P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser79767

Guest
Ik hoop oprecht dat je je eigen onzin gelooft. Mochten er mensen zeggen dat je het goed doet, is dat waarschijnlijk omdat men niet wilt dat de wereld gesloten word omdat er alleen 882 en bb over is.

@St. Jimmy waar speelt Mark op C6 dan?
Ja jij weet natuurlijk precies hoe het in mijn stammen draait en gedraait heeft. Wat ik allemaal wel en niet heb gedaan, weet jij natuurlijk precies omdat je over me schouder mee kijkt.
Zeg trouwens niet dat ik het goed doe, zeg ook niet dat andere dat zeggen. Ik zeg dat ik actief ben, dat ik noob ben is een ander verhaal
Houd gewoon lekker je mond dicht over mij totdat je daadwerkelijk weet hoe het mij wel of niet zit...


Cas6 speel ik niet, heb de inlog van een account, maar doe er niks op :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat is pech weer een gedeelte van je account weg..

Verder P. gefeliciteerd met de overwinning ik zie het niet meer misgaan zal het zelf niet meer aanschouwen hoe jullie de overwinning binnenslepen.
 

DeletedUser71298

Guest
Dat is pech weer een gedeelte van je account weg..

Verder P. gefeliciteerd met de overwinning ik zie het niet meer misgaan zal het zelf niet meer aanschouwen hoe jullie de overwinning binnenslepen.
Zijn alweer vol in de opbouw maar toch bedankt voor je medeleven en zorgen.
Je kunt altijd nog via gastlogin toekijken
 

DeletedUser28445

Guest
Niet meer misgaan?

LOL

Als ik join wint ship nog (cool)

Je kan er niks van kneus. Ga eerst maar werelden winnen waar je daadwerkelijk positieve bijdrages hebt geleverd. Tot dan, rot lekker op hier met je arrogante smoel.
 

DeletedUser79831

Guest
Je kan er niks van kneus. Ga eerst maar werelden winnen waar je daadwerkelijk positieve bijdrages hebt geleverd. Tot dan, rot lekker op hier met je arrogante smoel.

Je hebt mn smoel nog niet eens gezien. Hoe kan je dan zomaar een mening geven ;(

Doet pijn man
 
Reactiescore
24

DeletedUser71298

Guest
ed7bc64781.png
 
Reactiescore
603
Ik heb even de topic naam veranderd omdat de vorige totaal niet meer bij het huidige standpunt hoorde.
Als iemand een leukere naam weet, tell me!
 
Reactiescore
24
Ship & Zero-B doen het nog redelijk netjes had het veel minder verwacht.
 

DeletedUser79601

Guest
Daniel is de enige speler binnen p. voor wie ik wel respect heb. Ook de enige speler van p. die wel weet hoe dit moet spelen. Heeft niks met tegenstand en recruiten te maken. Hij vroeg mij voor king en ik hem voor bloemkool, puur omdat wij op w18 samen gespeeld hebben en we niet tegen elkaar wilden spelen. Ik wilde niet naar p. en hij wilde niet naar SHIP. Einde verhaal.

Zie dat jij ook weer de uitdaging opgezocht hebt en frontje heb gepakt met 2jaager. Toppertje hoor.
Hmm.. fair enough.. en wat was je reden om mij te recruiten dan precies?

Sorry ik bemoei me werkelijk nooit met het AF maar deze mag je me wel even verklaren
 
Bovenaan