P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser71541

Guest
Klaar met onrust stoken tussen zero-b en ship dus nu ook maar solliciteren voor P. zeker. Niveau van Zero-b stijgt ineens nu jij weg bent in ieder geval.

Het wordt steeds gekker.
Jij beschuldigd mij van onrust stoken... Kijk in de spiegel..
 
Reactiescore
60
Een zooitje ongeregeld...
Dan maar weer een eigen stammetje oprichten...:cool:
Ah inmiddels heb je woord gehouden. Twas al lang geleden dat we die naam hadden gezien.
 

DeletedUser71541

Guest
Hier kan ik hem echt geen ongelijk in geven, die onnozele topics van jou kwamen heel SHIP de strot uit

Dat viel wel mee..
Je bedoeld dat mijn afwijkende mening als Zero-B lid bij sommige binnen SHIP de strot uitkwam..

Heb je helemaal gelijk in...
 

DeletedUser78236

Guest
Beetje jammer van alle spelers die nu Ship & Zero inruilen voor P. door de actie van een paar inviduele spelers, je laat de rest die wel altijd inzet heeft getoond gewoon in de stront zakken.
 

DeletedUser28445

Guest
Beetje jammer van alle spelers die nu Ship & Zero inruilen voor P. door de actie van een paar inviduele spelers, je laat de rest die wel altijd inzet heeft getoond gewoon in de stront zakken.

Je kan je ook wellicht afvragen wie, wie in de stront heeft laten zakken. De spelers die Ship inruilen voor P. of de individuele spelers die Ship (destijds onnodig) hebben geruïneerd. Verplaats je ook in een ander, ook al zou je wellicht niet dezelfde keuzes hebben gemaakt.
 

DeletedUser71298

Guest
Welke 4 ship leden zouden onlangs gejoind moeten zijn volgens jullie?
 

DeletedUser78236

Guest
Je kan je ook wellicht afvragen wie, wie in de stront heeft laten zakken. De spelers die Ship inruilen voor P. of de individuele spelers die Ship (destijds onnodig) hebben geruïneerd. Verplaats je ook in een ander, ook al zou je wellicht niet dezelfde keuzes hebben gemaakt.

Je zegt het zelf al, door een actie van een paar individuele spelers laat je de rest maar in de stront zakken ;)
 
Reactiescore
2.177
Haha Daan, als een individuele speler dit doet en de stam accepteert het dan is het een stam actie en geen individuele actie meer. De stam heeft miss wel ons in de steek gelaten, daar al aan gedacht?
 

DeletedUser49571

Guest
Willem en bossbassie komen sws nog, die volgen karl wel. de laatste is nog een gokje, maar kunnen er ook maar een enkele zijn :p
 

DeletedUser78236

Guest
Tuurlijk niet Kennth, er waren wel degelijk mensen die het voor o.a. jou en Nik opnamen. Alleen had Tom dusdanig veel voor Ship betekend dat hij teveel crediet had. En buiten dat de waarheid nu boven ligt snap ik dat veel mensen hem toen niks kwalijk namen. Want hij heeft 100% een punt. Alle stabs op deze wereld komen van de kant van P. , ik heb Ship nog nooit iemand zien stabben tot het moment Tom. Dus kwa spel verdient P. het allang niet meer.

En even iets terzijde, wat ook erg opvallend is is dat toen Zero/Ship die munthalvering aanvroeg er geen reactie kwam en het nu zonder poll of iets dergelijks is doorgevoerd. Lijkt me niet echt een eerlijk handelen van de mods... Dit slaat nergens op en is natuurlijk in geen enkel opzicht te verklaren
 
Bovenaan