Ze zijn weer bezig

Reactiescore
16
Goede propaganda. Gelukkig spelers kunnen dat nog!
Wel lekker slim voor begin, goede basis voor later als het er echt toe gaat doen. Zal die nodig hebben met het cluster. En bovendien, met deze tactiek maak je jezelf niet populair en is geen skill. Ik ben benieuwd hoe de kaarten zich gaan schudden.
 
Reactiescore
0
Mystery Men kan ook wat van. Hij gebruikt andermans dorpen om aanvallen te plegen. Wordt gewoon rustig aangevallen door 2k speer lets go man. Lekker je dorpen leeg gooien voor mystery man
 
Reactiescore
469
Het verval van de huidige Classic werelden, is een betere titel voor dit topic.
 
Reactiescore
469
Als je start in de absolute core ben je toch niet van plan om serieus te spelen
Waarom niet? Eens een keer wat anders en daadwerkelijk een lekker potje twen. ipv te starten terwijl de schaapjes eigenlijk al op het drogen zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
die uitspraak snap ik ook niet en slaat nergens op
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Zeg toch ook niet dat t niet leuk kan zijn? :p. Heb t ook wel gedaan, puur voor de fun en afwisseling, maar dan idoe je dat niet om een goed epositie te pakken. 99.99% van alle premades en accounts die willen spelen voor toekomst starten toch gewoon geen core. Dat maakt je leven gewoon 1000% moeilijker. De core overleeft het heeel zelden. Ik denk dat de enige keer dat ik een core account heb zien winnen het Mats en zijn team waren op Ryuk.

Je kan er gewoon meteen van uit gaan dat je in de core veel minder hard gaat groeien en heel veel gaat fronten of koppen, de kans vergroot om de eindstreep niet te halen.
 
Reactiescore
469
Nu spreek je over een periode waar dat er serieus nog wat niveau op de werelden aanwezig was.

Die tijd is helaas al lang vergaande glory. Denk dat als je nu gewoon eens een classic speelt met enkele accounts en core start je er zoveel meer voldoening uit haalt en het prima te doen is met de juiste formatie.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nu spreek je over een periode waar dat er serieus nog wat niveau op de werelden aanwezig was.

Die tijd is helaas al lang vergaande glory. Denk dat als je nu gewoon eens een classic speelt met enkele accounts en core start je er zoveel meer voldoening uit haalt en het prima te doen is met de juiste formatie.
Hm ja dat ben ik wel met je eens. Toch zijn de stamgrote ook wel een ding nu, 4 per stam zorgt voor veel kampjes, wat zelfs de rim meer een uitdaging maakt denk ik.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
ik heb een 100% winrate met een core start zonder premade op klassieke werelden
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
ik ben echt geweldig goed
 
Reactiescore
469
Hm ja dat ben ik wel met je eens. Toch zijn de stamgrote ook wel een ding nu, 4 per stam zorgt voor veel kampjes, wat zelfs de rim meer een uitdaging maakt denk ik.
Start met 2 accounts in de rim en je komt er nagenoeg (bijna) altijd goed uit.
Of je moet net pech hebben dat je tussen de boosters ligt (wat dat er jammer genoeg elke classic beduidend meer worden).

Starten is de uitdaging niet meer, opboxen tegen mensen die niet snappen hoe een stamlimiet werkt wel.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Start met 2 accounts in de rim en je komt er nagenoeg (bijna) altijd goed uit.
Of je moet net pech hebben dat je tussen de boosters ligt (wat dat er jammer genoeg elke classic beduidend meer worden).

Starten is de uitdaging niet meer, opboxen tegen mensen die niet snappen hoe een stamlimiet werkt wel.

had t ook niet specifiek over de start, nu na de eerste edelfase zie je al veel stammen op deze classic dicht op elkaar liggen rond de core. Dat gaat uitdagend en leuk worden, eigenlijk ligt alleen noord oostelijk niks groots, leone kan dus nog wel even door pushen.
 
Bovenaan