Tja.
Ik heb gewoon zelden tot heel weinig het tegendeel gezien, dus ik ben het geloof in de "goede" mens wel kwijt. Ik zeg niet dat ze bestaan, maar ze zien mij toch niet staan. In het algemeen is de mens een slecht wezen. Ik heb meer problemen met het overgrote merendeel dat "te laf" is om in te grijpen, dan de kleine groep die uiteindelijk ook pest. En in feite zijn dat juist de mensen die ook hulp nodig hebben. Pesten uitte zich bij mij vooral uit in keer op keer uitsluiten. En dat heeft mij emotioneel, mentaal en als mens geschaad, voor zover dat het al niet om zeep was. Want de schuld steek ik niet op pesters, ik steek de schuld op de maatschappij dat kapitalistisch, haatdragend en hypocriet is (het steunen van de LGBT-community en dierenrechten, maar uiteindelijk is een absolute minderheid veganist, en pest iedereen homo's tot ze er bij neervallen).
(want zo post je hier gewoon)
En hiermee bewijs je dat je zelf niet eens gelooft, wat je post. Anders zou je dit niet eens toevoegen. Ik ben moe en uitgeput. De levensenergie is weg, en neen, ik ga geen hulp zoeken. Ik heb al heel mijn leven hulp gehad, en het heeft nooit wat uitgehaald. Mensen zouden eens mijn wil moeten respecteren. Verder ben ik niet egoistisch, er is niemand die tenminste pijn zal hebben aan mijn dood. En ik blijf bij mijn mening dat ik mensen die zelfmoord plegen respecteer, want ik vind dat geen makkelijke keuze (anders had ik het al gedaan). Als je zelfmoord pleegt, dan is het laatste wat je bent toch wel een lafaard.
Maar goed, idc over je mening. Boeit me echt geen hol ofzo, en het enige dat ik gemeen heb met Stalov is dat we dezelfde psychiater of psycholoog hebben gehad. Voor de rest kan zijn mening, en hoe hij me telkens opnieuw de grond probeert in te boren, me gestolen worden. De mening van de gemiddelde Belg op het internet ken ik ondertussen al, maar toch dank je wel.