp is gewoon dingen doen en jezelf afleiden zoals meneer Notorious ook al zei.
Dan kan je nog wel op het forum neuzen en films kijken, alleen op een lager pitje en de focus leggen bij het nieuwe verkennen.
 
Reactiescore
1.730
Ik heb eens gekeken wat ik kan doen. Er zijn redelijk veel die ik kan doen. Een v/d dingen die ik zal doen is mijn internetleven wat gaan beperken, en dus zal ik vanaf vandaag terug inactief zijn op het TW forum, dus vaarwel mensen.

Ga iets met weerkaarten doen.
 

DeletedUser75778

Guest
Ik heb met boosheid dit topic gelezen. Onbegrip ook, en verdriet. Ik hoop dat een ieder van jullie rust en geborgenheid mag ervaren. In het hier en nu op deze wereld, of erna.
 
Bovenaan