Zeeën van fortuin!

Reactiescore
579
We hopen dat je geniet van dit event en we verwachten, zoals gewoonlijk, je feedback!

Leuk, maar dan moeten we wel zelf een topic openen, want deze keer is er geen topic voor geopend. En leidt de tekst ook niet naar dat topic met een linkje.

Dan het evenement... het lijkt veel op de barricade gevechten. Extra bemanning (zelfde als troepen) krijg je door gebouwen te bouwen, troepen te rekruteren etc.

Wil je extra bemanning, dan kan dat ook door PP uit te geven... en in tegenstelling tot barricade gevechten is dat buitengewoon duur. Daar kan ik nog troepen rekruteren voor 50PP (oplopend), hier kost de bemanning maar liefst 180PP voor 60 man. Dat is gewoon 1x een kans op een item, meer niet.

Ik had het gevoel dat iedereen wel 50PP kon missen voor een extra kans, maar gelijk 180? Want met 20 of 40 bemanning red je de meeste pogingen niet.

En dan het systeem... ik kies een ontdekker... en er wordt een stukje land onthuld, alsook krijg je een random prijs uit het lijstje. De prijzen zijn nog niet heel bijzonder en als een prijs wat meer zou kunnen betekenen, dan is de kans erop lager. Geen punt, snap ik helemaal. Maar tot mijn stomme verbazing veranderen die prijzen elke keer dat je een poging hebt gewaagd.

Dus niet zoals bij het rad van fortuin, dat je een mooi item wilt hebben en kan blijven gaan en de kans steeds groter wordt.

Bij Zeeën van Fortuin, krijg je een mooie prijs met een lage kans en de volgende keer is hij verdwenen... en dat is ronduit kut. Je hebt 1 kleine kans, moet 180PP inzetten en dan heb je weer rot items...

Kortom, een veel te duur evenement, voor de paar mensen die 100-en euro's willen spenderen en de rest heeft eigenlijk gewoon de pech dat ze door dit evenement op achterstand gezet worden.

En dan nog wat... is de wereld leeg, dan krijg je het privilege item. Meestal 1 van de duurste items in de evenementen, maar niemand wil dat ding... dus dan is het de hoofdprijs in dit evenement. Uiteraard... en wie gaat daar geen gebruik van maken?: Met een PP knopje ernaast (100PP) om de 'prijs' te ruilen... voor prijzen die er wel toen doen.

Dat we moesten 'investeren' dat was mij allang duidelijk, maar dit is er compleet over InnoGames... hier straalt alles maar 1 woord uit: GELDWOLVEN!

Triador

P.S. dit is dus mijn feedback.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.540
Kortom, een veel te duur evenement, voor de paar mensen die 100-en euro's willen spenderen en de rest heeft eigenlijk gewoon de pech dat ze door dit evenement op achterstand gezet worden.

Deze redenering klopt niet. Ja het is een duur event, maar dat betekend niet dat je achterstand groter is dan bij een goedkoop event.

Stel, de PP abuser heeft 10.000 punten, en ik 1.000, dan krijg ik misschien 5 leuke items uit dit event en hij 50. Maar als het een goedkoop event was, krijg ik misschien wel 10 leuke items uit dit event, maar de PP abuser krijgt er dan gewoon 100. Dus het maakt niet uit of het een duur of goedkoop event is, de PP abuser blijft relatief altijd even veel op je voor staan.
 
Reactiescore
579
Deze redenering klopt niet. Ja het is een duur event, maar dat betekend niet dat je achterstand groter is dan bij een goedkoop event.

Stel, de PP abuser heeft 10.000 punten, en ik 1.000, dan krijg ik misschien 5 leuke items uit dit event en hij 50. Maar als het een goedkoop event was, krijg ik misschien wel 10 leuke items uit dit event, maar de PP abuser krijgt er dan gewoon 100. Dus het maakt niet uit of het een duur of goedkoop event is, de PP abuser blijft relatief altijd even veel op je voor staan.
Bij veel evenementen is het mogelijk om een extra draai of extra troepen te krijgen voor 50PP, dat kunnen de meeste spelers wel missen. Maar voor een extra kans betaal je hier 180PP... en dus zullen een flink aantal spelers dat er niet voor over hebben... en zo wordt een achterstand echt wel groter.

PP Abusers gaan harder bij de start en bij elk evenement winnen ze iets... maar hierbij winnen ze meer. De abuser kan het missen.. met een enorme verhoging van 50PP naar 180PP is dat voor veel spelers het gewoon niet waard.
 

DeletedUser79415

Guest
hier is er alweer 4600pp doorheen gejaagd xD, prima items overigens.
eens kijken wat morgen brengt.
 
Reactiescore
1.454
Ik weet niet hoe vaak de community nog moet aangeven ze de huidige events niks vinden en een event willen wat meer het daadwerkelijke spel er bij betrekt. Het lijkt bijna alsof InnoGames niet luistert naar de feedback :eek:

En maar blijven zeggen dat TW stervende is doordat het spel oud is. :)
 
Reactiescore
389
Ik weet niet hoe vaak de community nog moet aangeven ze de huidige events niks vinden en een event willen wat meer het daadwerkelijke spel er bij betrekt. Het lijkt bijna alsof InnoGames niet luistert naar de feedback :eek:

En maar blijven zeggen dat TW stervende is doordat het spel oud is. :)

Er zijn volgens mij ook events geweest waarin er 4 teams waren (groen geel rood blauw?) en er elke dag of 2 dagen een nieuwe opdracht was, waarbij je de ene dag gs moest farmen en de andere dag troepen moest verslaan. Dat lijkt me 100x leuker dan dit verschrikkelijke event.
 
Reactiescore
264
3k pp erdoorheen gejaagd en geeneens die vlaggen verdubbelaar gekregen wat een event lol
 
Reactiescore
2.489
Bij de dagelijkse specialiteit van dag 4 staat op NLP10 een Vlaggenbooster, terwijl NLP10 geen vlaggen heeft. In voorgaande events is dit item altijd vervangen door iets anders.

Doorgestuurd richting InnoGames
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
236
Op mobiel kun je geen beschrijvingen zien bij de hoofdprijzen. Je ziet alleen de icoontjes. Bij bijvoorbeeld de gs pakketten is het dus onduidelijk om hoeveel % het gaat. En nieuwe spelers zullen niet altijd weten welk item het uberhaupt is, als ze alleen een icoon zien.
 
Bovenaan