P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Reactiescore
60
Die mensen mogen dat zelf vertellen, en dan hoop ik dat ze ook direct uitleggen waarom ze dit doen.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha wat een kansloze noobs zijn het ook..
Respect voor de gasten die in Ship blijven spelen en het vuile werk willen opknappen gohh wat ben ik blij zeg dat ik deze wereld weg ben met al deze spelers.
Voor de overlopers ik hoop dat jullie keihard gestabt worden.
 

DeletedUser69389

Guest
Klopt ik ben Noob. Daar draai ik niet omheen;)



Wat scripts betreft is het niet zo onbekend welke wel en niet mogen op de Nederlandse server. Er is een apart gedeelte op het forum waar alle toegestane scripts staan. Staat jou script er niet bij dan mag je het op de NL server niet gebruiken. Zo simpel is het toch?:)
Dat gaat alleen om openbare scripts. Ik kan nu ook een script maken voor het deffen en aanvallen. Wanneer ik die laat controleren hoeft dat niet te betekenen dat ik die openbaar laat worden. Ik verspreid hem aan mijn contacten en ze spelen daar met alle plezier mee. Ik toon ze zelfs de keuring. Maar wanneer ik dan stop en er een periode verstrijkt in hoeverre zijn die spelers dan te blamen? Als er een regelwijziging bij tw komt over scripts en het script wat ze altijd hebben gebruikt van de ene op de andere dag gebruikt hebben niet meer mag. Maar waar tw team geen waarschuwing voor afgeeft? Is een ban dan rechtvaardig te noemen?
 

DeletedUser49571

Guest
Tsja, ik zou denk ik zelf ook overstappen als mijn eigen stamgenoten zo achterlijk waren om geband te worden door botgebruik. In ieder geval stoppen, waarschijnlijk omdat ik mezelf bij de facepalm knockout zou slaan.

Hahahaha i lolled
 
Reactiescore
60
Dat gaat alleen om openbare scripts. Ik kan nu ook een script maken voor het deffen en aanvallen. Wanneer ik die laat controleren hoeft dat niet te betekenen dat ik die openbaar laat worden. Ik verspreid hem aan mijn contacten en ze spelen daar met alle plezier mee. Ik toon ze zelfs de keuring. Maar wanneer ik dan stop en er een periode verstrijkt in hoeverre zijn die spelers dan te blamen? Als er een regelwijziging bij tw komt over scripts en het script wat ze altijd hebben gebruikt van de ene op de andere dag gebruikt hebben niet meer mag. Maar waar tw team geen waarschuwing voor afgeeft? Is een ban dan rechtvaardig te noemen?
Is het inmiddels niet zo dat privescripts niet meer zijn toegestaan? Meen daar eens wat over gelezen te hebben maar ben er niet zeker van.
Lekker rustig zonder TW.

Altijd gedacht dat we/jullie SHIP op zouden rollen, maar op deze manier. :eek:
rustig aan he, we zijn nog niet weg.
Een zooitje ongeregeld...
Dan maar weer een eigen stammetje oprichten...:cool:
je bent de stam van een ander gejoind, niet zelf opgericht :p
 
Bovenaan