Ze zijn weer bezig

Reactiescore
6
Dag iedereen,

Ze zijn weer bezig...
Ik moet het inderdaad toegeven, jullie zijn echt epic goeie groeiers early game en jullie doen het heel goed!
Maar waarom moeten jullie altijd met zoveel verschillende accounts dicht bij elkaar starten? Het is eindelijk eens een wereld waar we niet met de 'boosters' zitten die de beurs omkopen, maar nu zijn jullie weer het spel aan het verzieken door met verschillende accounts deze wereld te starten en dan 'gratis' dorpjes te krijgen en gratis anderen hun dorpen kapot te maken terwijl jullie gewoon je troepen laten uitgroeien...
Ja iedereen weet over wie ik het heb:
iL Leone Indomabile
Blijf toch gewoon weg van de classic als jullie dit spel willen misbruiken en boosten.

Met vriendelijke groeten,
Een gefrustreerde speler
Btw vrolijke kerst allemaal!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.136
Dag iedereen,

Ze zijn weer bezig...
Ik moet het inderdaad toegeven, jullie zijn echt epic goeie groeiers early game en jullie doen het heel goed!
Maar waarom moeten jullie altijd met zoveel verschillende accounts dicht bij elkaar starten? Het is eindelijk eens een wereld waar we niet met de 'boosters' zitten die de beurs omkopen, maar nu zijn jullie weer het spel aan het verzieken door met verschillende accounts deze wereld te starten en dan 'gratis' dorpjes te krijgen en gratis anderen hun dorpen kapot te maken terwijl jullie gewoon je troepen laten uitgroeien...
Ja iedereen weet over wie ik het heb:
iL Leone Indomabile
Blijf toch gewoon weg van de classic als jullie dit spel willen misbruiken en boosten.

Met vriendelijke groeten,
Een gefrustreerde speler
Btw vrolijke kerst allemaal!

Flex, wat kan ik zeggen, loserke?

Beetje jammer dat @Rob. laatst slaafke voor hem speelde, sindsdien neem ik hem niet meer serieus.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
eens sorry tribalgemeenschap
 
Reactiescore
6
Prachtig!
Internen ze een speler die zijn dorpen laat uitgroeien tot elk 7.2k (hun 7de en 8ste dorp). Deze speler had zelf 0 troepen buiten 750verkenners, waar hij effe de hele buurt mee verkent, om dan zijn dorpen te laten internen door il leone...
Toch een prachtig spel!
 
Reactiescore
47
Stam OH en met name RPZ zijn ook wel een stel lekkere haha :D
OH (einfach oprichter, maar die spreekt alleen Duits dus nu Is het nieuwe lid TVT aanspreekpunt geworden) zit achter de rug om dingen te beloven aan RPZ, met de vraag of ik (was net 1 dag gejoined) gekicked kon worden en binnen 1sec edels op mn dak kon krijgen van RPZ, wat ze (met name Axl en Lars) dan ook direct deden.
Toen dat niet werkte moest OH zelf maar een aantal keer langs komen na alle doorgespeelde rapporten en dorpinfo.
En als klap op de vuurpijl zijn ze ook niet vies van wat Kata's gebruiken, omdat dat blijkaar op elke server buiten die van NL doodnormaal is, DE blijkbaar ook.

Maargoed, heb ze samen met CAT zoveel mogelijk proberen te vertragen en zowel einfach als Zackweg als lars06 hebben geen clears groter dan 500 bijl meer nu.
GL voor de volgende die erbij in de buurt komt, Zou voorstellen om katas te maken voor ze bij je zijn :tongue:

Weten we iig weer waarom we gestopt waren haha
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.136
Stam OH en met name RPZ zijn ook wel een stel lekkere haha :D
OH (einfach oprichter, maar die spreekt alleen Duits dus nu Is het nieuwe lid TVT aanspreekpunt geworden) zit achter de rug om dingen te beloven aan RPZ, met de vraag of ik (was net 1 dag gejoined) gekicked kon worden en binnen 1sec edels op mn dak kon krijgen van RPZ, wat ze (met name Axl en Lars) dan ook direct deden.
Toen dat niet werkte moest OH zelf maar een aantal keer langs komen na alle doorgespeelde rapporten en dorpinfo.
En als klap op de vuurpijl zijn ze ook niet vies van wat Kata's gebruiken, omdat dat blijkaar op elke server buiten die van NL doodnormaal is, DE blijkbaar ook.

Maargoed, heb ze samen met CAT zoveel mogelijk proberen te vertragen en zowel einfach als Zackweg als lars06 hebben geen clears groter dan 500 bijl meer nu.
GL voor de volgende die erbij in de buurt komt, Zou voorstellen om katas te maken voor ze bij je zijn :tongue:

Weten we iig weer waarom we gestopt waren haha

Leuk, maar niet in dit topic??
 
Reactiescore
47
Topic van vieze spelers leek me aan te sluiten :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Verbaast dit nog? Gewoon de katapulten aanzetten.
 
Reactiescore
54
Stam OH en met name RPZ zijn ook wel een stel lekkere haha :D
OH (einfach oprichter, maar die spreekt alleen Duits dus nu Is het nieuwe lid TVT aanspreekpunt geworden) zit achter de rug om dingen te beloven aan RPZ, met de vraag of ik (was net 1 dag gejoined) gekicked kon worden en binnen 1sec edels op mn dak kon krijgen van RPZ, wat ze (met name Axl en Lars) dan ook direct deden.
Toen dat niet werkte moest OH zelf maar een aantal keer langs komen na alle doorgespeelde rapporten en dorpinfo.
En als klap op de vuurpijl zijn ze ook niet vies van wat Kata's gebruiken, omdat dat blijkaar op elke server buiten die van NL doodnormaal is, DE blijkbaar ook.

Maargoed, heb ze samen met CAT zoveel mogelijk proberen te vertragen en zowel einfach als Zackweg als lars06 hebben geen clears groter dan 500 bijl meer nu.
GL voor de volgende die erbij in de buurt komt, Zou voorstellen om katas te maken voor ze bij je zijn :tongue:

Weten we iig weer waarom we gestopt waren haha

Om dan toch even met een antwoord te komen op dit off topic bericht. Er waren al plannen jouw dorpen te edelen dus daarom was jouw kick voor ons een voorwaarde voor de NAP met RPZ. In mijn ogen niet echt een stab van onze kant maar eerder van RPZ dat ze daar zomaar mee akkoord gaan.

Over katagedrag heb ik de mannen aangesproken dus daar zal ik op letten want ben er zelf ook geen fan van.

Kusjes voor jullie zusjes

TVT
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
flex :redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
1.918
ik zou niet verschieten als blijkt dat dit alles behoort tot een meesterlijk plan waar Rob de dirigent van is
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
als ik hier aan het hoofd sta zou het inderdaad meesterlijk zijn, goed gezegd maar je slaat de plank mis
 
Bovenaan