Zelfde Internetverbinding

DeletedUser

Guest
Mag ik, als ik premiumpunten heb op dit account, die overzetten naar een ander account van mij die ik dan weer op een andere wereld inzet? Want je mag namelijk geen os sturen. Nu begrijp ik wel dat dit 2 verschillende werelden zijn. Maar mag het dan ook als ik naar mijn broer wil sturen op dezelfde wereld?
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij maakt dat niet uit hoor met PA. Je kunt er immers geen spelvoordeel mee krijgen door 2 accounts met PA te hebben, terwijl dit wel het geval zou zijn met OS sturen als je 2 accounts hebt ;)
 

DeletedUser

Guest
Daarom dacht ik ookal. Zou een beetje oneerlijk zijn, eerst koop je premium en dan kom je erachter dat je het op je verkeerde account hebt gekocht en niet mag overzetten xD
 

DeletedUser

Guest
Mag gewoon hoor, staat ook niet in de regels ;)

Regels zei:
Grondstoffenleveringen (zenden en ontvangen), gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning door spelers gestuurd die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en 24 uur daarna niet toegestaan

Nergens iets over PA, mag gewoon :)
 

DeletedUser

Guest
Ja.

Het gaat om waarde punten.
speltechnisch beinvloed je elkaar niet.

Volgens mij maakt dat niet uit hoor met PA. Je kunt er immers geen spelvoordeel mee krijgen door 2 accounts met PA te hebben, terwijl dit wel het geval zou zijn met OS sturen als je 2 accounts hebt ;)

Mag gewoon hoor, staat ook niet in de regels ;)



Nergens iets over PA, mag gewoon :)

Allebei heel erg bedankt voor de snelle antwoorden :D
 
Bovenaan