Zelfde IP op school met klasgenoot

DeletedUser78314

Guest
Hoi,

Ik speel met een klasgenoot van mij tribalwars. Dit doen we ook als we op school zitten. We zitten ook in dezelfde stam en liggen vlakbij elkaar. Nu is het probleem dat als wij verbinding delen aanzetten op school, we elkaar niet kunnen ondersteunen , terwijl we bij elkaar in de stam zitten. Ook liggen we vlakbij elkaar en dus hebben we veel dezelfde farmdorpjes , maar kunnen we ze niet aanvallen als de ander hem reeds heeft aangevallen. Dit is dus erg irritant en dus is mijn vraag of we in de problemen kunnen komen als we de verbinding niet delen?

Mvg

Bob
 
Reactiescore
1.468
Als je je verbinding niet deelt en toch op het zelfde netwerk zit kan je elkaar ook niet ondersteunen. Omdat het dan zal lijken op een dubbelaccount zou dat problemen kunnen opleveren.
 

DeletedUser73204

Guest
Als je je verbinding niet deelt en toch op het zelfde netwerk zit kan je elkaar ook niet ondersteunen. Omdat het dan zal lijken op een dubbelaccount zou dat problemen kunnen opleveren.

Daar moet TW ook echt iets aan gaan doen. Door alle WiFi spots is dit een achterhaalde maatregel en geeft problemen. Ik ga ook niet meer byv bij een Mac TW spelen want je weet niet of er toevallig ook iemand anders speelt.
 

Deleted User - 24028

Guest
Daar moet TW ook echt iets aan gaan doen. Door alle WiFi spots is dit een achterhaalde maatregel en geeft problemen. Ik ga ook niet meer byv bij een Mac TW spelen want je weet niet of er toevallig ook iemand anders speelt.
Er is wel een verschil tussen in een mac eens loggen terwijl er nog iemand die je niet kent logt en tussen elke dag op school met 2 naast elkaar zittend loggen.

Bij dat eerste kom je niet in de problemen. Dat 2de mag volgens mij dan weer niet. Zo is het veelte gemakkelijk er 2 accies op na te houden en 1 enkel te bespelen op school bv. Al hebben ze steeds nog het toestel waar er op gelogt wordt, tenzij dit dan weer door school voorziene pc's zijn etc...
 

DeletedUser78314

Guest
Ja ik vind het ook al best riskant om op school tw te doen. Maar als je verbinding moet delen met iemand om niet geband te worden kun je eigenlijk niks doen met de ander qua ondersteuning enzo? Want ik speel ook met MN broer en wij hebben dus sws allebei verbinding gedeeld met elkaar, maar we kunnen dan niks voor elkaar betekenen...
 
Reactiescore
133
In het verleden werd er gezegd dat het TW-team kon zien welke IP's van scholen, bibliotheken, enz zijn en dat een gedeelde internetverbinding op die lokaties niet nodig is. Het zou immers niet best zijn als ontmoedigd wordt om je schoolgenoten op TW te krijgen, mond-tot-mond-reclame is alles voor TW.
Is dit tegenwoordig anders?
 
Bovenaan