P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser77892

Guest
Iets stelen om vervolgens de politie de schuld te geven dat je gepakt bent :D
Zielige mensen, vooral die pindakaas, triest ventje. Blijf lekker janken zou ik zeggen, tis en blijft jullie eigen schuld
 

DeletedUser69389

Guest
Iets stelen om vervolgens de politie de schuld te geven dat je gepakt bent :D
Zielige mensen, vooral die pindakaas, triest ventje. Blijf lekker janken zou ik zeggen, tis en blijft jullie eigen schuld
En jij bent en blijft een grote, nietszeggende, blatende noob.
 

DeletedUser77954

Guest
Je kan beter een noob zijn dan een cheater.
Voor noob zijn wordt je tenminste niet gestraft :p:D:rolleyes:
 

DeletedUser77954

Guest
Als ik zo op TWstats kijk lijkt het erop dat mijn account weggespeeld is door botnoobs.. Kan mijn account in oude glorie hersteld worden? :D
 

DeletedUser71298

Guest
Als ik zo op TWstats kijk lijkt het erop dat mijn account weggespeeld is door botnoobs.. Kan mijn account in oude glorie hersteld worden? :D
Als iemand nou eens wist wie je was.
Zeer lastig om iemand te identificeren met de naam anoniem :p
 
Reactiescore
2
057227171a.png

Want bans van een corrupte organisatie zijn een maatstaf voor bewijzen. Bewijzen die er ook niet zijn omdat het corrupte team dit niet heeft. Blind de leiders van een dictatuur volgen en zeggen dat je de regels volgt is niet altijd de waarheid. Zie maar naar Noord-Korea. We leven in de 21ste eeuw maar de aanpak van het TW team is vooroorlogs.

#dictatuur
#censuur
#oppositieuitschakelendooronterechteinfo

P.S. Duckje is nieuwe Kim jung-un
 

DeletedUser74966

Guest
2v2jplc.png

Zijn er ook nog bots die dit ding automatisch invullen? Zou schelen :eek:
 

DeletedUser49571

Guest
Nog altijd bezig dikke losers ga lekker bbs of geblokkeerde spelers edelen en de rest die gekicked is van hun account lekker genieten van een te vrij leven. Want iedereen weet dat het tweede beter is dan het eerste
 

DeletedUser74966

Guest
Nog altijd bezig dikke losers ga lekker bbs of geblokkeerde spelers edelen en de rest die gekicked is van hun account lekker genieten van een te vrij leven. Want iedereen weet dat het tweede beter is dan het eerste
Sorry, je bent echt te leuk als je zo reageert. Thanks, heeft m'n dag weer prima gemaakt :D :D :D
 
Reactiescore
2.181
Nog altijd bezig dikke losers ga lekker bbs of geblokkeerde spelers edelen en de rest die gekicked is van hun account lekker genieten van een te vrij leven. Want iedereen weet dat het tweede beter is dan het eerste

Kunnen we niet want we moeten steeds op enter drukken :(
 

DeletedUser49571

Guest
Hahaha graag gedaan hoor. Als dat al je dag maakt. Sterkte xx
 

DeletedUser74966

Guest
Toen hadden we geeneens enter. Moesten we alles handmatig aanklikken.
 

DeletedUser79674

Guest
Nog altijd bezig dikke losers ga lekker bbs of geblokkeerde spelers edelen en de rest die gekicked is van hun account lekker genieten van een te vrij leven. Want iedereen weet dat het tweede beter is dan het eerste

Dit is P. als er bb zijn of geblokkeerde spelers dan zijn ze er als de eenden bij ;)
Dit typeert hoe slecht ze zijn ons nu uitmaken dat wij noobs zijn en wij slecht zijn maar ervoor wie was er aan het winnen? Ja wij dus beter zwijgen jullie.

Maar goed, als je nu jezelf ophemeld dat je goed bent en dat je mega pro bent dat je eens iets edelt dan zou ik eens naar de dokter gaan of in jullie geval naar duckje aka seppe.
 
Bovenaan