P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser76198

Guest
Volgens jou handtekening ben je actief op C5, ook niet echt het geval.
 

DeletedUser79767

Guest
Volgens jou handtekening ben je actief op C5, ook niet echt het geval.
hahaha lol, stuk actiever dan jij maat xD
je moest is weten wat ik allemaal doe op cas5. Dus houd je mondje maar dicht als je niet weet waar je het over hebt
 

DeletedUser76198

Guest
hahaha lol, stuk actiever dan jij maat xD
je moest is weten wat ik allemaal doe op cas5. Dus houd je mondje maar dicht als je niet weet waar je het over hebt

Je kunt nieteens fatsoenlijk dodgen, fakes blocken op je eigen account. Misschien jij eerst tw leren spelen voor je "allemaal doet"

10x actiever dan 0 is 0, bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
 

DeletedUser78236

Guest
Zolang jij andere blijft uitmaken voor runner blijf ik het er inderdaad bijhalen.
Je mag mij zwak vinden dat ik het zeg maar ik vind jou daarintegen zwak omdat je het doet ;)
Daarnaast reageer ik nog altijd op je dus hoezo ga ik niet in op wat je zegt?

Ik weet niet hoe jullie het doen in ship maar het is zeer lastig om een speler een nap op te laten zeggen wanneer deze is gestopt en weigert te loggen.
In dat soort gevallen heeft de leider het recht om zo'n beslissing te maken.
Een persoonlijke nap is niet echt persoonlijk meer als 1 van de partij er niet meer is.

Dat coma werkt op vermoedens lijkt me sterk.
Een 100% straf is niet niks en zullen ze dus ook echt niet gaan uitdelen zonder bewijzen, die ze tevens ook gewoon hebben ;)

Ik heb nog altijd niks te maken met de bans in ship.
Heb welgeteld 2 supports aangemaakt en beide accounts bestaan nog aangezien ik mis zat dus mij hoef je niet aan te kijken.
4 orgasmes bij elke ban in ship is overdreven.
Maximale tot nu toe is 2 en dat was omdat er zoveel in 1x viel.
Die karma zorgde inderdaad voor veel genot.

Je bent behoorlijk aan het bashen op darkironkiller maar besef je dat jullie in verhouding even veel bereikt hebben in de oorlog?
Zowel jij als hij zijn ~30% kwijt geraakt van wat je veroverde.
Daarbij heeft hij nog een account en kan hij dus meer bereiken in de oorlog dan jij...

Het is ook zwak om te runnen. So? Wat maakt dat mijn argumenten anders? Hoezo mag ik iemand anders dan niet ook een ''runner'' noemen?
At least run ik niet naar de vijand. Of neem ik zelfs mijn account mee.

Een nap opzeggen is in dat geval lastig, maar je kan dan niet doodleuk een pm sturen waarin slechts wordt gestuurd dat de nap is opgeheven. Zonder enige uitleg of met enig overleg met de desbetreffende speler zelf. Ik snap dat je na overleg met de speler de nap zou opzeggen in dit geval met een tijd waarin de speler zijn front kan voorbereiden voor een eventueel komende massa. (Jullie hadden hem volgens mij wel een opzegperiode gegeven maar toch).

Gezien alle discutabele beslissingen die de coma al heeft gemaakt zie ik geen reden waarom ze niet op vermoedens kunnen bannen..... Verder vind ik het wel een beetje raar dat je hier suggereert dat je weet dat de bans terecht zijn. Wordt er dan weer informatie gedeeld met derden? Zou me niks verbazen na alle voorgaande keren waar informatie wel naar P. werd uitgekeerd.

Gast ik zeg nergens dat jij met een ban te maken hebt dus waar haal je dat vandaan?
Als je de ban van jouw account bedoeld, die is gewoon terecht.
Verder maakt het mij vrij weinig uit waarom jij een support schrijft en of dit account nu nog bestaat of niet. Ik snap niet precies waarom je nu als het ware jezelf verdedigt alsof ik zei dat de bans door jou kwamen.
Suggereer dat nergens.

In verhouding evenveel bereikt zou ik niet zeggen. Het is dat mijn statistieken er helaas niet meer zijn maar mijn aantal awards wat vele malen hoger was, mijn veel hogere OD, mijn veel lastigere liggingen en dit terwijl hij het grootste deel van de wereld een groter account had als mij. Vind ik dat ik veel meer heb bereikt op deze wereld als hem. Verder ben ik wel loyaal geweest en hij niet. Kijk alleen voor de grap is naar deze oorlogstatistieken. Ik kan er niet meer naar kijken maar heb zo het vermoeden dat mijn statistieken vele malen beter zijn dan die van hem.
Dus wat is je punt? Omdat ik 2x al men dorpen in een zo goed als onmogelijke ligging ben verloren zitten we ongeveer op vergelijkbare percentages van dorpen gewonnen/verloren. Verder heb ik mijn statistieken gehaald terwijl mijn account grote tijd op een erg laag puntenaantal zat. Dus hij heeft in een vrij lange periode alsnog slechtere statistieken weten te scoren dan mij.

Maar nee sure thing vergelijkbare stats.

Owh ja tuurlijk kan meneer nog wat doen op deze wereld, weer kan die geen onderscheid maken voor zijn stam gezien die, wat die al zo goed als zijn complete tijd op deze wereld, in de winnende stam zit. Presteer is wat op het moment dat het moeilijk gaat. En nogmaals ondanks dat hij bij de winnende stam zat, meer punten had, makkelijkere ligging heeft hij nog steeds minder weten te presteren dan mij. En dit onderscheid wordt niet eens gemaakt door mijn ODD stats maar gewoon door mijn ODA stats.

Sorry hoor dat ik het er zo neer ga zetten, ietwat arrogant ook, maar ik durf mezelf een veel betere speler te noemen dan darkironkiller. Ik zeg niet dat ik goed ben maar om mij te vergelijken met zon drol Remco... man man man.
 

DeletedUser

Guest
Heel gemakkelijk om Daan af te branden.
Ook al heeft hij 140000x gerund wie moet dat boeien? Hij is niet zo'n vieze fucker die zijn stam verlaat.
 
Reactiescore
60
Nog even en er zijn meer barbs dan spelers op deze wereld :p
 

DeletedUser72803

Guest
Sinds ik hier ben begonnen gaat de ene na de andere vijand op delete, denk dat ik wel weet wie het verschil heeft gemaakt:cool::cool::cool:
 

DeletedUser79831

Guest
Is het hier nog altijd niet gespeeld?

Sjonge en dan nog een account op block in P heb ik gehoord? Dat gaat het ook niet versnellen zeg :eek:
 

DeletedUser78236

Guest
Jullie zijn echt onnozele spelers. Allemaal grote bek nu het ff goed gaat (except Mark) maar daarvoor....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79767

Guest
Je kunt nieteens fatsoenlijk dodgen, fakes blocken op je eigen account. Misschien jij eerst tw leren spelen voor je "allemaal doet"

10x actiever dan 0 is 0, bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Doe al 2 weken niks anders dan dodgen. dat je er af en toe een paar mist gebeurd iedereen. Dus wat zet je nou een grote bek op joh.
Stamgenoten van je complimenteren me zelfs op me activiteit. Dus ga eerst is de feiten leren voor je zo hoog van de toren komt blazen over dingen waar je niks over weet.

Ben 1 van de meest actieve spelers op die wereld, ben 1 van degene die de meeste vv's draait daar, echt je hebt een zwaar grote mond maar wat laat jij zelf nou zien? bar weinig....
 
Reactiescore
324
Doe al 2 weken niks anders dan dodgen. dat je er af en toe een paar mist gebeurd iedereen. Dus wat zet je nou een grote bek op joh.
Stamgenoten van je complimenteren me zelfs op me activiteit. Dus ga eerst is de feiten leren voor je zo hoog van de toren komt blazen over dingen waar je niks over weet.

Ben 1 van de meest actieve spelers op die wereld, ben 1 van degene die de meeste vv's draait daar, echt je hebt een zwaar grote mond maar wat laat jij zelf nou zien? bar weinig....
Ga minder vv's draaien en wat meer doen op cas6 plz :D
 

DeletedUser76198

Guest
Doe al 2 weken niks anders dan dodgen. dat je er af en toe een paar mist gebeurd iedereen. Dus wat zet je nou een grote bek op joh.
Stamgenoten van je complimenteren me zelfs op me activiteit. Dus ga eerst is de feiten leren voor je zo hoog van de toren komt blazen over dingen waar je niks over weet.

Ben 1 van de meest actieve spelers op die wereld, ben 1 van degene die de meeste vv's draait daar, echt je hebt een zwaar grote mond maar wat laat jij zelf nou zien? bar weinig....

Ik hoop oprecht dat je je eigen onzin gelooft. Mochten er mensen zeggen dat je het goed doet, is dat waarschijnlijk omdat men niet wilt dat de wereld gesloten word omdat er alleen 882 en bb over is.

@St. Jimmy waar speelt Mark op C6 dan?
 
Bovenaan