Zelfde MS

DeletedUser

Guest
Ik kreeg vandaag op een VV een (slechtgetimed) treintje, dus ik besloot van die even te snipen:D

Ok, het snipen lukte maar nu zie ik dat de OS (van mijzelf) en de 3e edel op exact dezelfde miliseconde aankomt. De OS wordt wel voor de aanval weergegeven, wilt dat dan zeggen dat die OS daar dan zal staan op het moment dat die edel aankomt, of dat die pas erachter aankomt, door dat hij later is verstuurd:confused:

Andere bevelen (17) Aankomst Aankomst in
VEEG vandaag om 16:29:16:613 uur 1:10:29
EDEL vandaag om 16:29:17:424 uur 1:10:30
The Circumference 021 vandaag om 16:29:17:550 uur 1:10:30
The Circumference 021 vandaag om 16:29:17:677 uur 1:10:30
EDEL vandaag om 16:29:17:677 uur 1:10:30
EDEL vandaag om 16:29:17:821 uur 1:10:30
363|701 (Rambaldi I) Sp=1000 (Pop: 1.000) vandaag om 16:29:18:025 uur 1:10:31
EDEL vandaag om 16:29:18:272 uur
 
Reactiescore
978
OMG, dat je dit durft te beweren over Dei :')

Haha, nog steeds boos dat je bent gekicked uit Dei doordat vele je niet moesten? Achja, is ook niets nieuws voor je. Je word door half w23 uitgekotst, half w18 en half w14. En ach, als het nog vijanden waren.. Maar helaas is grotendeels je ex stamgenoten.
 
Reactiescore
978
De laatste maand zit je amper op 5:eek:

Ja.. so? ;) Jij had het over 8 weken, ik ook. Het zou onterecht zijn mocht ik als reactie opeens een andere timeframe nemen, niet?
 

DeletedUser23694

Guest
Haha, nog steeds boos dat je bent gekicked uit Dei doordat vele je niet moesten? Achja, is ook niets nieuws voor je. Je word door half w23 uitgekotst, half w18 en half w14. En ach, als het nog vijanden waren.. Maar helaas is grotendeels je ex stamgenoten.

Poehpoeh, meneertje wilt weer een grote mond opzetten, met halve feiten en onwaarheden.
En jij wilt beweren dat Dei wel pro is? Net als Phalanx zeker :')
 
Reactiescore
978
Poehpoeh, meneertje wilt weer een grote mond opzetten, met halve feiten en onwaarheden.
En jij wilt beweren dat Dei wel pro is? Net als Phalanx zeker :')

Dus jij wilt beweren dat je niet gehaat word op die 3 werelden door je labiele acties?
Beide stammen moeten jouw niet, dat geeft ze in ieder geval al een pluspunt niet? ;)
 

DeletedUser23694

Guest
Dus jij wilt beweren dat je niet gehaat word op die 3 werelden door je labiele acties?
Beide stammen moeten jouw niet, dat geeft ze in ieder geval al een pluspunt niet? ;)

Je weet best dat het een enkeling in Dei was die tegen was, waaronder jouw kinderachtig persoontje. Maar goed, dit zijn ondertussen wel erg oude koeien en nemen niet weg, dat ik Dei nog steeds geen goede stam vind. Dat is mijn mening en daar zul jij gewoon mee moeten dealen, best moeilijk voor je. Maar je kunt het :D

Over w23, tuurlijk haten een aantal vijanden mij en zo hoort het ook ;)
 
Reactiescore
978
Je weet best dat het een enkeling in Dei was die tegen was, waaronder jouw kinderachtig persoontje.

Je spreekt je zelf al tegen. Eerst zeg je dat er enkel één was die tegen jouw toetreden was, daarna zeg je "waaronder blabla", wat suggereert dat er meerdere waren.

En ja, ik was inderdaad ook tegen jouw toetreden. Maar heb duidelijk ook vermeld aan de leiding dat het mijn persoonlijke mening was, en dat ik net zo ordinair w14 heb verlaten als jij. Ik heb mijn zin totaal niet doorgedrongen, en had er ook niets in te zeggen eigenlijk. Feit dat jij zoveel spelers op w14 een negatief beeld van je heb gegeven, was tot vele al direct aanleiding genoeg om je per direct te weigeren tot zelfs het account te kicken.

Maar goed, dit zijn ondertussen wel erg oude koeien en nemen niet weg, dat ik Dei nog steeds geen goede stam vind. Dat is mijn mening en daar zul jij gewoon mee moeten dealen, best moeilijk voor je. Maar je kunt het :D

Enkel en alleen omdat je er gekicked bent. Zo zit je nu in elkaar, als een stam je iets aandoet ben je zwaar tegen de stam en ga je met verwijten naar ze gooien. Dat deed je met bb/inf, dat deed je bij |P|, en nu doe je dat bij Dei. En w23 zal vast geen ander verhaal zijn schat ik zo in.

Als je Dei toch zo noob vond, waarom wou je dan zo dolgraag terugkeren en weigerde het account terug te geven. Achja, is toch wel overduidelijk dat jouw mening totaal op niets relevants gebaseerd is. Maar ok, ik vind het best dat dit jouw mening is, die overduidelijk meer op wraak gevoelens is gericht dan op sterk staande argumenten.


Over w23, tuurlijk haten een aantal vijanden mij en zo hoort het ook ;)

Dat is grappig, hoor toch echt genoeg negatieve verhalen van je ex stamgenoten. Iets met achtergelaten, aan hun lot over gelaten.... En dat terwijl je leider was als ik het goed begreep. Achja, zo typische weer om alleen aan je eigen hachje te denken.
 

DeletedUser23694

Guest
Je spreekt je zelf al tegen. Eerst zeg je dat er enkel één was die tegen jouw toetreden was, daarna zeg je "waaronder blabla", wat suggereert dat er meerdere waren.

En ja, ik was inderdaad ook tegen jouw toetreden. Maar heb duidelijk ook vermeld aan de leiding dat het mijn persoonlijke mening was, en dat ik net zo ordinair w14 heb verlaten als jij. Ik heb mijn zin totaal niet doorgedrongen, en had er ook niets in te zeggen eigenlijk. Feit dat jij zoveel spelers op w14 een negatief beeld van je heb gegeven, was tot vele al direct aanleiding genoeg om je per direct te weigeren tot zelfs het account te kicken.

Vreemd toch dat er zelfs een speler uit de stam stapte die het niet eens was dat ik van SpekkerT werd gekicked. Dat ik meerdere pm's in die laatste dagen kreeg van spelers die het not done vonden, hoe oa jij en bjorn en sake reageerde. Maar zoals gebruikelijk bij jou draai jij de feiten zo dat het beter in jouw straatje past.

Enkel en alleen omdat je er gekicked bent. Zo zit je nu in elkaar, als een stam je iets aandoet ben je zwaar tegen de stam en ga je met verwijten naar ze gooien. Dat deed je met bb/inf, dat deed je bij |P|, en nu doe je dat bij Dei. En w23 zal vast geen ander verhaal zijn schat ik zo in.

Mhaw, ik zei het ruim daarvoor al dat ik Dei naab vind. Wat! Ik zei het zelfs toen Viva nog bestond (weet je nog, die stam die jij de nek om hebt gedaan). BB/Inf heb ik nooit gespeeld, maar moet zeggen dat ik dat ik het knap vind dat Grego nog steeds bestaat ;)
Ik vind het namelijk echt niet zo'n prestatie van Dei om aan de top te spelen, terwijl ze rond om hen heen allemaal bg'tjes hebben, om zich op Grego te concentreren. En Teva kunnen we al helemaal geen stam noemen.

Als je Dei toch zo noob vond, waarom wou je dan zo dolgraag terugkeren en weigerde het account terug te geven. Achja, is toch wel overduidelijk dat jouw mening totaal op niets relevants gebaseerd is. Maar ok, ik vind het best dat dit jouw mening is, die overduidelijk meer op wraak gevoelens is gericht dan op sterk staande argumenten.
Ik keerde niet zomaar terug, ik kon al maanden loggen op SpekkerT. En ik had wel een potje tegen beat4life willen beuqen. Enig reden dat ik wat intensiever wilde gaan spelen was, dat ik las dat MansonM genaaid werd door een vieze actie van The Omen.
Ook heb ik niet geweigerd om MrMouse na zijn barbaren in de rim op SpekkerT te laten. Ik heb zelfs nog gepost op jullie forum, dat hij het account kon krijgen. Weer probeer je feiten zo te verdraaien en om mij in kwaad daglicht te plaatsen en het beter in jouw straatje te doen komen.
Wat ik wel grappig vind, is dat jij perse op deze oude koeien voort wilt breien, terwijl dit echt niks aan mijn mening over Dei gaat veranderen.

Ik vind een stam, die safe op bg's speelt, nu eenmaal geen topperT.

Dat is grappig, hoor toch echt genoeg negatieve verhalen van je ex stamgenoten. Iets met achtergelaten, aan hun lot over gelaten.... En dat terwijl je leider was als ik het goed begreep. Achja, zo typische weer om alleen aan je eigen hachje te denken.
Wil je nu echt over leiding hebben .Howlin? Wat jij met Viva deed was verre van netjes. Dan nog niet hebbende over de vieze hackspelletjes die je graag speelde in die tijd. Waarschijnlijk nu nog, maar daar heb ik gelukkig geen weet van ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan