Zelfde continent

DeletedUser

Guest
Kan je met meerdere spelers in 1 continent geraken ?
Het zit namelijk zo, ikzelf en mijn man spelen allebei dit spel maar we zouden graag in hetzelfde continent zitten zodat we dicht bij elkaar zitten om eventueel zelf terug een stam op te richten:)
Is dit mogelijk en hoe doe je dit dan?
 

DeletedUser

Guest
:) dank voor je reactie;)
Ja in wereld 9 hadden we het geluk om niet zo heel ver van elkaar te liggen en hebben dan de stam POWER opgericht.
Maar in wereld 10 hadden we minder geluk:( zelfs na 2 keer proberen lukte dit niet.
Hoop dat het in wereld 11 wel lukt:)
 

DeletedUser

Guest
:) dank voor je reactie;)
Ja in wereld 9 hadden we het geluk om niet zo heel ver van elkaar te liggen en hebben dan de stam POWER opgericht.
Maar in wereld 10 hadden we minder geluk:( zelfs na 2 keer proberen lukte dit niet.
Hoop dat het in wereld 11 wel lukt:)

er is wel een kline tactiek (weet niet of hij wekrt aleen)
je kan overneuw beginnen n het midden van het stamcluster

dus jij maak stam (of hij) en vervolgens gaat de ander ook op de wereld en zit hij niet goed doe je overnieuw beginenn in stamcluster dus zou je dichtbij moeten zitten ;)

(let wel op ej kan elkaar niet odersteunen enzo he door verbinding ;))
 

DeletedUser

Guest
;) nee ik weet dat we elkaar niet kunnen ondersteunen, dezelfde speler aanvallen, en grondstoffen versturen:( We hebben op de werelden die wij spelen de internetverbinding doorgeven:)
Begrijp dat wel , maar ergens vind ik dat niet juist:mad: Tenslotte zijn we toch 2 apparte spelers;)
Maar ja begrijp wel dat er misbruik van word gemaakt door 1 speler dat bv 2 accounts heeft.
Maar bon hoop dat we bij elkaar geraken en zal het eens proberen zoals je aangeeft:)
 

DeletedUser

Guest
oke en denk eraan je kan direct windrichting kiezen dus kies op hetzelfde moment de zelfde windrichting mischien dat je een beetje bij elkaar komt al in het begin ;)
 

DeletedUser

Guest
Als je meteen inlogt dan zit je zowiezo in K45 K44 K55 of K54 en das echt wel
dicht als je het later bekijkt en we over miljoenen beginnen spreken :)
 
Bovenaan