P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser71298

Guest
Ik heb geen enkel idee welke scripts er al dan niet runnen op de casual en in welke stammen ze gebruikt worden. Waar ik op doelde is dat die "scripts" of "bots" (want waar trek je de grens) meestal op verschillende werelden opduiken, er onduidelijkheid is over of ze legaal zijn of niet en er zo dus veel spelers relatief onbewust (OF zelfzeker omdat het TW-team er niets aan doet OF om niet tegen een oneerlijke overmacht te staan) die scripts gebruikt.

Het TW-team zal niet snel spelers een waarschuwing sturen dat een bepaald script niet toegelaten is, ze gaan eerder het lang genoeg laten aanlopen om dan ineens een hoop spelers in een keer te kunnen bannen. Idk of het is om de maandelijkse quota te halen of dat ze gewoon onderbemand zijn. Feit is dat het een onnozel gedoe is, waarbij je plots voor het voldomme feit staat dat je halve stam een ban krijgt, wat niet zou gebeuren als er sneller wordt ingegrepen op script en duidelijkere communicatie is in wat wel en niet mag.

Maar jij zit in P. dus je leest deze tekst niet en je reactie was toch al van de pot gerukt want je weet heel goed dat ik over de hele tw server praatte en niet de casual. Veel plezier met propaganda voeren. Ik had je liever zien deftig tw spelen ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wat scripts betreft is het niet zo onbekend welke wel en niet mogen op de Nederlandse server. Er is een apart gedeelte op het forum waar alle toegestane scripts staan. Staat jou script er niet bij dan mag je het op de NL server niet gebruiken. Zo simpel is het toch?:)

Die is op geen enkel punt up to date geweest. Ik heb meer dan genoeg scripts naar mods ingestuurd die zeiden dat ze legaal waren ondanks dat ze niet op het forum stonden. Scripts die trouwens redelijk overpowered waren.

Haha en meteen worden we persoonlijk want owjee vijand. Heb genoeg accs gered in Ship terwijl jij enkel bezig was met Daan belachelijk maken, maar vooral hier hoog gaan doen :)

Ik veralgemeende jou naar P. dat is nu niet echt persoonlijk. Die beter spelen was ook richting P. bedoeld en jij als onderdeel daarvan ;)
Niet hetzelfde gaan roepen als ik nu 1,5 jaar roep

Geen onzin roepen bedoeld hij, volgende keer duidelijker zijn Remco straks vatten mensen je verkeerd op.
 

DeletedUser78236

Guest
Haha en meteen worden we persoonlijk want owjee vijand. Heb genoeg accs gered in Ship terwijl jij enkel bezig was met Daan belachelijk maken, maar vooral hier hoog gaan doen :)

En het is algemeen bekend dat een enterbot niet mag.

At least gaat Tim niet voor de vijand spelen
 
Reactiescore
205
Haha, kan P. nog niet winnen met al die bans, dat ze de spelers van half SHIP aan het recruteren zijn. Toppers hoor. Bg'tje met Zero-b en Fair erbij en misschien maken jullie dan nog ooit kans om de wereld winnend af te sluiten.
 
Reactiescore
60
Met de paar die er zaten is P. hard op weg om meer ship spelers te hebben dan ship zelf :p
Overigens, van 1 snap ik het, van de tweede zag ik het aankomen maar van nummer drie en vier had ik het niet verwacht.
Teleurstellend...
 
Bovenaan